امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

از دنیای رنگارنگ مد و طراحی داخلی عقب نمانید


1401/07/27
کد خبر : 26335
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

امروزه روز متریال های جدیدی جهت ساخت مبلمان و لوازم خانه جایگزین میشوند. یکی از بهترین و البته خلاقانه ترین آن ها رزین اپوکسی می باشد. این ماده شیمیایی به راحتی جای چوب را در ساخت لوازم پر می کند و به دلیل خصوصیاتی که دارد به راحتی با تمامی سبک ها سازگار میشود و میتوانید با خاطری آسوده از آن ها استفاده کنید.

انواع محصولات رزینی عرضه شده در بنتیتی

رزین اپوکسی ماده ای شیمیایی است که به صورت دو جزئی می باشد. این ماده به وسیله هاردنر و خشک کن در نهایت تبدیل به آن چیزی می شود که به دنبالش هستید. حال این شی میتوانید یک میز یا یک سطح باشد. از لوازم رزینی که در بنتیتی موجود می باشد میتوان به مواردی همچون جلومبلی رزینی، میز عسلی رزینی، ناهارخوری رزینی و ... اشاره کرد. البته استفاده از رزین تنها بر روی سطوح آن ها انجام میشود. به این صورت که پایه آن ها از جنس چوب و یا فلز می باشد و سطح رویی آن ها را با رزین اپوکسی می پوشانند. میز چوب و رزین زیبایی منحصر به فردی ایجاد میکنند که تمامی نگاه ها را به خود جلب میکند.



از رزین در چه سبکی میتوان استفاده کرد؟

خوشبختانه این متریال جدید و امروزی برای تمامی سبک ها قابل استفاده است. تنها کافی است تا متریال متناسب با سبک مدنظرتان را به آن اضافه کنید. میز چوب ورزین نمونه ای از آن است که برای سبک کلاسیک بسیار مناسب میباشد. عسلی فلزی با صفحه رزین نیز از دیگر نمونه های آن است که مناسب برای سبک مدرن و معاصر است. نگران سبک دکوراسیون داخلی خود نباشید و به راحتی انتخاب کنید.



انواع مدل ها و طرح های رزینی در بنتیتی

بنتیتی شما را با دنیای شگفت انگیز رزین اپوکسی آشتی خواهد داد. شاید تصور کنید رزین تنها یک ماده شفاف است که بر روی دیگر متریال ها اضافه میشود تا موجب درخشندگی آن شود. اما مهندسی و طراحان بنتیتی بسیار حرفه ای تر و البته خلاق تر از آن هستند. محصولات عرضه شده در این مجموعه تنوع زیادی دارند که عبارتند از:
ترکیب رزین و رنگ: یکی از نمونه های جذاب و زیبایی است که میتوانید انتخاب کنید ترکیب رزین با رنگ است. شما میتوانید هر رنگی که دوست دارید به آن اضافه کنید تا در نهایت میز چوب و رزین به همان رنگی داشته باشید که دوست دارید و یا با تم دکوراسیون شما خوانایی داشته باشد.
ترکیب رزین و اشیا: یکی دیگر از خلاقیت طراحان بنتیتی است که شما را شگفت زده خواهد کرد. در این نمونه درون رزین از اشیا طبیعی مانند شاخ و برگ گیاهان، صدف و سایر اقلام استفاده میشود که به سبب تناسب و خوانایی آن ها با جنس طبیعی چوب بسیار زیبا و چشم نواز میشوند. البته در نمونه های پایه استیل هم میتوانید به سراغ شی های دیگر همچون سنگ و ... بروید.

مزیت های استفاده از مبلمان رزین اپوکسی

استفاده از این مبلمان علاوه بر زیبایی چشمگیری که دارند از مزیت های نیز برخوردارند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
کیفیت: این ماده بر کیفیت و استحکام لوازم شما تاثیر زیادی دارند. به راحتی نمی شکنند. البته باید در نگهداری و استفاده از آن ها نیز محتاط باشید.
سهولت در تمیز کردن: یکی دیگر از مزیت های جلو مبلی پایه فلزی چوب و رزینی آن ها تمیز کردن راحت می باشد. میزها، مبل های رزینی و ... به دلیل استفاده زیاد در معرض کثیف شدن و لکه شدن هستند اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که به راحتی تنها با یک دستمال مرطوب پاک میشوند و درخشندگی آن ها نیز همچون روز اول به قوت خود باقی خواهد ماند.


ضد آب: چه چیزی بهتر از این که یک پوشش و محافظ در برابر آب بر روی لوازم چوبی خود دارید؟ رزین ها به دلیل خاصیتی که دارند ضد آب هستند و میتوانید در صورت ریختن هر نوع ماده ای بر روی آن به راحتی آن را پاک کنید و نگران خراب شدن آن نباشید.
تنوع: به اندازه ای متنوع هستند که شما با هر سلیقه و دیزاینی که برای خانه تان دارید بتوانید به راحتی آن را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.
وزن سبک: وزن تولیدات رزینی برخلاف ظاهر آن ها بسیار سبک است و این جز مزیت های آن است چرا که میتوانید به راحتی جا به جا کنید و در منزل خود مطابق با سلیقه تان بچینید و هر زمانی که میخواهید دیزاین آن را تغییر دهید.

از رزین تنها برای ساخت مبلمان استفاده میشود؟

سوالی که شاید برای شما هم پیش بیاید، از این ماده علاوه بر مبلمان و لوازم منزل برای ظروف دکوراتیو و البته پذیرایی مانند تخته سرو و ... نیز میتوانید استفاده کنید. ترکیب یک متریال طبیعی مانند چوب با ماده ای شیمیایی تضادی است که ارزش خرید را دارد چرا که زیبایی آن غیر قابل توصیف خواهد بود. اگر میخواهید با کم ترین هزینه بیشترین تغییر را در دکوراسیون خود داشته باشید تنها کافی است یکی از محصولات رزینی بنتیتی را در خریداری نمایید. به جرات میتوان گفت میتوانید با ما کیفیت و زیبایی را به زیر سقف خانه هایتان ببرید و در هر لحظه از انتخاب خود لذت ببرید.



قیمت محصولات رزینی

قیمت در خرید همیشه مولفه ای مهم بوده که نمی توان زیاد آن را نادیده گرفت. رزین اپوکسی ماده ای شیمیایی است که قیمت ارزان تری نسبت به متریال های طبیعی دارد. اما به دلیل ظریف کاری ها و زیبایی هایی که دارد ارزش آن بالاتر است. قیمت این محصولات بستگی به ابعاد و سایر ویژگی های محصول دارد. برای مثال هر چه میز رزینی شما بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. اما در حالت کل قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و تحت نظر متخصصین حرفه ای بنتیتی با مرغوب ترین مواد تولید میشود.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26335
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید