امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

استفاده از شیشه بالکن برای تراس مجتمع و ساختمان ها


1401/07/27
کد خبر : 26414
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

یک نمونه بالکن شیشه ای داریم که به صورت ثابت است و نمی‌توان آن را به حرکت در آورد و در خصوص تمیز کردن کمی از بیرون دچار مشکل خواهید شد. اما نمونه دیگری با عنوان بالکن های متحرک قابل استفاده هستند که به واسطه چرخ‌های هدایتگر بالا و پایین به شکل کشویی بر روی ریل های تعبیه شده، حرکت می نمایند و می توان آنها را در هر سمتی که می خواهید جابه‌جا کنید و در نهایت شیشه‌های جمع شده در یک سمت تراس قرار می‌گیرند؛ یعنی به بیان ساده تر شما می توانید هر زمان که می‌خواهید شیشه‌ بالکن را جمع کنید و از فضای بیرون استفاده کنید و در شرایط گرد و غبار یا سرد بودن هوا و غیره شیشه بالکن را به صورت ثابت استفاده نمایید.

امنیت استفاده از کرکره برقی

آیا میدانید کرکره های برقی یکی از سیستم های امنیتی درب منازل و فروشگاه ها و حتی پارکینگ های مجتمع های بزرگ به حساب می آید؟ استفاده از کرکره های برقی برای منازل و فروشگاه ها و مغازه های که از دربهای شیشه های سکوریت استفاده می کنند گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید؛ چرا که کرکره برقی گزینه خوبی برای امنیت درب ورودی فروشگاه های بزرگ و مغازه هایی که دارای ویترین های بزرگ و شکننده هستند گزینه ایده الی برای امنیت درب ورودی به شمار می‌روند. به نوعی کرکره های برقی حفاظ مراقبتی و پوششی برای درب ها به شمار می رود. از این رو تمام ساختمان ها و مجتمع های اداری و مسکونی و همینطور فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه ها و فروشگاه های بزرگ از کرکره های برقی برای پوشش درب ها و ورودی پارکینگ ها و همین طور پوشش مناسبی برای نشان دادن داخل فروشگاه ها و همچنین داخل پارکینگ ها استفاده می کنند.

بهره وری از تمام محیط های موجود با پارتیشن شیشه ای یا اداری

پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار حائل به حساب می آید که از آن می توان برای تقسیم بندی محیط کار خود و یا محیط های مانند محیط های فروشگاهی، بازارچه هایی که برای فروش و یا نمایشگاه هایی که در آنها برای بازدیدکنندگان محصولات خود را مورد نمایش قرار می دهند استفاده کرد. از این نوع پارتیشن ها (پارتیشن های شیشه ای) که به صورت شیشه ای می باشند برای مصارف مختلف و مورد نیاز میتوانیم استفاده نماییم و که بهره وری بسیار خوبی در این محیط های کاری و محیط های فروشگاهی و مشابه آنها که نیاز به نمایش دادن محتویات درون پارتیشن است به شمار می‌آید. به صورت کلی یکی از پر مصرف ترین نوع پارتیشن ها به پارتیشن شیشه ای اخصاص دارد.

آشنایی با برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای از نمونه درب های هستند که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این درب ها شامل انواع متنوعی هستند که مشتریان باید با توجه به نوع نیاز و مصرفی که می‌خواهند از نوع درب اتوماتیک شیشه ای استفاده کند. برندهای درب اتوماتیک شیشه ای و شرکت‌هایی که به عنوان تولیدکننده در این محیط هستند بسیار متنوع می باشند. شما باید نوع برند خود را با توجه به نیازتان تعیین کنید. در واقع هر کدام از درب هایی که به واسطه هر شرکتی ساخته می‌شود ویژگی های خاص خود را داشته اند. درب اتوماتیک مارک تورمکس به عنوان یکی از دربهای ساخت شرکت سوئیسی بوده که جزء معروفترین ها و محبوب ترین ها میباشد و در واقع درب هایی که با این برند تولید می‌شوند بسیار پرقدرت و باکیفیت هستند.


 شیشه بالکن


شیشه lacobel

نمونه دیگری از شیشه لاکوبل وجود دارد که آن را با عنوان شیشه لاکوبل lacobel می شناسند. این نمونه شیشه ها توانایی سکوریت شدن را داشته اند و افراد می‌توانند شیشه لاکوبل رنگی را تا دمای ۳۵۰ درجه حرارت در کوره سکوریت بگذارند و شیشه لاکوبل را سکوریت کنند. در ساخت شیشه لاکوبل در پشت شیشه از نوعی فیبر یا برچسب پی وی سی استفاده می کنند که اگر شیشه لاکوبل رنگی دچار شکستگی قرار بگیرد از سقوط آن جلوگیری خواهد شد و در صورتی که شیشه خام باشد نیز احتمال خطر آنی و ریزش آن به حداقل خواهد رسید. شیشه لاکوبل به در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


 شیشه بالکن

استفاده از آینه تراش شده در آینه کاری منزل

آینه کاری منزل شیوه های متنوعی انجام می‌شود و آینه هم می‌توانند به صورت ساده و هم به صورت آینه‌های تراش استفاده گردد. آینه تراش در واقع شامل آینه هایی می شود که در ساخت آنها بر روی آینه شیار عمیقی به وجود می‌آید و به واسطه این شیار ها طرح ها و نقش های زیبایی بر روی آینه هک میشود. از نمونه متداول ترین آینه کاری منزل به آینه تراش اختصاص دارد که دارای طرح های متنوع و خاصی هستند البته آینه تراش  در آینه کاری منزل به شکل جداگانه هم می‌توانند استفاده شوند و در کنار یکدیگر همانند پازل قرار بگیرند و طرح نهایی را به ما تحویل بدهند. آینه کاری منزل میتواند یک نمای جذاب در منزل شما به وجود بیاورد و موجب بزرگتر نشان دادن فضا گردد.

مزیت استفاده از شیشه ها

شیشه ها دارای مزیت های فوق‌العاده هستند و زیبایی های بسیار زیادی داشته اند البته شیشه ها در کنار این فواید متعددی که دارند نقص‌ها و آسیب‌هایی را نیز دارند. یکی از مهمترین آسیب هایی که استفاده از شیشه ها  به همراه دارد پایین بودن مقاومت آنها و شکننده بودن شیشه هاست. اما این مشکل با وجود استفاده از شیشه سکوریت به راحتی قابل حل می باشد. در واقع شیشه سکوریت نوعی شیشه نشکن می باشد که آسیب‌های شیشه های معمولی را دیگر ندارد و شما می توانید در هر جایی و در هر محیطی با خیال راحت از شیشه سکوریت استفاده کنید. حتی اگر هم این شیشه (شیشه سکوریت) دچار شکستگی شد آسیب و خطر جانی برای تان به همراه نخواهد داشت.

استفاده بهینه از فضای حمام و سرویس بهداشتی

امروز استفاده از شیشه حمام نسبت به گذشته ها رواج بیشتری داشته است و افراد زیادی ترجیح می دهند برای اینکه از تمامی فضای حمام خود استفاده کنند شیشه حمام را به کار بگیرند. شیشه حمام در اصل به منظور جداسازی بخش حمام از سرویس بهداشتی انجام می شود و شما می توانید در هر نوع کاربردی که نیاز دارید از شیشه حمام استفاده کنید. برای حمام های کوچک بهتر است از درب کشویی حمام استفاده شود که درب کشویی شامل مدل هایی فکی ، فکی فریم دار و اسپایدر می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26414
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید