امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

ارائه تخصـصی خدمات مهندسی طراحی و تولید مخزن پلی اتیلن و سایر پروژه های مختلف صنعتی توسط شرکت آریا صنعت


1401/07/27
کد خبر : 27464
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر

شرکت آریا صنعت با نام تجاری آرنیکاپلاست از سال ۱۳۹۰ با تکیه بر دانش مهندسی و ثبت اختراع ساخت میکسرهای پلی اتیلن جایگزین میکسرهای قدیمی استیل و فلزی توسط مهندسین و کادر باسابقه در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای پروژه های مختلف صنعتی توسط نرم افزارهای مهندسی بالغ بر ۱۰ سال سابقه کاری، تاسیس گردیده است.


لیچینگ


لیچینگ در لغت به معنای جداسازی ناخالصی به وسیله حلال از یک جامد است. در معادن بزرگ و برای داشتن محصولی با ترکیب درصد بالا و خالص از این عملیات استفاده می کنند. معادن مس، نقره و طلا از بهترین تجهیزات لیچینگ برای خالص سازی فلز استفاده می کنند.

لیچینگ

در فرآیند لیچینگ به وسیله ی حلالی خاص، مواد اضافی و کانی هایی که ارزش ندارند از ماده اصلی جدا می شوند. در این روش و در صنایع شیمیایی و معدنی، سنگ های استخراج شده از معدن که معمولا سایز آن ها کوچک شده است، با انحلال در محلولی خاص، کانی های اضافی خود را از دست می دهند و سپس به وسیله روش های جداسازی، ماده معدنی با ارزش را از دیگر ترکیبات جدا می کنند.
استفاده از روش لیچینگ مس باعث می شود تا ترکیب حاصل درصد خلوص بالاتری داشته باشد و همچنین هزینه خالص سازی آن نیز پایین تر از روش های دیگر است. این روش بیشتر برای سنگ های معدنی با ارزشی همچون: طلا، مس و نقره مورد استفاده قرار میگیرد.

لیچینگ مس

همانطور که اشاره کردیم یکی از مواد معدنی که وسیله لیچینگ خالص سازی می شود، مس است. جدا کردن کانی های اضافی از فلز مس، معمولا به ۵ روش انجام می شود. این روش ها عبارتند از:
● لیچینگ مخزنی
● لیچینگ برجا
● لیچینگ ستونی
● لیچینگ دامپ لیچینگ توده ای یا هیپ لیچینگ
هر کدام از این روش ها هزینه ای جدا خواهد داشت و همچنین درصد خلوصی متفاوت را تحویل می دهد. از جدید ترین روش های لیچینگ می توان به راکتور های بزرگ اشاره نمود.
در این راکتور ها سنگ های استخراج شده را به صورت ملات در می آورند و درون راکتور میریزند. در مرحله بعد حلال مشخص شده را با درصد خلوص معین بر روی ملات ها ریخته و با حرکت دورانی به خوبی این مواد را با هم ترکیب می کنند. بسته به این که کدام کانی و به وسیله چه حلالی باید از سنگ جدا شود، زمان فرآیند می تواند بین چند ساعت تا چند روز متغیر باشد.

کوتینگ چیست؟

کوتینگ در معنای لغوی به معنای پوششی مستحکم است. در بسیاری از صنایع برای ایجاد مقاومت سطحی در اجسام، سطح جسم مورد نظر را با پوششی مستحکم و در عین حال براق می پوشانند.
این عملیات باعث می شود تا هم مقاومت جسم در برابر ضربه و فشار افزایش پیدا کند و هم اینکه ظاهری شفاف و زیبا را ایجاد می کند.



 لیچینگ

خرید دستگاه کوتینگ کاشی و سرامیک

در تهیه و تولید کاشی و سرامیک و به منظور ایجاد مقاومت بیشتر و همچنین ظاهری جذاب و زیبا تر از روش کوتینگ استفاده می شود.
برای انجام این عملیات کاشی ها را درون محفظه بزرگی قرار می دهند و سپس با ایجاد حرارت بالا برای حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه لایه مورد نظر بر روی سطح کاشی قرار می گیرد.
نکته قابل توجه دیگر در رابطه با کوتینگ کاشی این است که، به دلیل اینکه امکان چاپ طرح بر روی کاشی وجود ندارد و اگر طرحی بر روی کاشی چاپ شود ماندگاری نخواهد داشت، بعد از چاپ طرح بر روی کاشی و با قرار دادن کاشی ها در دستگاه کوتینگ کاشی و سرامیک، طرح چاپ شده بر روی کاشی به وسیله ماده کوتینگ پوشانده می شود و در نتیجه طرحی ماندگار و کاشی مستحکم تولید می شود.
خرید دستگاه با کیفیت از برترین وارد کنندگان و تولید کنندگان کشور می توان این تضمین را برای شما ایجاد نماید که دستگاهی با کیفیت و در نتیجه محصولی مرغوب خواهید داشت.

میکسرهای صنعتی

یکی از مهم ترین ویژگی های میکسرهای صنعتی ، امکان ذوب مواد به وسیله تیغه های قدرتمند این دستگاه است. از میکسر های صنعتی در صنایع بسیاری استفاده می شود که عبارتند از:
● تصفیه آب
● تولید کاغذ، مقوا و خمیر کاغذ
● صنایع شیمیایی، دارویی، کشاورزی و بهداشتی
● صنایع نفت و پتروشیمی
● مخلوط کردن غذای دام و طیور
● تولید سیمان
و…
در هر کدام از این صنایع و بسته به نوع نیاز، میکسری خاص در ابعاد و با کارایی های مخصوص استفاده می شود. مشاوران شرکت آریا صنعت به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان و راهنمایی شما برای خرید بهترین و کارآمد ترین محصول هستند. یپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.


 لیچینگ

انواع همزن صنعتی

همزن صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات در صنایع تولیدی به شمار می رود. این محصول وسیله ای برای ترکیب مواد شیمیایی، غذایی و دارویی است.
در ساختار همزن ها از یک پروانه استفاده می شود که این پروانه با به حرکت در آوردن مایع موجود در مخزن باعث حل شدن دیگر اجزا می شود. انواع مختلفی از همزن ها تولید و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:
همزن مکانیکی با مکانیسم عمل چرخشی
همزن استاتیک به شکل لوله و با تیغه هایی درون لوله
همزن های مخزن دار دوار
همزن های پادول
همزمان با مکانیسم پمپاژ مایع پاششی
تمامی این موارد بسته به نوع نیاز و کاربرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
شركت آریا صنعت ارائه کننده تخصـصی خدمات مهندسی طراحی و تولید مخزن پلی اتیلن، ساخت مخزن پلی اتیلن و اجرای دسـتگاه تولید مخزن پلی اتیلن, جوشکاری مخازن پلی اتیلن و ترمیم مخازن پلی اتیلن، میکسـر صنعتی, قالب مخازن پلی اتیلن و ساپورت مخازن پلی اتیلن, دستگاه روتیشـنال مولدینگ, پکیج دوزینگ پمپ, اجرای پایپینگ صنعتی UPVC می باشد. برای ثبت سفارش با شماره 09383322212 تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27464
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید