امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

ارائه بهترین کیفیت در زمینه آموزش و خدمات آرایشگری توسط سالن زیبایی برترین ها


1401/07/27
کد خبر : 27429
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 21 نفر

زیبایی ظاهری از جمله مسائلی است که در همه ی دوران ها جزء دغدغه های اصلی انسان ها بوده است و همیشه بدنبال پیدا کردن راه های جدید جهت دستیابی به اهداف خود در همه جنبه های زیبایی بوده اند. داشتن زیبایی در اکثر افراد باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود ، دست یابی به این امر نیازمند حفظ سلامت ،انجام اقدامات لازم در این راه و دریافت مشاوره از افراد متخصص و دارای مهارت در این زمینه است .
آرایشگاه زنانه برترین ها با سابقه ای چندین ساله و بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در زمینه ای متفاوت سلامت و زیبایی ظاهری و با به روز ترین متد و استفاده از با کیفیت ترین مواد همواره از موفق ترین و برجسته ترین سالن های زیبایی بوده است .جهت دریافت مشاوره از متخصصان ما با شماره تلفن : 02188785859  تماس حاصل فرمایید و جهت کسب بهترین خدمات حضوری به سالن برترین ها واقع در :  ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوی 19 پلاک 2 زنگ دوم  -مراجعه بفرمایید.

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که در آنها تلاش میشود تا با حذف سلول های مرده از روی پوست، رفع اثرات آلودگی های هوا و محیط بر پوست و همچنین آبرسانی و تغذیه مناسب آن با کمک ماسک های متنوع شادابی را در چهره فرد ایجاد کند.
به عبارت دیگر، فرآیندهای انجام شده برای زیباسازی پوست به کمک پاکسازی آن در واقع از سه مرحله تشکیل شده اند که شامل اگزفولیشن (exfoliation) یا از بین بردن سلول های مرده روی پوست، آبرسانی و ماساژ و حذف چربی های اضافه به طوریکه به سلامت پوست آسیب وارد نکند می باشد.
انجام هر یک از این مراحل و کارها با روش های مختلفی قابل انجام می باشد. به عنوان مثال، سلول های مرده روی پوست را می توان با استفاده از اسکراب های طبیعی و در خانه انجام داد. برای آبرسانی و تغذیه پوست می توان در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی از ماسک و ماساژ با دست و دستگاه های مختلف استفاده نمود.
لازم به ذکر است که هر یک از کارهایی که برای پاکسازی پوست انجام میشوند، با توجه به حساسیت هایی پوست ممکن است به برخی از مواد داشته باشد، لذا بهتر است زیر نظر متخصص و افراد حرفه ای در این زمینه انجام شود.

فواید پاکسازی پوست

توجه به سلامت پوست از گذشته تا امروز برای تمام افراد، مخصوصا خانم ها اهمیت بسیار زیادی داشته و با اعتماد به نفس آنها ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل روش ها و تکنیک های مختلفی برای حفظ سلامت و شادابی پوست ارائه شده و در بسیاری از مواقع نیز داروها و کرم های مفیدی برای آن از توسط پزشکان و متخصصان پوست تجویز می گردد.
با توجه به تاثیراتی که هر یک از تکنیک های سلامت پوست به همراه دارند، می توان برخی از فواید پاکسازی را به صورت زیر بیان نمود:
⦁ حذف سلول های مرده از روی پوست و باز شدن منافذ آن کمک می کند تا پوستی شاداب و درخشنده داشته باشید. توجه داشته باشید که در اگزوفلیشن تلاش میشود تا با شیوه های مختلف لایه های شاخی که هر 30 روز یک مرتبه از بین میروند را از روی پوست جمع آوری شوند. استفاده از اسکراب یکی از تکنیک های موثر در این زمینه می باشد.
⦁ یکی از مشکلات بزرگی که اغلب پوست ها با آن مواجه می باشند، ایجاد جوش و آکنه می باشد. این جوش ها به دلیل تجمع بیش از اندازه چربی و آلودگی های هوا و محیط بر روی منافذ پوست می باشد. با پاکسازی پوست می توان تا حد مطلوبی این چربی ها و آلودگی های انباشته شده در منافذ پوست را از بین برد.
⦁ برای داشتن پوست شاداب لازم است به تغذیه آن اهمیت زیادی بدهید که این کار با کمک ماسک و ماساژ و برخی از تکنیک های کاملا تخصصی که به کمک دستگاه انجام میشود.
با تغذیه مناسب و آبرسانی پوست که بخش مهمی در فرآیند پاکسازی می باشد، می توان به پوست کمک کرد تا همیشه شاداب باشد و از ایجاد چروک و پیری زودرس آن جلوگیری خواهد شد. با انجام صحیح این کار همچنین از افتادگی زودهنگام پوست نیز جلوگیری میشود که تاثیر بالایی در زیبایی چهره افراد دارد.

میکروبلیدینگ چیست و تاثیر آن بر پوست

میکروبلیدینگ یکی از روش های هاشور ابرو می باشد که در آن تلاش میشود تا نواقص موجود در ابروها پوشانده شده و تا حد امکان ابروها پهن و خوش حالت شوند. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین طبیعی بودن خط و هاشورهای ایجاد شده در داخل ابروها، این روش طرفداران بیشتری نسبت به تاتو و سایه زدن دارد. سالن زیبایی برترین ها در ادامه به هر آنچه که باید درباره قیمت و عوارض و نحوه انجام میکروبلیدینگ بدانید اشاره خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکات برای زیباتر شدن چهره، حالت ابروها می باشد و با توجه به اینکه اغلب افراد با مشکلاتی از قبیل ناقص و کم پشت بودن بخش هایی از ابرو مواجه هستند، به همین دلیل روش های مختلفی برای رفع آن وجود دارد.
میکروبلیدینگ یکی از روش های معرفی شده برای زیباتر شدن ابروها می باشد که در آن با کمک قلم بیلد و جوهرهای مخصوص خط هایی مشابه با تارهای مو در لابه لای موهای طبیعی ابرو طراحی می گردد.
این تارها مو در اندازه های مختلف طراحی میشوند تا کاملا طبیعی دیده شوند و به همین دلیل است که این شیوه طرفداران بسیار زیادی دارد.
یکی از مهم ویژگی های میکروبلیدینگ و تفاوت های آن با تاتو، تزریق رنگ های مخصوص در لایه های بالایی پوست می باشد.
به عبارت دیگر، این رنگ ها در عمق کمی از پوست نفوذ نموده و به همین دلیل ماندگاری آن کمتر از تاتو و میکروپیگمنتیشن خواهد بود. البته لازم به ذکر است که هاشورهای ایجاد شده توسط میکروبلیدینگ از 6 تا 36 ماه ماندگار هستند و در صورت کم رنگ شدن لازم است ترمیم صورت گیرد.


 پاکسازی پوست

میکروبلیدینگ ابرو

برای دریافت نتیجه مطلوب از میکروبلیدینگ ابرو لازم است چند نکته مهم را مد نظر قرار دهید که عبارتند از:
⦁ قبل از انجام اینکار و تا حداقل 72 ساعت قبل از آن تا حد امکان نباید اپیلاسیون صورت و ابرو انجام داده باشید.
⦁ کرم های مخصوصی که پس از انجام کار ارائه می گردد را به صورت مرتب استفاده نمایید.
⦁ تا یک هفته پس از انجام میکروبلیدینگ حتی الامکان از تماس آب با ناحیه هاشور خورده جلوگیری کنید.
⦁ ابزارهای مورد استفاده برای میکروبلیدینگ شامل قلم های مخصوص با نوک تیز می باشد که به بیلد معروف هستند. این قلم ها با نیروی دست حرکت نموده و در تمام مراحل طراحی با کمک دست فرد انجام میشود.
در مقابل، برای میکروپیگمنتیشن از ابزارهای دیجیتال مخصوصی استفاده می گردد که با بدون نیاز به نیروی دست و با انرژی الکتریکی عمل می کند.
⦁ هاشورهای ایجاد شده بر روی پوست در میکروبلیدینگ بسیار سطحی می باشد اما در میکروپیگمنتیشن رنگ در عمق بیشتری از پوست تزریق خواهد شد. به همین دلیل مدت زمان ماندگاری در میکروپیگمنتیشن بیشتر و حدود 5 سال می باشد.
⦁ با توجه به شیارهای نسبتا عمیقی که در میکروپیگمنتیشن ایجاد می گردد، مدت زمان التیام زخم های آن بیشتر از سایر روش ها خواهد بود.
⦁ اصلی ترین و مهم ترین تفاوت میکروبلیدینگ با میکروپیگمنتیشن، روش طراحی تارهای می باشد.
در روش اول تارهای مو کوتاه و بلند و نازک و ضخیم به صورت کاملا طبیعی در لا به لای موهای طبیعی ابرو طراحی میشود، اما در میکروپیگمنتیشن رنگ به صورت یکدست تمام بخش های ابرو را مانند سایه پر خواهد کرد. روش اول کاملا طبیعی بنظر میرسد و به همین دلیل طرفداران آن بیشتر می باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27429
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید