امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 28461
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر
 وقتی مردم به‌صورت رایگان یک محصول یا خدمت را بررسی می‌کنند به این نتیجه می‌رسند که آیا آن محصول یا خدمت ارزش استفاده دارد یا نه؛ به همین علت نحوه انتخاب این هدایا، کیفیت و ارتباطی که با برند شما دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. سؤال اساسی این است که از چه راهی می‌توان هدایای تبلیغاتی باکیفیتی را تهیه کرد؟

5 پیشنهاد فوق‌العاده برای خرید اقلام تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مصداق ضرب‌المثل "نمک گیر کردن" هستند. این هدایا تأثیر زیادی روی گیرنده می‌گذارند. صاحبان کسب و کار امیدوارند از این راه میزان آگاهی از برند یا فروششان را افزایش دهند اما از کجا؟

 آراهنر فاخر ایرانی

آراهنر بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید محصولات فرهنگی دارد و تا به حال در حوزه تولید هدایا، طراحی و بسته بندی محصولات ویژه، طراحی و اجرای گرافیک‌های خلاقانه، بسته‌های متنوع با متریال ویژه فعالیت داشته است. علی رغم اینکه فروشگاه‌های مختلفی در زمینه طراحی و ارائه هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کنند اما آراهنر نسبت به آن‌ها برجسته‌تر است؛ زیرا ایده‌های جدیدی در زمینه طراحی / ارائه و بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی دارد، از تولیدات داخلی حمایت می‌کند و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

اگر به دنبال یک هدیه خاص و منحصر به فرد هستید یا می‌خواهید از صنایع دستی ایرانی به مهمانان ویژه، مشتریان داخلی و خارجی، سفارتخانه‌ها، مهمانان همایش‌ها و سمینارها، هیئت‌های اقتصادی و دیپلماتیک یا کارمندان شرکت‌های مختلف بدهید پیشنهاد می‌کنیم هدایای تبلیغاتی آراهنر را انتخاب کنید. چند خصوصیت بارز این برند به شرح زیر است:

  • آراهنر متعهد است که تمامی محصولات مرتبط با صنایع دستی را با کیفیت درجه ۱ تحویل دهد.
  • این مجموعه با حذف واسطه‌های میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان قیمت هدایایش را تا حد ممکن کاهش داده است؛ به همین علت به شما اجازه می‌دهد تا هدایای خاص و منحصر به فردی را در تعداد بالا با قیمت پایین تهیه کنید.
  • هدایای تبلیغاتی در حوزه هنر متناسب با رنگ و شعار سازمانی شما شخصی سازی می‌شوند.
  • برخی از کسب و کارها بعد از تهیه هدایای تبلیغاتی دغدغه بسته‌بندی آن را دارند اما آراهنر برای هر محصول یک بسته بندی خاص را در نظر گرفته تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن هدیه بدهید.

بسته سنگاب و گلدان الماس تراش

 پدیده جاوید

این مجموعه از سال ۱۳۶۸ کارش را با چاپ روی انواع قطعات صنعتی شروع کرده و به‌صورت تخصصی در زمینه چاپ روی هدایای تبلیغاتی فعالیتش را آغاز کرد. پدیده جاوید در حال حاضر با داشتن ماشین آلات چاپ سیلک، لیزر و تامپو هدایای تبلیغاتی زیبایی را تولید می‌کند.

 صدرا گیفت

اگر به دنبال فروشگاهی می‌گردید که لیست متنوعی از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، صنایع دستی، تراریوم، لیوان و ماگ، سر رسید، خودکار و ... را در اختیارتان قرار دهد به صدرا گیفت سری بزنید. محصولات تولید شده در صدرا گیفت به کسب و کارهای مختلف اجازه می‌دهد تا با یک هزینه مقرون به صرفه، هدایای ارزشمندی را عرضه کنند.

مدیر گیفت

این وب سایت یکی از بهترین سایت‌های خرید هدایای تبلیغاتی است. اگر می‌خواهید در بازه‌های زمانی مختلف محصولات و خدمات جدید و زیبایی را در قالب هدایای تبلیغاتی به مشتری بدهد، می‌توانید از وب سایت مدیر گیفت استفاده کنید. این سایت بیشتر از ۱۲ سال سابقه در زمینه طراحی و فروش هدایای تبلیغاتی دارد. از مزایای منحصر به فرد این مجموعه می‌توان به چاپ اختصاصی، قیمت‌های رقابتی، ضمانت کیفیت، پشتیبانی فروش یا ارسال به سراسر کشور اشاره کرد.

 مجتمع چاپ ایران کهن

ایران کهن فعالیتش را از سال ۱۳۷۳ شروع کرد و به تدریج توانست با مسئولیت‌پذیری، کیفیت و خوش قولی جایی را برای خودش در بازار ایجاد کند. تضمین کیفیت محصولات، گارانتی کم‌ترین هزینه و زمان، محاسبه آنلاین قیمت‌ها، ضمانت رضایت مشتری و پذیرش ۲۴ ساعته سفارش از ویژگی‌های منحصر به فرد مجتمع چاپ ایران کهن است. جالب است که بدانید این مجموعه به دنبال ورود به عرصه‌های بین‌المللی تجارت در حوزه چاپ است. اگر در به دنبال چاپ فوری، چاپ بنر و کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، ساخت تابلو، چاپ بروشور، چاپ سربرگ، چاپ تراکت، چاپ لمینت، چاپ پارچه و صحافی هستید این مجموعه برای شما مناسب است.

نکات مهم انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی که کسی به شما نگفته است!

اگر موفق شدید فروشگاه خود را انتخاب کنید پس نوبت به انتخاب هدایای تبلیغاتی می‌رسد. در اینجا ۵ پرسش اساسی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که پاسخ به آن‌ها کمک می‌کند بهترین هدیه تبلیغاتی را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

1.      آیا مشتری به هدیه تبلیغاتی من نیاز دارد؟

این سؤال معمولاً نادیده گرفته می‌شود اما باید پاسخ آن را پیدا کنید. شما باید بفهمید که محصول شما توسط گیرنده استفاده می‌شود یا در کمد انداخته می‌شود.

2.      آیا آن‌ها از دریافت محصول من به‌عنوان هدیه رایگان خوشحال می‌شوند؟

اگر پاسخ این سؤال منفی است پس باید هدیه‌ای را انتخاب کنید که صد در صد باعث خوشحالی و حس خوب در گیرنده شود.

3.      آیا سفارشی کردن این هدایا آسان است؟

شما باید هدایایی را انتخاب کنید که به راحتی نام شرکت، شعار یا اطلاعات تماستان روی آن‌ها چاپ شود. هدایای تبلیغاتی انتخاب شده توسط شما باید در قالب، رنگ و طرحی که مد نظرتان است قابل چاپ باشند.

4.      آیا محصولات قابل اعتماد هستند؟

هیچ‌کس هدایایی را دوست ندارد که بعد از چند روز از کار بیفتد حتی اگر آن را رایگان دریافت کند پس مطمئن شوید که هدایای تبلیغاتی شما کیفیت بالایی دارند و اعتبار و کیفیت خوب شما را منعکس می‌کنند.

5.      آیا محصول منحصر به فرد است؟

قبل از انتخاب هدایای تبلیغاتی در مورد رقبایتان تحقیق کنید و محصولاتی که آن‌ها استفاده کرده‌اند را انتخاب نکنید. خارج از چهارچوب فکر کنید و به دنبال هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد باشید تا بتوانید متمایز شوید.

معرفی محصولات

  1. بسته شکلات خوری و شیرینی خوری فیروزه کوب

این بسته شامل یک عدد شکلات خوری فیروزه کوبی متوسط + یک عدد شکلات خوری فیروزه کوب، یک عدد شیرینی خوری فیروزه کوبی می‌شود و در بسته چرمی قرار می‌گیرد. اگر تصمیم گرفته‌اید از هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارتان استفاده کنید و به دنبال تحت تأثیر قرار دادن مخاطبتان هستید این بسته پیشنهاد خوبی است.

بسته شکلات خوری و شیرینی خوری فیروزه کوب آراهنر

  1. بسته سنگاب و گلدان الماس تراش

این بسته شامل دو عدد گلدان صراحی الماس تراش + یک عدد سنگاب الماس تراش می‌شود که در بسته بندی هارد باکس با روکش قلمکار قرار می‌گیرد. این هدیه در لیست هدایای لوکس و گران قیمت قرار می‌گیرد پس اگر فردی که قصد هدیه به او را دارید کمی خاص است این بسته برایش جذاب خواهد بود.

  1. بسته کاسه آجیل کشکول قلمزنی و شکلات

این بسته شامل ۲ عدد کاسه آجیل ملیله + یک عدد کشکول پایه کوتاه ملیله + مقداری شکلات می‌شود و در بسته بندی هارد باکس قرار می‌گیرد.

کلام آخر

در این مقاله تعدادی از فروشگاه‌های مطرح در زمینه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی را با یکدیگر بررسی کردیم. هدایای تبلیغاتی جذاب هستند، پیام شما را منعکس می‌کنند، باعث افزایش فروش می‌شوند، درصد آگاهی از محصولات / خدمات و رویدادهای شما را بالا می‌برند، هزینه آن‌ها نسبت به تأثیری که می‌گذارند پایین است، شروع خوبی برای گفتگو با گیرنده است، می‌تواند مطابق با نظر شما سفارشی سازی شود و می‌تواند مشتری‌های جدید و وفاداری را برای شما به وجود آورد پس این فرصت را از دست ندهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28461
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید