امروز سه‌شنبه 09 مرداد 1403

Tuesday 30 July 2024

استعلام قیمت لحظه ای بیت کوین در کوین کده

1401/07/27
کد خبر : 28256
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 40 نفر
قیمت لحظه ای بیت کوین برای کسانی که در بازارهای ارز دیجیتال روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند از اهمیت بالایی برخوردار است. کوین کده جزو پیشروترین صرافی‌هایی است که قیمت لحظه ای بیت کوین را برای سرمایه گذاران در داخل کشور فراهم آورده است، به‌طوری که تغییر قیمت این ارز دیجیتال محبوب به‌صورت لحظه‌ای در سایت وجود دارد و با کمک آن می‌توان تریدهای موفق‌تری انجام داد. اگر جزو افرادی هستید که تازه به بازار رمز ارزها ورود کرده‌اید یا قصد سرمایه گذاری بر روی یک ارز دیجیتال مطمئن را دارید، قطعا بیت کوین اولین انتخاب شما خواهد بود. با آنالیز درست بازار می‌توانید به سودهای زیادی برسید اما نکته مهمی که باید همواره به آن توجه داشته باشید بروز بودن و اطلاع از آخرین تغییرات بازار است.

بیت کوین

ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری تولید می‌شود. تمام عملیات مربوط به رمز ارزها مثل خرید، فروش یا انتقال آن‌ها روی بستر دیجیتال انجام می‌شود. بیت کوین را می‌توان اولین رمز ارزی دانست در سال 2008 توسط ساتوشی ناکاتومو متولد شد و بعد از گذشت چند سال موفق شد لقب پادشاه رمز ارزها را کسب کند. قیمت لحظه ای بیت کوین برای کسانی که قصد سرمایه گذاری روی این رمز ارز را دارند بسیار مهم و حیاتی است. در ابتدای کار و بعد از معرفی این رمز ارز، تعداد کمی امید به همه گیر شدن استفاده از این رمز ارز را داشتند و امیدی به استفاده از آن نبود. اما با درک صحیح نحوه کار این ارز دیجیتال و معرفی سیستم بلاک چین، محبوبیت آن روز به روز افزایش یافت و طولی نکشید که استفاده از آن همه گیر شد.

بلاک چین

شاید عبارت بلاک چین را زیاد شنیده باشید اما معنی آن چیست؟ بلاک چین به معنی زنجیره‌ای از بلوک‌ها است، یعنی تمام اطلاعات مربوط به بیت کوین از تولید تا خرید و فروش آن در این بلوک‌ها ثبت می‌شود و این بلوک‌ها در اختیار تمام اعضای دارنده بیت کوین هستند که به این ترتیب، احتمال سرقت و تقلب به صفر می‌رسد.

کیف پول

کیف پول ارز دیجیتال، حکم حساب بانکی شما را دارد اما با این تفاوت که آن بانک فقط متعلق به دارایی‌های شما است! همانطور که اشاره شد تمام عملیات مربوط به ارزهای دیجیتال در بستر دیجیتال انجام می‌شود و برای نگهداری از آن هم نیاز به یک بستر دیجیتال است. کیف پول‌ها به دو دسته اصلی یعنی پول‌های سخت افزاری و کیف پول‌های نرم افزاری تقسیم می‌شوند.

صرافی ارز دیجیتال

صرافی‌ها محلی برای خرید و فروش یا به‌طور کلی معامله ارزهای دیجیتال هستند که این کار را در ازای دریافت مبلغی انجام می‌دهند که همان کارمزد است. صرافی‌ها را باتوجه به محل قرارگیری آن‌ها می‌توان به دو دسته صرافی‌های داخلی و خارجی دسته بندی کرد. استفاده از صرافی‌های داخلی و خارجی مزایا و معایب خود را دارد اما در این بین قطعا داشتن امکانات زیاد و امنیت بالا را می‌توان عوامل اصلی برای اعتماد به یک صرافی دانست. کسانی که روی ارز دیجیتال بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند نیاز به یک صرافی دارند که علاوه بر امنیت، قیمت لحظه ای بیت کوین، قیمت تتر و ... را نیز در اختیار کاربران قرار دهد تا از آخرین نوسانات بازار باخبر باشند. صرافی کوین کده یکی از بهترین صرافی‌های داخلی است که علاوه بر امنیت بالا، امکان نمایش قیمت لحظه ای بیت کوین را فراهم کرده است.


قیمت لحظه ای بیت کوین

نوسانات بازار ارز دیجیتال به عوامل زیادی بستگی دارد و یک اتفاق اقتصادی یا سیاسی در گوشه‌ای از جهان می‌تواند روی قیمت رمز ارزها تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد. بیت کوین به عنوان پادشاه رمز ارزها جایگاه ویژه‌ای دارد و با نوسان قیمت آن، قیمت بسیاری از رمز ارزهای دیگر نیز دست‌خوش تغییر می‌شود. پس اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین و قیمت بایننس کوین نه تنها برای معامله‌گران بیت کوین، بلکه برای تمام افرادی که در بازار ارز دیجیتال سهمی دارند، مهم و حیاتی است.

برای درک اهمیت اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین ابتدا باید نگاهی به انواع ترید‌ها در بازار ارزهای دیجیتال بی‌اندازیم. ترید به معنی خرید و فروش ارز دیجیتال برای کسب سود است که زمان آن دراز مدت نیست. پس تریدر کسی است که با انجام معامله در بازار رمز ارزها به دنبال کسب سود است. در ادامه انواع ترید را بررسی خواهیم کرد.

ترید لحظه‌ای (scalping) : در این نوع ترید، افراد به‌صورت لحظه‌ای قیمت ارزهای دییتال را بررسی می‌کنند و با معامله آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان به دنبال کسب سود هستند.

ترید نوسانی (swing trading) : در این روش از نوسان‌هایی در بازار ارز دیجیتال اتفاق می‌افتد استفاده می‌شود و منطور از نوسان بیشتر نوسانات بزرگ است.

ترید روزانه (day trading) : همانطور که از نامش پیداست این نوع ترید در طول یک روز اتفاق می‌افتد و برای رسیدن به سود از تحلیل تکنیکال استفاده می‌شود.

ترید کردن با حفظ موقعیت (position trading) : در این روش چه بازار صعودی باشد و چه نزولی می‌توان به کسب درآمد پرداخت.

حال که با مفهوم انواع تریدها آشنا شدیم، اهمیت اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین بیشتر مشخص می‌شود چون فرقی نمی‌کند جزو کدام دسته از تریدرها باشید چون به هرحال باید به روز بوده و از آخرین نوسانات باخبر باشید تا بتوانید تریدهای موفقی داشته باشید.


استعلام قیمت بیت کوین از کوین کده

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال منابع مختلفی وجود دارد و اکثر صرافی‌ها نوسانات قیمت رمز ارزها را پوشش می‌دهند. برای قیمت لحظه ‌ای بیت کوین راه‌های زیادی وجود دارد اما مطمئن‌ترین و به روزترین راه استفاده از صرافی کوین کده است. حالا فرض کنید علاوه بر پوشش لحظه‌ای از تغییرات قیمت ارز دیجیتال، بتوان به‌صورت آنی آن رمز ارز را معامله کرد. کوین کده جایی است که علاوه بر استعلام قیمت بیت کوین می‌توان در کوتاه‌ترین زمان، آن را معامله کرد.

استفاده از صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد همیشه دردسرهای زیادی به همراه داشته و بسیاری دارایی‌های خود را در این صرافی‌ها از دست داده‌اند. علاوه بر این، ورود به اکثر صرافی‌هایی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند غیر فعال شده است و حتی امکان مشاهده و استعلام قیمت‌ها نیز وجود ندارد. پس بهترین گزینه استفاده از صرافی‌های داخلی است و برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای بیت کوین، کوین کده بهترین انتخاب است چون علاوه بر امنیت بالا و به روز بودن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان معامله بیت کوین در آن وجود دارد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28256
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید