امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

استعلام قیمت لوله داربستی


1401/07/27
کد خبر : 27406
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

آراد آهن عرضه کننده انواع لوله فولادی

استعلام قیمت لوله داربستی    

قیمت آنلاین لوله داربستی را از کجا ببینیم؟

از قیمت روز لوله داربستی چگونه اطلاع پیدا کنیم؟ یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه‌های اصلی اهالی صنعت استعلام آخرین قیمت مقاطع فولادی پر مصرف است. اطلاع از قیمت لوله داربستی نیز به دلیل اینکه به عوامل روز بستگی دارد و در تمام پروژه‌های عمرانی مورد نیاز است؛ برای سازندگان و پیمانکاران بسیار اهمیت دارد. اما قیمت تنها فاکتوری نیست که باید در هنگام خرید لوله داربستی مورد توجه قرار بگیرد.
بسیاری از افراد هنگام خرید این مسئله را فراموش می‌کنند و تنها بر روی قیمت مقاطع فولادی تمرکز می‌کنند. اگر شما نیز قصد خرید لوله داربستی را دارید و یا اطلاع از عوامل مؤثر بر قیمت لوله داربستی و روش استعلام آن برای شما اهمیت دارد، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

مشخصات فنی لوله داربستی

شاید در نگاه اول این تصور برای افراد به وجود بیاید که لولههای داربستی می‌توانند در هر ضخامت و سایزی تولید شوند. اما در واقع به دلیل حساسیت نسبی این لوله‌ها، ابعاد آن‌ها باید مطابق با استانداردهای وضع شده به این منظور در نظر گرفته و براساس آن تولید شوند.
مطابق با این استانداردها ضخامت لوله‌های داربستی می‌تواند 2 ، 2.2، 2.5، 3.5 تا 5.3 باشد. در واقع ضخامت این لوله‌ها نباید از ۲ میلیمتر کمتر و از ۵.۳ بیشتر باشد. به علاوه این لوله‌ها باید الزاماً با قطر ۴۸ میلی متر تولید شوند. از نظر طولی نیز متراژ لوله های داربستی می‌تواند 1.5 یا ۴ و یا ۶ متر مطابق با سفارش مشتری در نظر گرفته شود.
 از دیگر مشخصات فنی لوله‌های داربستی که با قیمت و کیفیت آن رابطه مستقیمی دارد، وزن این لوله‌ها است. وزن لوله‌های داربستی بستگی به طول، ضخامت و جنس آن‌ها دارد، اما از محدوده ۶.۴ تا ۲۷ کیلوگرم تجاوز نخواهد کرد.
 البته شایان ذکر است که استفاده از لوله داربستی در ضخامت‌های ۲، 2.5، ۳ و ۴ میلیمتر با طول ۶ متر بسیار رایج‌تر است و از این رو بیشتر مورد تقاضا قرار می‌گیرند.


 استعلام قیمت لوله داربستی

لوله داربستی چه کاربردهایی دارد؟

اغلب ما لوله‌های داربستی را در ساختمان‌های در حال ساخت شهر خود دیده‌ایم. این لوله‌ها، داربستی می‌سازند تا به عنوان تکیه‌گاهی مقاوم دسترسی کارگران را به نقاط مختلف و گاهاً دور از دسترس پروژه‌های ساختمانی امکان پذیر ‌کنند. این لوله‌ها همچنین در استوار سازی و ساخت انواع دیگر پروژه‌های عمرانی نیز به کار می‌آیند. برای ساخت پل‌ها، برج‌ها و دیگر پروژه‌های عمرانی شهری استفاده از لوله‌های داربستی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و برای حمل مصالح سنگین مورد استفاده قرار گیرد.
علاوه بر این موارد از لوله‌های داربستی در برج‌های نگهبانی و دیده بانی، ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و... نیز استفاده می‌شود.
در نظر داشته باشید با اینکه اسم این مقاطع فولادی لوله است، اما به دلیل این که اغلب آن‌ها ویژگی‌های لازم را نداشته و ضد زنگ نیستند؛ برای انتقال گازها و مایعات گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند.

قیمت لوله داربستی

لوله‌های داربستی از نظر جنس، نحوه‌ی تولید و سایر مشخصات در انواع مختلفی تولید می‌شوند که مسلماً هر کدام از این انواع قیمت متفاوتی خواهند داشت.
در این میان مشخصات لوله داربستی اعم از: ضخامت، طول، ابعاد و... از مهم‌ترین فاکتورهایی به شمار می‌روند که به صورت مستقیم درتعیین قیمت لوله داربستی لحاظ خواهند شد.
لوله های داربستی می‌توانند از نظر جنس از ورق‌های سیاه فولادی، ورق‌های استیل و یا گالوانیزه تولید شوند. لوله‌های گالوانیزه و استیل از کیفیت ظاهری و مقاومت بالاتری نسبت به لوله‌های سیاه فولادی برخوردارند، به علاوه این لوله‌ها ضدزنگ بوده و به همین دلیل با قیمت‌های بالاتری در بازار وجود دارند.
لوله‌های داربستی از نظر نحوه‌ی تولید نیز در انواع بدون درز یا درز دار ساخته می‌شوند و نوع بدون درز آن‌ها مقاومت بالاتری نسبت به لوله‌های داربستی درز دار دارند و همین امر باعث می‌شود که با قیمت‌های بیشتری در بازار عرضه شوند.
به طور کلی قیمت لوله‌ دربستی بر اساس وزن آن‌ اعلام می‌شود و مسلماً هر فاکتوری که باعث بالا رفتن وزن آن‌ها شود؛ مثل: ضخامت، طول، جنس و ... افزایش قیمت آن‌ها را نیز در پی خواهد داشت.

قیمت روز لوله داربستی

 بازار آهن آلات یکی از بازارهای مهم در اقتصاد کشور به شمار می‌رود که قیمت تمامی مقاطع فولادی در آن به صورت روزانه و پس از بررسی شاخص‌های اصلی اقتصاد چون: قیمت ارز، دلار و میزان عرضه و تقاضا اعلام می‌شود. قیمت روز لوله داربستی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت این مقطع فولادی به صورت روزانه و بعد از در نظر گرفتن قیمت روز مواد اولیه، انرژی، هزینه‌‌های تولید، شاخص اصلی بازار آهن آلات و... تعیین خواهد شد و تحت تأثیر تلاطم‌های این بازار قرار گرفته و دچار نوسان می‌شود.
 از طرفی، به دلیل این‌که عمده کاربرد این لوله‌ها در صنعت ساختمان سازی است؛ تغییرات فصلی نیز که تعداد پروژه‌های عمرانی را در کشور تغییر می‌دهد و کاهش و افزایش میزان عرضه و تقاضا را در پی خواهد داشت؛ در قیمت این لوله‌ها اثر می‌گذارد.

استعلام قیمت لوله داربستی

با توجه به اینکه قیمت روزانه لوله‌های داربستی همواره در حال تغییر است، توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید از آخرین قیمت‌های این مقاطع فولادی اطلاع دقیق پیدا کنید تا به هنگام پرداخت فاکتورها و یا مراجعه به بازار دچار مشکل نشوید
خوشبختانه مراجع قیمت گذاری معتبری در بستر اینترنت در این زمینه فعالیت دارند و به صورت مرتب آخرین قیمت مقاطع فولادی را در سایت و صفحات وب خود منتشر می‌سازند که شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز با مراجعه به آن‌ها، قیمت لوله داربستی و سایر مقاطع فولادی مورد نیاز خود را مشاهده کنید.
 البته باید حتماً در نظر داشته باشید که تنها به سایت‌های معتبر و به روز مراجعه نمایید و حتی برای اطمینان بیشتر به یک سایت اکتفا نکرده و از چندین مرجع قیمت بگیرید.


 استعلام قیمت لوله داربستی

خرید لوله داربستی

برای خرید لوله داربستی باید علاوه بر قیمت به مشخصات آن نیز توجه ویژه‌ای داشت. بدیهی است که مشخصات لوله داربستی باید متناسب با نوع و ابعاد پروژه شما انتخاب شود. بهتر است برای انتخاب لوله داربستی از راهنمایی مشاوران و متخصصان با تجربه در این زمینه استفاده کنید. چرا که کاربرد این لوله‌ها حساس بوده و در صورتی که به درستی انتخاب و خرید نشوند می‌توانند حتی منجر به خسارات جانی شوند.
همچنین توصیه می‌کنیم برای تهیه و تأمین لوله‌های داربستی، خرید اینترنتی را تجربه کنید. خرید لوله داربستی به صورت آنلاین می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های مالی و زمانی شما شود. به علاوه با سهولت و زحمت کمتری امکان پذیر است.

مرکز پخش لوله داربستی

با مراجعه به مراکز پخش لوله داربستی می‌توانید این مقاطع فولادی را با قیمت‌های بسیاری مناسبی تهیه و خریداری نمایید. البته قبل از نهایی کردن خرید لوله داربستی از اعتبار مرکز مورد نظر اطمینان پیدا کنید. چرا که متأسفانه به دلیل نوسانات شدید قیمتی و تورم حاکم بر جو اقتصادی کشور، برخی از مراکز لوله‌های داربستی را با قیمت‌های نامتعارفی به فروش می‌رسانند و اغلب خریداران حتی متوجه این امر نخواهند شد.
بازرگانی آرادآهن یکی از مراجع معتبر قیمت گذاری انواع مقاطع فولادی است که قیمت روز لوله داربستی و دیگر آهن آلات را به صورت مرتب در سایت خود منتشر می‌سازد. این بازرگانی (34055-031) به عنوان تأمین کننده لوله داربستی با بهترین قیمت می‌تواند با ارائه‌ی خدماتی چون: مشاوره‌ی رایگان، فروش با ضمانت کیفیت، صدور فاکتور رسمی و ... شما را در تأمین لوله داربستی مورد نیاز پروژه‌تان یاری نماید.

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید