امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

ارسال بار به ترکیه | هوایی و زمینی ( با بیمه کامل )


1401/07/27
کد خبر : 26451
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر
اگر می خواهید شرکتی را انتخاب نمایید که ارسال بار به ترکیه هم با ارزانترین قیمت و همه با بهترین کیفیت انجام بدهد آن شرکت الوبار می باشد. در ایران و شهر تهران شرکت های باربری هستند که خدمات باربری به کشور ترکیه را انجام می دهند اما اکثر آن ها معتبر نیستند و تنها شرکتی که معتبر و با سابقه می باشد باربری بین المللی الوبار می باشد. 

شرکت الوبار برای ارسال بار به خارج از کشور تمام بارهای مشتریانش را بیمه نامه بین المللی می کند و بدون بیمه نامه هیچ باری را ارسال نمی کند و با بیمه نگرانی مشتریانش را برطرف می کند.

ارسال بار به ترکیه در شرکت بین المللی معتبر الوبار هم به صورت زمینی و هوایی انجام می دهد و برای حمل بارهای زمینی مجهزترین ماشین ها را در اختیار دارد و به صورت همه روزه هم روش زمینی و هم روش هوایی را انجام می دهند.

شرکت بین المللی الوبار در تمام روزهای هفته مشاوره ارائه می دهد و با مشاوره از شرکت الوبار هر اطلاعتی را که لازم دارید می توانید بدست بیاورید و خدمات مشاوره شرکت بین المللی الوبار به صورت رایگان می باشد.

 

 

باربری از ایران به استانبول

 

شهر استانبول از شهرهایی می باشد که ایرانیان زیادی به این شهر مهاجرت می کنند و به دلیل این که قیمت اثاث در استانبول گران می باشد اکثر افراد می خواهند اثاث خودشان را ارسال نمایند و با انتخاب شرکت بین المللی الوبار که متخصص حمل اثاث به استانبول می باشد می توانند اسباب منزلشان را در سریع ترین زمان در استانبول دریافت نمایند.

الوبار متخصص در زمینه ارسال بار به استانبول  و ارسال اثاث به ترکیه  و شهر استانبول می باشد و خدمات خود را با کمترین هزینه ممکن و با تخفیف های بسیار ویژه ارائه می دهد و با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید ارزانترین قیمت را پرداخت نمایید.

 الوبار هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی خدمات باربری از ایران به استانبول را انجام می دهد و برای حمل بار به صورت زمینی تریلی های ترانزیت و کامیونت های مسقف را استفاده می کند و آن ها را بر اساس نوع بار مشتریانش انتخاب می کند.

 شرکت بین المللی الوبار با داشتن سال ها تجربه در جهت ارسال بار به استانبول خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد و حمل بار به کشور ترکیه و استانبول را هم به صورت دربستی و هم به صورت خرده بار انجام می دهد.

باربری به آنکارا پایتخت ترکیه

 

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه می باشد که ایران زیادی بارهایشان را به این شهر ارسال می کنند و شرکت بین المللی الوبار حمل انواع بار را به این شهر انجام می دهد و در کمترین زمان آن را تحویل مشتریانش می دهد.

 شرکت بین المللی الوبار ارسال بار به آنکارا با بیمه نامه بین المللی معتبر انجام می دهد و بیمه نامه بین المللی الوبار یک بیمه کامل و جامع می باشد و تمام خسارات را جبران می کند همانطور که اشاره کردیم بدون بیمه نامه هیچ باری را ارسال نمی کند.

 حمل بار به صورت دربستی و خرده بار توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود و الوبار تنها شرکتی می باشد که حمل بارهایتان را به صورت دربستی حمل می کند چرا که شرکت هایی هستند به اسم دربستی بارهایتان را می گیرند و در کنار دیگر بارها قرار می دهند.

 اگر می خواهید ارسال اثاث و بار را به آنکارا به شرکتی بسپارید که هم معتبر باشد و هم تخفیف های ویژه ارائه بدهد آن شرکت بین المللی الوبار می باشد و ارزانترین قیمت ها را می توانید با الوبار تجربه نمایید.

 

                                                                          

حمل بار به صورت زمینی و هوایی به کشور ترکیه

 

در حمل بار به صورت زمینی به ترکیه شرکت بین المللی الوبار بارهای شما را از تمام شهرهای ایران به مرز سپس به کشور ترکیه حمل می کند و در زمانی کامل کوتاه آن ها را تحویلتان می دهد. شرکت بین المللی الوبار از تمام شهرهای ایران مثل تهران ، تبریز ، ارومیه ، مشهد ، رشت ، اهواز ، شیراز ، کرج خدمات باربری به ترکیه را هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی انجام می دهد.

 یکی از خدماتی که الوبار ارائه می دهد بسته بندی می باشد و افراد می توانند بارهایشان را برای این که آسیبی نبیند به شرکت الوبار بسپارند که بسته بندی را انجام بدهد و پس از انجام بسته بندی آن ها را در داخل تریلی های ترانزیت قرار می دهد و به صورت سالم در کشور ترکیه و مکان مورد نظر افراد تحویل می دهد.

 تریلی های ترانزیت و کامیونت های مسقف مناسب ترین نوع ماشین برای باربری به صورت زمینی به کشور ترکیه می باشد و از تریلی های ترانزیت برای بارهای سنگین تر و حجیم تر استفاده می شود و مناسب ترین نوع ماشین برای حمل این گونه بارها می باشد.

ارسال بار به آنتالیا با کمترین هزینه

 

تنها شرکتی که هم خدمات ارسال بار به آنتالیا را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد آن شرکت بین المللی الوبار می باشد و الوبار تمام خدمات برای کشور ترکیه را با تخفیف ویژه ارائه می دهد.

 شرکت الوبار باربری به آنتالیا را در کمترین زمان انجام می دهد و بارهایتان را سالم تحویل می دهد و ارزانترین نرخ را ارائه می دهد و ارسال خرده بار و دربستی به آنتالیا از تخصص های شرکت بین المللی الوبار می باشد که به صورت همه روزه ارائه می دهد.

 

نتیجه گیری :

 با شرکت بین المللی الوبار نه نگران بار و کالاهایتان باشید و نه نگران هزینه و کیفیت چرا که الوبار متخصص این کار می باشد و با داشتن سال ها سابقه درخشان و تجربه در این زمینه بهترین کیفیت را ارائه می دهد و نمی گذارد که به بارهای آسیبی وارد بشود و با ارائه بیمه نامه بین المللی نگرانی مشتریانش را برطرف می نماید و در تمام روزهای هفته مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و تمام اطلاعاتی را که مشتریانش لازم داشته باشند در اختیارشان قرار می دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

شماره تماس : 02140333723

https://aloobar.net وبسایت


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26451
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید