امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

از افزایش زیبایی تا حفظ سلامت پوست با نصب شیشه دودی خودرو


1401/07/27
کد خبر : 28678
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر
درحال حاظر اکثر خودروهای تولید شده توسط کمپانی های معتبر خارجی از شیشه های دودی برروی محصولات خود استفاده میکنند اما متاسفانه در محصولات خودروسازان داخلی همچنان از شیشه های معمولی استفاده می‌شود. به همین دلیل ممکن است شما هم تمایل به دودی کردن شیشه‌های خودروی خود داشته باشید. اما بهتر است که قبل از انجام هر کاری و خرید و نصب شیشه دودی برروی ماشین خود، در رابطه با آن اطلاعات کافی کسب کنید. در این مقاله، قصد داریم شما را با شیشه دودی خودرو، انواع مدل‌ها و مزیت‌‌های استفاده از این ویژگی، آشنا کنیم.

دودی بودن شیشه های خودرو، مزیت‌‌های بسیار زیادی دارد. این در حالی است که اکثر افراد تصور ‌‌می‌کنند، شیشه‌‌های دودی فقط باعث افزایش زیبایی خودرو ‌‌می‌شوند! اما با مطالعه این مقاله متوجه دلایل مهمتر برای انجام آن خواهید شد.

مزیت‌‌های نصب شیشه دودی بر روی انواع خودرو

1) افزایش زیبایی

زیبایی خودرو با نصب شیشه‌‌های دودی چند برابر ‌‌می‌شود. به خصوص اگر به خودروهای اسپرت و لوکس علاقه دارید، میتوانید با استفاده از این نوع برچسب ها, شیشه های خودروی خود را دودی کنید.   

2) افزایش راندمان سیستم کولر خودرو و کاهش مصرف سوخت

باز هم مشکل گرما در فصل تابستان و سیستم کولر خودروی کم بازده! همانطور که میدانید استفاده از کولر خودرو باعث مصرف بخشی از توان موتور ودرنتیجه مصرف سوخت بیشتر میشود. حال اگر بتوان عملکرد سیستم کولر خودرو را بهینه کرد قطعا در کاهش مصرف سوخت خودرو نیز تاثیر خواهد داشت.

داخل کابین خودرو عملکردی مشابه گلخانه دارد و باعث به دام افتادن گرمای ناشی از نفوذ نور خورشید می‌شود. بنابراین ‌‌می‌توانید با نصب برچسب شیشه دودی بر روی خودرو و کاهش شدت نفوذ نور به داخل کابین، تا حد زیادی بازده سیستم کولر خودرو را افزایش دهید.

3) جلوگیری از آفتاب سوختگی پوست سرنشینان در مسافرت‌‌های طولانی

ممکن است در فصل تابستان و فصل‌‌های مختلف سال نیاز داشته باشید که مسافت‌‌های طولانی را با ماشین طی کنید. در این زمان است که احتمال آفتاب سوختگی پوست شما بسیار افزایش پیدا ‌‌می‌کند و این موضوع میتواند برای کودکان و حتی بزرگسالان آزاردهنده باشد.

برچسب شیشه دودی خودرو با کاهش تابش نور خورشید به داخل خودرو، ‌‌می‌تواند از آفتاب سوختگی پوست شما جلوگیری کند.

4) جلوگیری از ورود اشعه مخرب UV به داخل خودرو

در زندگی امروزی بعد از خانه و محل کار بیشترین زمان خود را در داخل خودرو سپری میکنیم. بنابراین ایجاد یک محیط سالم در داخل خودرو بسیار اهمیت دارد. همواره ما در داخل خودرو در معرض عوامل خطرناک زیادی هستیم که یکی از آنها اشعه یو وی است. اشعه UV یکی از اشعه‌‌های مضر نور خورشید است که ‌‌می‌تواند باعث سرطان پوست، پیری زودرس پوست و کدر شدن پوست شود. خاصیت ضد اشعه برخی از مدل های شیشه دودی باعث فیلتر کردن این اشعه مضر و جلوگیری از نفوذ آن به داخل خودرو میشود. بنابراین پیشنهاد میشود برای دودی کردن شیشه ها از انواع مدل های ضد UV استفاده کنید.

همه ما نگران حفظ سلامت پوست در برابر تابش نور خورشید هستیم از طرفی در زندگی امروزی زمان زیادی را در داخل خودرو سپری میکنیم 

5) جلوگیری از پرتاب خرده شیشه در هنگام تصادفات به سرنشینان

در ساخت شیشه های جانبی و شیشه عقب خودرو برخلاف شیشه جلو از چسب استفاده نشده است و درصورت برخورد یک شئ ویا تصادف شدید امکان خرد شدن این شیشه ها و برخورد با سرنشینان خودرو وجود دارد. متاسفانه، آمار خرد شدن شیشه‌‌ها و پرتاب شدن خرده‌‌های شیشه به چشم و دست و صورت سرنشینان بسیار زیاد است. جالب است بدانید با نصب برچسب دودی بر روی شیشه خودرو، ‌‌می‌توانید از خرد شدن شیشه ها و پرتاب آنها به بدن سرنشینان در هنگام تصادفات جلوگیری کنید.

6) افزایش حریم خصوصی داخل خودرو

کاهش دید افراد بیرون از خودرو به داخل کابین باعث حس آرامش و ایجاد یک حریم خصوصی برای سرنشینان داخل خودرو می‌شود. بنابراین اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که داخل خودرو را حریم خصوصی خود می‌دانید, میتوان با دودی کردن شیشه‌های خودرو, دید دیگران به داخل کابین را کاهش دهید. هرچند براساس قوانین کشور ما, داخل خودرو حریم خصوص افراد محسوب نمی‌شود و در صورتی که از برچسب های تیره استفاده نمایید ممکن است توسط پلیس جریمه شوید.

نصب شیشه دودی در محل 

حالا که با مزیت های دودی بودن شیشه های خودرو آشنا شده‌اید بهتر است با روش های اجرا آن اشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید :

انواع روشهای دودی کردن شیشه خودرو

به دو روش می‌توان شیشه‌های خودرو را دودی کرد:

  • تعویض شیشه‌ها با نوع دودی

 در این روش کلیه شیشه های فابریک از روی خودرو جدا و با نوع دودی تعویض می‌شوند. تعویض شیشه‌ها با نوع دودی به دلیل هزینه بالا و دردسرهای تعویض شیشه توصیه نمی‌شود چراکه معمولا آب‌بندی شیشه های عقب و جلو به خوبی انجام نمی‌شود و پس از تعویض احتمال ایجاد صدای باد و یا حتی نفوذ آب به داخل کابین وجود دارد.

  • استفاده از برچسب شیشه دودی خودرو

نصب  برچسب های دودی، جزء ارزانترین و موثرترین روش های تیونینگ ظاهری خودرو به حساب می‌آید. چراکه می‌توان با هزینه کم و بدون تغییرات زیاد ظاهر خودر را بهبود داد و هر وقت که بخواهید میتوان آن را جدا نمود. با نصب برچسبهای استاندارد میتوان از تمام مزیت هایی که در بالا توضیح داده شد, بهرمند شوید.  این برچسب‌‌ها از جنس پلی اتیلن که یک جنس منعطف است، تولید شده‌‌‌اند و میتوان این نوع برچسب‌‌ را روی سطح داخلی شیشه خودرو نصب کرد.

 درحال حاظر استفاده از این روش بسیار مرسوم شده است و دلیل آن را میتوان هزینه کم به نسبت تعویض شیشه ها, تنوع رنگ و درصد تیرگی و همچنین استفاده از خدمات آنلاین نصب شیشه دودی در محل شرکت های معتبری همچون اول آپشن و... دانست.

خدمات آنلاین نصب شیشه دودی خودرو در محل توسط اول آپشن 

به گزارش خبرگزاری آفتاب آنلاین, درحال حاظر فروش برچسب های دودی متفرقه در بازار افزایش داشته است و بعضا مشاهده می‌شود برخی از نصاب ها از برچسب های دودی غیر خودرویی برای نصب برروی خودرو استفاده میکنند. نصب شیشه دودی باید به صورت تخصصی و بر اساس مهارت زیادی انجام شود تا زیبایی خودرو تحت تاثیر قرار نگیرد. بنابراین برای بهرمندی از تمام مزیت های دودی کردن شیشه های خودرو خود پیشنهاد می‌شود از خدمات مراکز معتبر و تخصصی مجموعه های خودرویی استفاده نمایید.  اول آپشن  با ارائه خدمات مختلف در زمینه لوازم جانبی خودرو و نصب شیشه دودی در محل شما با ارائه تضمین اصالت و کیفیت محصول، این امکان را به شما ‌‌می‌دهد تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با اطمینان خاطر از مزیت‌‌های موضوع این مطلب بهره مند شوید.

از جمله نکاتی که باید برای نصب برچسب شیشه‌‌های دودی خودرو، در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • نصب خوب شیشه دودی برای خودرو، باید به صورت تخصصی انجام شود تا مشکلی در هنگام نصب به وجود نیاید.
  • دقت داشته باشید نصب برچسب برروی شیشه های قوس دار همچون شیشه عقب پژو 206 بدون برش انجام شود!
  • از کیفیت و اصالت جنس مطمعن شوید.
  • از فروشنده تضمین بخواهید که در صورت جدا شدن و تغییر رنگ برچسب به شما گارانتی دهد.

تابه اینجای این مقاله با مزایای نصب برچسب های دودی برروی شیشه خودرو آشنا شدید. حال اگر تصمیم به دودی کردن شیشه های خودروی خود را دارید پیشنهاد میشود با دریافت مشاوره رایگان از طریق لینک ذیل از خدمات نصب شیشه دودی در محل مجموعه اول آپشن استفاده نمایید.

https://avaloption.ir/solar-film


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28678
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید