امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ارزان ترین و با کیفیت ترین مصالح مورد نیاز خود را از ایرونید بخواهید


1401/07/27
کد خبر : 28227
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

برای ساختمان سازی و کارهای ساخت و ساز برنامه ریزی در هزینه از همان شروع کار باید جدی گرفته شود. یکی از این برنامه ریزی ها در نظر گرفتن هزینه برای تهیه مصالح مورد نیاز  است. ما در ایرونید مصالح مورد نیاز شما را با کم ترین قیمت و با بالاتری کیفیت عرضه میکنیم. با خرید انلاین از ایرونید می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و در نهایت یک ساختمان با دوام و محکم داشته باشید.

انتخاب بهترین محصول ایرونید

تنوع محصولات عرضه شده در سایت ما بسیار زیاد است. انتخاب ان بستگی به نوع مصرف شما و نیازتان دارد. اما اگر بخواهیم پر فروش ترین ان ها را معرفی کنیم می توان به موارد زیر اشاره داشت.    
نبشی صنعتی و کارایی بالای ان در ساخت و ساز
قیمت روز نبشی صنعتی در تهران و کشور. نبشی ها جز پر استفاده ترین محصولات پروفیلی هستند که با حرف انگلیسی L نشان داده می شوند. البته این زمانی است که اندازه هر دو بال آن یکی باشد و در غیر این صورت با حرف V شناخته می شود که نشان دهنده بلند بودن یکی از بال های نبشی صنعتی است. درست است که استفاده در ان در ساختمان سازی بسیار رواج دارد اما کاربرد ان در صنعت را هم نمی توان دست کم گرفت. نبشی هایی که در صنعت استفاده می شوند سایزبندی مختلفی دارند که کوچک ترین ان ها 4 میلی متر بوده و بزرگترین ان هم برابر با 40 سانتی متر است.

انواع نبشی های صنعتی کدامند؟

نبشی های صنعتی از جنس های گوناگون ساخته می شوند. برخی از مواد سازنده ان ها شامل استیل، الومینیوم،  چوب، پلاستیک، فولاد، پی وی سی و ... می باشد. هر یک از ان ها ویژگی ها، کاربرد و قیمت های مختلفی دارند. قیمت نبشی های صنعتی به نسبت مدل های ساختمان سازی بیشتر است. اما ما با کم ترین سود ان ها را در اختیار خریداران قرار می دهیم. علاوه بر تفاوت در جنس نبشی صنعتی از نظر نحوه تولید نیز به دو نوع پرسی و فابریک تقسیم می شود.

تیر اهن هاش سنگین

مشاهده لیست قیمت آنلاین تیر اهن هاش سنگین در ایرونید. تیرآهن ها همیشه جز همیشه حاضر در ساختمان سازی هستند. تیرآهن هاش به دلیل شکل مقطعی که شبیه به حرف اچ انگلیسی می باشد به این نام شهرت یافته است. از جنس فولاد مقاوم می باشد و مقاومت خمشی بالایی هم دارد. در واقع این تیرآهن همان پروفیل نورد شده است که در طول های مختلف تا 12 متر تولید می شود. بال ان نیز به نسبت نمونه های دیگر بلند تر می باشد. تیرآهن هاش سنگین را با اسم های IPBV و همچنین HEB نیز می شناسند. مهم ترین کارایی که این محصول دارد ساخت ستون هایی است که در ان ها مقاومت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مهم ترین ویژگی این تیراهن ها که سبب شده است با صفت سنگین شناخته شوند ضخامت بالای ان ها است که بر روی مقاومت ان ها نیز تاثیر گذاشته است.

کاربرد تیرآهن هاش سنگین

این تیرآهن ها را علاوه بر سازه های ساختمانی می توان در سد سازی، پل سازی، برج های بزرگ، کشتی سازی و ... به کار برد. البته ارتفاع های گوناگونی دارد که باید با توجه به نوع پروژه انتخاب شود. ارتفاع های گوناگون ان ها سبب شده است که از نظر قیمت هم با یکدیگر متفاوت باشند.

سپری و هر انچه درباره ان باید بدانید

برای فروش عمده از انبار سپری با قیمت ارزان میتوانید از سایت آیرونید بازدید نمایید.
از دیگر پروفیل های کاربردی در ساختمان سازی سپری ها هستند که به آن ها مقطع های T نیز می گویند. بی شک متوجه شده اید که شکل ظاهری ان ها مشابه به حرف تی انگلیسی می باشد. از این محصول بیشتر برای تولید سازه های فلزی، ستون ها، درب و پنجره، سقف های شیشه ای، اسکلت ها و ... استفاده می شود. سپری ها با توجه به شکل ظاهری که دارند به دو نوع تقسیم می شوند. مدل لبه گرد که از اندازه 30 تا 140 میلی متر موجود می باشد و مدل لبه تیز که اندازه ان از 20 تا 40 میلی متر است. البته استاندارد اصلی ان ها 2 الی 12 متر می باشد و باقی ابعاد با توجه به سفارش مشتری ها ساخته می شوند.

مشخصات و استاندارد های سپری ها

ضخامت سپری ها عمدتا برابر با 0.9 میلی متر الی 2 میلی متر می باشد. ضخامت 2 میلیمتری ان بسیار پر کاربرد تر می باشد. این محصول مطابق با استاندارد اشتال ساخته می شود. برای ساخت ان از آهن و یا فولاد بسیار مقاوم استفاده می شود. برای ساخت ان باید از نورد گرم استفاده شود. نورد گرم کوره ای با درجه حرارت بسیار بالا است که سپری ها باید از ان عبور کنند تا به مقاومت و استاندارد مورد نظر برسند. هرچه طول و ضخامت سپری ها بیشتر باشد قیمت ان ها نیز بیشتر خواهد بود چرا که فلز بیشتری برای ساخت ان مورد استفاده قرار گرفته است.

چرا ایرونید را برای خرید انتخاب کنیم؟

همه گیری ویروس کرونا همگان را خانه نشین کرده است اما نمی شود مدت زیادی از پروژه های ساختمانی دور شد و باید برحسب برنامه ریزی قبلی در تاریخ مشخص شده ان را تحویل داد. این محدودیت در زمان باعث می شود که نتوانید به راحتی با کیفیت ترین این محصولات و دیگر متریال مورد نیاز خود را از بازار تهیه کنید. در این شرایط بیماری همه گیر، بهتر است به سراغ خرید انلاین روی بیاورید. اما چرا ایرونید؟ ما در این مجموعه اولیت را بر کیفیت و رضایت مشتریان قرار داده ایم. محصولات با کیفیت بی نظیر و قیمتی ارزان را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهیم که می توانند به تعداد مورد نیاز خود و یا حتی عمده خریداری کنند. نگران حمل و نقل ان ها هم نباشید ما سفارش شما را در ادرس مد نظرتان به شما تحویل خواهیم داد. در هر جای ایران که هستید و برای ادامه وی ا حتی شروع پروژه خود نیاز به مصالح دارید کافی است وارد سایت ما شوید و سفارش خود را در عرض چند دقیقه ثبت نمایید و در زمانی کوتاه ان را تحویل بگیرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28227
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید