امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

اسپرسو ساز گاستروبک


1401/07/27
کد خبر : 26617
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر
مسلماً برای خود دلایل زیادی برای این اهمیت دارند. شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که تابحال نام گاستروبک به گوشش نرسیده باشد. شرکت آلمانی گاستروبک با تولید انواع لوازم برقی آشپزخانه، به دلیل کیفیت و طول عمر بالایی که دارند به محبوبیت ویژه‌ای در بازارهای جهانی تبدیل شده است.

یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت گاستروبک که در سال‌های اخیر مورد مصرف بالایی نیز پیدا کرده است دستگاه اسپرسوساز گاستروبک می‌باشد. همان طوری که می‌دانید نوشیدنی قهوه در سه نوع مختلف در کافی‌شاپ‌‌‌ها تهیه و سرو می‌شود. قهوه اسپرسو یکی از روش‌های تولید قهوه غلیظ است که طرفداران زیادی بین مردم و خصوصاً نسل جوان دارد. این نوشیدنی آرامش‌دهنده و انرژی بخش، به روش خاصی توسط دستگاه مخصوصی بنام اسپرسوساز تهیه و مصرف می‌شود. شرکت gastroback سابقه طولانی در ساخت و تولید محصولات خانگی باکیفیت و مخصوصاً لوازم برقی آشپزخانه دارد. این شرکت توانسته است دستگاه اسپرسوساز گاستروبک را نیز مثل سایر محصولات خود، با کیفیت بالایی به بازار مصرف عرضه نماید. در این مقاله سعی داریم با معرفی فروشگاه گاستروبک شاپ به‌ عنوان عرضه کننده انواع لوازم خانگی باکیفیت، محصولات مختلف آن و مخصوصاً اسپرسوساز را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع لوازم آشپزخانه گاستروبک

همان طوری که که بیان شد شرکت گاستروبک انواع مختلفی از لوازم خانگی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. این شرکت سعی دارد مثل تمام برندهای مشهور دنیا، با بالابردن کیفیت محصولات تولیدی، اعتبار و ارزش جهانی خود را حفظ نموده و بلکه آن را ترقی هم نماید. لذا با عرضه تنوع محصولات شامل انواع اسپرسوساز، چای‌ساز، غذاساز، چرخ گوشت حرفه‌ای، ماشین آشپزخانه، مخلوط‌‌کن، توستر و آون پخت‌و پز و ... زینت‌بخش بسیاری از آشپزخانه‌های منازل و آبدارخانه‌های ادارات و شرکت‌ها شده است. توجه گاستروبک به نیازهای روز جامعه و مصرف کننده باعث شده است که سطح کیفی تولیدات خود را بالاتر برده و محصولات جدیدتری متناسب با تنوع سلیقه و خواست جامعه عرضه نماید.

تهیه اسپرسو با دستگاه گاستروبک اسپرسوساز

قهوه اسپرسو نوشیدنی است که علاوه بر مصرف فردی و جمع دوستانه، در بیشتر جلسات و مهمانی‌های رسمی نیز به‌ عنوان یکی از موارد پذیرایی در نظر گرفته می‌شود. آماده‌سازی سریع این نوشیدنی نیاز به دستگاه قوی دارد تا در مدت زمان کمتری تهیه و مورد مصرف قرار بگیرد. گاستروبک با تولید دستگاه تهیه اسپرسو با قدرت توان لازم برای تولید فشار بخار جهت آماده‌سازی قهوه، توانسته است نیاز به این دستگاه را مرتفع نماید. نحوه تهیه یک شات اسپرسو با استفاده از دستگاه گاستروبک نیز به این طریق می‌باشد که ابتدا 10 الی 15 گرم قهوه آسیاب شده درون پرتافیلتر دستگاه ریخته می‌شود. سپس سطح آن را صاف کرده و با تمپر فشرده می‌گردد. پس از حدود 25 ثانیه عصاره‌گیری، یک شات اسپرسو 25 الی 30 میلی‌لیتری آماده مصرف می‌شود.

ویژگی‌های اسپرسوساز گاستروبک

هر دستگاه برقی با توجه به میزان کارکردی که از آن انتظار می‌رود بایستی دارای مشخصه‌هایی باشد. از جمله شاخصه‌های اصلی، میزان عملکرد بهتر با طول عمر بیشتر است که طبعاً این امر با توجه به مواد تشکیل دهنده آن محقق خواهد شد. گاستروبک برای جلوگیری از هزینه‌های زیادی که احتمال دارد مصرف کننده بابت خرید محصول بی‌کیفیت متحمل شود، بر رعایت این نکته تأکید فراوانی داشته است. این مهم در طراحی ظاهر زیبا و قطعات بکاربرده شده اسپرسوساز نیز مورد توجه قرار گرفته است که انواع مختلف خانگی و کافی‌شاپی و ... آن را از فروشگاه گاستروبک شاپ می‌توان تهیه نمود. برخی از ویژگی‌های یک اسپرسوساز باکیفیت گاستروبک شامل موارد زیر است که به اختصار بیان می‌شود.

  1. میزان قدرت دستگاه برای تولید فشار بخار
  2. قطعات بکار برده شده در بدنه جهت استحکام آن 
  3. سطح کیفی پورتافیلتر برای استخراج قهوه آسیاب‌شده
  4. عملکردهای مختلف دستگاه جهت تولید سایر نوشیدنی‌های تهیه شده از قهوه
  5. تنوع دستگاه در مصرف و میزان کارآیی و کاربرد برای محیط‌های خانگی و کافی‌شاپ‌ها
  6. طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت
  7. توجه به نوع قهوه مصرفی شامل قابلیت استفاده از پودر قهوه یا دانه قهوه
  8. قابلیت سیستم قطع خودکار و شست‌وشوی خودکار

عرضه محصولات مختلف گاستروبک در فروشگاه گاستروبک شاپ

یکی از معیارها و ملاک‌های خرید هر وسیله و دستگاهی، تهیه آن از معتبرترین فروشگاه‌ها می‌باشد. این امر باعث می‌شود که خاطر خریدار از بابت هزینه‌ای که برای خرید محصول مورد نیاز خود می‌پردازد آسوده باشد. توجه به این مهم برای محصولات باکیفیتی که با برندهای مشهوری نظیر گاستروبک شناخته شده‌اند اهمیت به سزایی دارد. لذا لازم است برای تهیه دستگاه مورد نیاز به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز مراجعه کرد تا کیفیت و اصالت محصول مورد نظر تضمین شود.

در این راستا فروشگاه گاستروبک شاپ با سابقه چندین ساله‌ی درخشانی که در عرضه انواع لوازم خانگی گاستروبک دارد، نیاز مصرف کنندگان را در این حوزه برطرف نموده است. از جمله مزایایی که خرید مطمئنی را از این فروشگاه به‌ همراه دارد تضمین اصالت محصولات ارائه شده می‌باشد. مسلماً برندهای مشهور دنیا سعی دارند برای حفظ اعتبار جهانی خود، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات خود را توسط فروشگاه‌های معتبر به دست مصرف کننده برسانند.

این فروشگاه برابر امکانات ارتباطی که تدارک دیده است این آمادگی را دارد تا به صورت 24 ساعت شبانه‌روزی خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی را به  مشتریان و خریداران ارائه نماید. این اقدام باعث می‌شود تا خریدار اطلاعات کاملی از محصول مورد نیاز خود داشته و برابر میزان کارآیی که از خرید دستگاه انتظار دارد هزینه پرداخت نماید. همچنین در راستای منشور برند گاستروبک که مانند سایر برندها، اصل مشتری‌مداری را سرلوحه خود قرار می‌دهند حرکت نموده و خریداران خود را مورد حمایت قرار می‌دهند.

خرید اسپرسوساز گاستروبک از این فروشگاه، همانند سایر محصولات ارائه شده شرکت gastroback، شامل پشتیبانی‌ها و خدمات پس از فروش نیز می‌باشد. به طوری که خریدار و مصرف‌کننده می‌تواند در طول مدت مصرف، راهنمایی‌ها و راهکارهای درست مصرف را از کارشناسان متخصص آن دریافت نمایند. ضمانت بازگشت 7 روزه اسپرسوساز در صورت احتمال عدم اصالت و یا پایین‌بودن کیفیت دستگاه، گواه صدق خدمات فروشگاه می‌باشد. برابر تمهیدات در نظر گرفته شده فروشگاه، سفارشات محصولات و مخصوصاً اسپرسوساز گاستروبک به صورت کاملاً ایمن بسته‌بندی شده و با حمل و نقل مطمئن برای خریدار ارسال می‌شود تا به صورت صحیح و بدون هرگونه آسیبی بدست ایشان برسد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26617
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید