امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

از کجا روسری مناسب خودمان بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 28504
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

در هر کشور با هر نگاه مذهبی که باشید، پوشش بانوان یکی از الزامات حساس فرهنگی می ‌شود. البته در ایجاد پوشش ‌های زنانه، سبک ‌ها و روش ‌های گوناگونی مطرح هستند. روسری یکی از نمادهای شناخته ‌شده در پوشش سر بانوان است که در نزد کشورهای اسلامی رواج دارد. اما این پوشش ساده را می ‌توانید در سبک لباس پوشیدن بسیاری از تمدن ‌های دیگر هم پیدا کنید. تاریخچه پیدایش شال و روسری یک ماجرای طولانی با قدمت تمدن بشری است.


 خرید روسری مناسب


ایده ‌ای که در نهایت سادگی با الگوهای گوناگون استفاده می ‌شود. روسری چیست؟ در کل باید ببینیم که چه کاربردهایی دارد؟ آیا این پارچه ‌های طرح‌ دار ساده فقط برای پوشش سر بانوان مناسب هستند؟ آیا روسری می ‌تواند نقش ‌های برجسته‌ تری در ظاهر خانم‌ ها داشته باشد؟
امروز در خدمت شما هستیم تا سایتهای فروش روسری را برای شما معرفی کنیم این سایتها همگی معتبر هستند و به صورت محبوبیت سعی کردیم آنها را به ردیف بیاریم پس با ما همراه باشید

1- سایت لیموشاپ https://limooshop.com

 خرید روسری مناسب


این سایت از قدیمی ترین سایتهای فروش روسری می باشد تننوع بسیار بالایی از روسری دارد. انواع روسری از جمله روسری مجلسی، روسری های روسری نخی - روسری تابستانه - روسری دخترانه - روسری قواره بزرگ - روسری قواره کوچک - روسری مجلسی - روسری ابریشم - روسری ساتن - روسری حریر - روسری پاییزه - روسری موهر - روسری زمستانه - روسری بافت - روسری بچه گانه - دستمال گردن را می توانید در آن یافت کنید چالش بانوان امروزی در پیدا کردن فروشگاه ‌هایی است که می‌ توانند نیاز متنوع و سلایق زنانه آنها را برای خرید روسری پاسخگو باشند. خرید روسری از یک فروشگاه معتبر که توانسته است طیف گسترده ای از انواع مدل ‌ها را ارائه کند، مورد توجه آنها قرار می ‌گیرد. البته حالا که در عصر ارتباطات از دنیای فروش اینترنتی استفاده می‌ کنیم، چه ‌بسا که بسیاری از بانوان علاقمند باشند که بتوانند محصول مورد علاقه خود را از مسیر یک فروش آنلاین تهیه کنید. برای خرید می توانید از اینجا اقدام کنید.

2- سایت آمازون amazon.com

این سایت معروفت ترین سایت فروشگاهی دنیا است که تنوع بی کران محصول و با کلی فروشنده می توانید آنجا یافت کنید اما خب متاسفانه در ایران فعالیت ندارد. روسری های این مجموعه سایت آمازون را می توانید این لینک ببینید

3- سایت hermes.com

یک سایت خارجی بسیار زیبا که که تنوع بسیار زیادی از روسری را می توانید آنجا یافت کنید
 

4- سایت شالمد

این سایت با تنوع روسری با قیمت های خوب این روزها توانسته خوب کار کند و بر فعالیت خود با ایجاد نمایندگی ها کار خود را گسترش دهد

5- سایت دیجی کالا

 سایت دیجی کالا معروف ترین سایت فروشگاهی در ایران می باشد این سایت هم تنوع بسیار بالایی از تامین کنندگان روسری دارد اما بر خلاف تمام مزایای آن یکی از معایب آن این است که قیمت تمام شده با توجه به درصدیکه از فروشندگان و تامین کننده می گیرد کمی بالاتر از تامین کننده اصلی در سایت خودش می باشد.

سخن پایانی:

این روزها با گسترش فروشگاههای اینترنتی، بدون ایجاد هزینه اضافه برای رفت آمد و بدور از تحمل رنج طاقت فرسای گرما و سرما و در محیط منزل بدور از بیماری می توانید براحتی از فروشگاههای آنلاین فروش روسری اقدام به خرید آن کنید امیدوارم این مقاله از کجا روسری بخریم به درد شما خورده باشه.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28504
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید