امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

اشتباهات رایج در هنگام انتخاب بهترین قالیشویی


1401/07/27
کد خبر : 26070
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

اگر نزدیک سال نو است و قصد خانه تکانی دارید، فرش شما لک شده و یا قصد آمادگی برای یک میهمانی بزرگ را دارید، زمان آن فرا رسیده که یک قالیشویی را برای این کار انتخاب نمایید.
حال شما به هر دلیلی قصد شستشوی فرش و انتخاب بهترین قالیشویی تهران را داشته باشید، حتما با وجود انبوه تبلیغات قالیشویی ها، گیج شده اید.
توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب یک قالیشویی خوب در تهران بایستی به چندین نکته توجه کنید. بنابراین اگر انتظار کار با کیفیت بالا و نتایج ماندگار را دارید، از اشتباهات رایج زیر در انتخاب قالیشویی مناسب خودداری کنید.


بهترین قالیشویی

1.    انتخاب ارزان ترین قالیشویی

از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بی حکمت نیست. امروزه اتحادیه قالیشویان با ارائه قیمت های مصوب قالیشویی تلاش کرده تا قیمت ها را در تمام نقاط یکسان نماید. بنابراین به هیچ عنوان گول تبلیغات شستشوی فرش ارزان را نخورید. قیمت ارزان قالیشویی ها مانع از ارائه بهترین خدمات و استفاده از بهترین محصولات بر روی فرش شما خواهد شد. با این وجود، احتمالاً پس از شستشوی فرش توسط قالیشویی، احتمالا پس از چند ماه مجبور خواهید شد تا مجددا با آن ها تماس بگیرید. بنابراین ارزشش را ندارد.
علاوه بر اینکه، هر بار شستشو می تواند شما را با مشکلات زیادی مواجه سازد؛ یکبار هزینه کردن درست بهتر از چندین بار هزینه کردن است. در حقیقت با یکبار استفاده از خدمات یک قالیشویی حرفه ای نظیر قالیشویی توحید می توانید بابت شستشوی عمیق فرش خود اطمینان حاصل کرده و از هزینه های مکرر جلوگیری نمایید.

2.    انتخاب قالیشویی براساس تجهیزات آن ها

به یاد داشته باشید که تنها دارا بودن تجهیزات حرفه ای قالیشویی تمیز کردن عمیق فرش را تضمین نمی کند. درحقیقت همه چیز به تکنسین های قالیشویی بستگی دارد. اگرچه مهم است که قالیشویی مورد نظر شما چه تجهیزاتی دارد، اما اعتبار تکنسین های قالیشویی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
تکنسین های باتجربه قالیشویی های حرفه ای همچون قالیشویی توحید بایستی آموزش دیده و با تجربه باشند تا بتوانند از دستگاه های مختلف و به روز به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. در غیر این صورت، تنها دارا بودن تجهیزات حرفه ای یک قالیشویی با تکنسین های مبتدی نمی تواند فرش های شما را به خوبی تمیز کند. این در حالی است که دیده شده در مواردی، حتی با وجود دستگاه های پیشرفته قالیشویی، تکنسین ها به دلیل عدم تجربه کافی نمی توانند فرش ها را به خوبی شستشو داده و یا منجر به آسیب زدن به آن ها خواهند شد.


 بهترین قالیشویی

3.    انتخاب قالیشویی که از مواد شیمیایی خشن استفاده می کند

بسیاری از قالیشویی ها برای تمیزتر جلوه دادن فرش ها از مواد شیمیایی سخت استفاده می کنند که به طور بالقوه می تواند به شما، خانواده، کودکان و ... آسیب برساند. هرچه به طبیعت نزدیک تر شویم، بیشتر از آسیب ها در امان خواهیم بود. استفاده از مواد شوینده طبیعی و استاندارد، می تواند امنیت خانه شما را تضمین کند. این در حالی است که استفاده از مواد شیمیایی سخت، باعث آسیب رسیدن به فرش ها می شود. الیاف فرش ها معمولا با مواد شوینده غیر استاندارد آسیب می بینند و این باعث کاهش طول عمر فرش شما خواهد شد.

4.    عضویت در اتحادیه قالیشویی

توجه داشته باشید که امروزه برخی از قالیشویی ها یا شرکت های قالیشویی تحت عنوان عضو اتحادیه قالیشویان فعالیت می کنند. این در حالی است که شما باید حتما پیش از انتخاب بهترین قالیشویی تهران و کرج عضویت در اتحادیه آن را بررسی کنید. با این کار اطمینان حاصل می کنید که خدمات با کیفیت و قابل پیگیری را دریافت خواهید کرد.

5.    شرکت هایی را که تحت عنوان قالیشویی فعالیت می کنند، انتخاب نکنید

در سال های اخیر بسیاری از شرکت ها تحت عنوان قالیشویی فعالیت های گسترده ای ارائه می دهند. اما دقت کنید که این شرکت ها تنها یک دفتر کار هستند که با دریافت فرش های شما و سپردن آن ها به قالیشویی ها، کار واسطه گری را انجام می دهند. مسلما سپردن فرش ها به این شرکت ها رضایت کافی در شستشوی فرش را برای شما به دنبال نخواهد داشت. چرا که این شرکت ها جهت سود بیشتر، فرش های شما را به قالیشویی های نامعتبر خواهند سپرد.
به یاد داشته باشید که با سپردن فرش ها به یک کارخانه قالیشویی می توانید از شستشوی صحیح، باکیفیت و ایمن اطمینان حاصل کنید. شستشوی فرش ها به کمک قالیشویی در تجریش نه تنها از ایجاد مشکلات در فرش شما جلوگیری خواهد کرد، بلکه با شستشوی عمیق، طول عمر فرش شما را نیز افزایش خواهد داد.

شستشوی انواع فرش و موکت با استفاده از خدمات قالیشویی

برای شستشوی حرفه ای فرش ها می توانید از خدمات قالیشویی های معتبر استفاده کنید. تمیز کردن با کیفیت فرش ها می تواند خاطر شما را بابت عدم آسیب رسانی به فرش اعم از چروک شدن، تاخوردگی، آسیب دیدن ریشه ها و ... در امان نگه دارد.
توجه داشته باشید که انتخاب یک قالیشویی حرفه ای قدم اول در تمیز کردن عمیق فرش شما است که بایستی با توجه و دقت بالایی انجام شود. قالیشویی های مجاز و معتبر همچون قالیشویی محدوده تجریش با قیمت های مصوب و استانداردهای دقیق کیفیت، می توانند نیاز های شما به قالیشویی و موکت شویی را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند.

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید با ارائه خدمات گسترده در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران، کرج و ... امروزه به عنوان یکی از معتبرترین قالیشویی های تهران و حومه شناخته می شود. ما با به کارگیری مواد شوینده استاندارد و تکنسین های حرفه ای تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتریان به کار می بندیم. ما با ارائه خدمات نوین قالیشویی به کمک تکنسین های دوره دیده و باتجربه، به عنوان بهترین قالیشویی شهر تهران شناخته شده ایم. بدون شک کسب عنوان واحد نمونه سال برای 3 سال پیاپی بدون زحمت و تلاش نبوده است. ما تلاش کرده ایم تا با ارائه خدمات متنوع قالیشویی و مبل شویی با قیمت های مصوب اتحادیه، رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را کسب نماییم.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26070
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید