امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

ارز دیجیتال ریپل چیست؟ بررسی پلتفرم ارز دیجیتال ریپل


1401/07/27
کد خبر : 27228
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

شاید با اتریوم و بیت کوین تفاوت های بسیار جدی و بارزی داشته باشد، اما به دلیل قیمت بسیار پایینی که دارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. شاید برای شما دانستن این نکته جالب باشد که بدانید، ریپل علاوه بر این که یک ارز دیجیتال است، یک پلتفرم نیز محسوب می ‌شود و به خاطر شبکه پرداخت دیجیتالی خود، کریپتوکارنسی منحصر به فرد را نیز به خود اختصاص داده است. شما می توانید به صورت متن باز برای انواع تراکنش ‌های سریع با قیمت ارزان از ارز دیجیتال ریپل استفاده کنید.  


خرید از صرافی ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال ریپل شما باید به سراغ صرافی ارز دیجیتال بروید. ویژگی هایی هم چون  پشتیبانی قوی باعث می‌شود تا خرید شما خریدی منحصر به فرد و مقرون به صرفه شناخته شود و حتی برای خرید های فیزیکی نیز پشتیبانی آنلاین می تواند بعد ها  بسیار موثر واقع شود؛ چرا که بسیاری از کاربران که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت می کنند، هنوز با این سیستم آشنایی خاصی ندارند و در هنگام خرید و فروش انواع ارز ممکن است با مشکلات ریز و درشتی رو به رو گردند.
عدم محدودیت برای خرید و فروش ارز های دیجیتال خود جزء ویژگی‌های اصلی و البته بسیار مهم به حساب می ‌آید و بدون شک یک صرافی معتبر باید با قابلیت تبادل مالی، بالاترین حجم ها را پوشش دهی کند. همچنین صرافی مورد نظر شما باید تمامی نرخ ها را به صورت واقعی و بدون هیچ گونه هیجان کاذب و به صورت لحظه‌ ای به نمایش بگذارد. ویژگی های گفته شده را برای انتخاب یک صرافی مطمئن به هیچ عنوان نباید فراموش کنید، این گونه می توانید به نحو احسن به خرید و فروش ارز بپردازید.

صرافی بایننس کوین

حال که در مورد ساختار ارز دیجیتال ریپل با شما صحبت کرده ایم، بهتر است در مورد بایننس کوین نیز اطلاعات مختصری داشته باشید. معمولا این نوع ارز دیجیتال برای جذب سرمایه می تواند یک صرافی کاربردی به حساب آید.
بلاک چین اتریوم قوانین خاصی را در نظر گرفته است که این نوع ارز نیز از این قوانین پیروی می کند. بایننس کوین به خاطر ایمنی بالای بلاک چین یکی از ارز های پرفروش به حساب می آید. ولی باید این نکته را به خاطر داشته باشید که شرایط داخلی صددرصد می‌تواند بر روی این نوع ارز برخلاف شرایط خارجی تاثیر بسیار واضحی بگذارد. از سال ۲۰۱۷ که این ارز اندازی شده است توانسته سابقه قابل قبول را به دست آورد. ولی هم چنان به عنوان یک ارز جدید در بلاک چین معرفی می شود و به عنوان یک صرافی آنلاین آن را می‌شناسند که رمز ارز ها معتبری هم چون ارز دیجیتال ریپل را درون خود جای می دهد.

مقایسه رمز دیجیتال ریپل و بیت کوین

ارز دیجیتال ریپل که تراکنش های خود را در چند ثانیه با کم ترین هزینه انجام می دهد یکی از اهداف خود را تسلط کامل برروی تمامی معاملات بین المللی در سراسر دنیا عنوان کرده است و شما می توانید حتی به واسطه پلتفرم آنبا بیت کوین مقایسه ای کوچک را نظر بگیرید.
 اما در این بین، تفاوتی که بین بیت کوین با ارز دیجیتال ریپل وجود دارد، این گونه است که به عنوان یک اجماع گرا به هیچ عنوان همانند بیت کوین بر پایه بلاک چین وضع نشده است و برای شرکت های گسترده گزینه ایده آلی به حساب نمی آید. نوع تراکنش بیت کوین و ارز دیجیتال ریپل کاملا با یک دیگر متفاوت است و حقیقتا در آینده ای نه چندان دور به درجه بیت کوین نیز دست خواهد یافت.  شما به عنوان یک سرمایه گذار بهتر است با رمز ارز دیجیتال ریپل آشنایی هرچند مختصر داشته باشید تا بتوانید به راحتی از این رمز ارز در شرایط گوناگون به نحو احسن استفاده کنید.  

هدف ارز دیجیتال ریپل

هر نوع ارز دیجیتالی هدف خاصی را دنبال می کند و در این بین، هدف ارز دیجیتال ریپل نیز، تبدیل شدن به یکی از گسترده ترین و برجسته ترین شبکه‌های نقل و انتقال پول به صورت گسترده در سراسر جهان است. همان گونه که می دانید بیت کوین هدف خود را حذف واسطه و بانک ها به قول معروف برای انجام تراکنش همتا به همتا معرفی کرده است. اما برعکس، ریپل معتقد است که ساختار بانک‌ها ساختار برنامه‌ریزی شده و سازماندهی شده ای است و تنها باید نحوه انجام کار و بانک با تغییراتی روبه‌رو شود اما در اصل ماهیت و ساختار بانک به هیچ عنوان ساختار پیچیده و مشکل سازی نیست. متاسفانه برای انتقال ارز به واسطه بانک ها مشکلات زیادی به وجود می آید و به همین دلیل، شما باید بسیاری از تراکنش را با رقم های بالا و به قول معروف کلان در چندین روز در نظر بگیرید و کارمزد های بالایی را پرداخت کنید.
 

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد خدماتی که ارز دیجیتال ریپل ارائه می دهد با شما صحبت کردیم؛ چرا که حقیقتا سرعت بالای تراکنش و کارمزد بسیار پایین از جمله دلایلی است که امروزه کاربران از این نوع رمز دیجیتال استفاده می کنند.
 از جمله کیف پول هایی که شما می توانید برای رمز دیجیتال در نظر بگیرید، می توان به کیف پول لجر، اتمیک، کوینومی و توست اشاره نمود.  این نکته را نیز به خاطر داشته باشید آن دسته از بانک هایی که از پلتفرم ریپل برای انجام معاملات جهانی خود استفاده می کنند، به راحتی چیزی حدود ۷۰ درصد هزینه معاملات را می توانند به راحتی کنترل و مدیریت و به عنوان پس انداز نگهداری کنند. پیشنهاد ما این است که همیشه یک سری آشنایی حتی مختصر با ارز های دیجیتال داشته باشید، تا بدین ترتیب قادر باشید در معاملات خود سود کلان و قابل توجهی دست پیدا کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27228
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید