امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

ارائه بهترین مشاوره در رابطه با خرید، فروش، رهن و اجاره انواع ملک توسط سایت املاک بازیار


1401/07/27
کد خبر : 26722
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

سالانه جمعیت بسیار بالایی از سرتاسر کشور تصمیم به مهاجرت و زندگی در مرکز کشور یعنی شهر تهران می گیرند، اما از آنجایی که تعداد بالایی از این افراد توان مالی برای خرید خانه به جهت سکونت در این شهرستان را ندارند لذا اقدام به اجاره کردن محل سکونت خود می کنند که درنتیجه این امر اطلاع از قیمت ها و نرخ اجاره برای این افراد از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اگر قصد خرید، فروش یا رهن و اجاره ملک دارید، می‌توانید آگهی ملک خود را شامل آپارتمان مسکونی، تجاری یا اداری، نوساز یا کلنگی، مغازه، زمین و ویلا در وبسایت آژانس املاک بازیار به رایگان ثبت کنید.


 اجاره خانه

خرید آپارتمان در تهران

خرید آپارتمان در تهران پیچیدگی های خاص خود را دارد زیرا با توجه به نوسانات بازار مسکن باید بتوان با هوشمندی و مشورت با یک مشاور املاک معتمد مناسب ترین گزینه را برای خرید انتخاب کرد. برای خرید آپارتمان در تهران لازم است نکاتی را به شما یادآوری کنیم که می توانید با رعایت آن ها آپارتمان مناسب را خریداری کنید و از خرید خود احساس رضایت و آرامش کنید.
 قبل از خرید آپارتمان در مورد محله مورد نظر تحقیقات لازم را به عمل آورید، موقعیت خانه را درون کوچه، و همچنین کوچه را از لحاظ عرض بررسی کنید تا در آینده برای عبور و مرور و اسباب کشی مشکلی نداشته باشید. همچنین شلوغی کوچه را نیز بررسی کنید ممکن است به خاطر وجود رستوران و یا ساختمان پزشکان درون کوچه مجبور به تحمل شلوغی و سر و صدای زیادی شوید. حضور همسایه های خوب نقش بسیار مهمی در انتخاب خانه دارد، البته که امروزه ارتباطات نسبت به گذشته محدود تر شده اما باز هم نمی توان نقش همسایه ی خوب را نا دیده گرفت.
داشتن همسایه خوب نقش موثری در آرامش داشتن در خانه دارد پس بهتر است هنگام بازدید از ملک از خود همسایه ها این مورد را بپرسید که آیا محله به اندازه ی کافی آرام است یا خیر؟
قطعا هدف از خرید خانه داشتن آسایش و آرامش است و برای رسیدن به این آرامش باید میزان شلوغی محله، خیابان و کوچه و یا مجتمع را در نظر بگیرید.اگر چه مرکز شهر ها از لحاظ دسترسی به امکانات در وضعیت بهتری قرار دارند اما باید بدانید شلوغ بودن این قسمت از شهرها ممکن است مخل آسایش شما شود. همچنین همسایگی با بیمارستان ها، مدارس، مراکز تجاری، مراکز دولتی ممکن است باعث تشدید شلوغی ها و بر هم خوردن آرامش شما شود. پس قبل از خرید خانه در تهران حتما این موارد را به خاطر داشته باشید.
امکانات رفاهی یکی از تاثیرگذارترین عوامل خرید خانه در تهران است. هرچقدر که یک خانه دارای امکانات رفاهی بیشتر باشد و محله ای که خانه در آن قرار دارد دسترسی بیشتری به سوپر مارکت ها، بیمارستان، مراکز تفریحی، نانوایی و یا … داشته باشد شما نیز احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.ا
گر شما جزو کسانی هستید که مدام در رفت و آمد هستید و نیازمند استفاده از حمل و نقل عمومی هستید حتما هنگام خرید خانه موقعیت آن را از لحاظ دسترسی به حمل و نقل عمومی بررسی کنید. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتی برای کسانی که از خودروی شخصی استفاده میکنند نیز مهم است زیرا ممکن است به هر دلیلی از وسایل مترو یا اتوبوس استفاده کنند. دسترسی داشتن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی یک امتیاز مثبت برای خانه است.



اجاره خانه

رهن و اجاره خانه در تهران

با توجه به افزایش قیمت مسکن، شاهد کاهش قدرت خرید خانه هستیم اما همچنان میتوان به رهن و اجاره خانه در تهران فکر کرد زیرا اجاره خانه در تهران راحت تر از خرید آن است اما این گفته به این معنی نیست که اجاره و رهن خانه در تهران کار آسانی است. به شما توصیه میکنیم قبل از اجاره خانه در تهران حتما با یک مشاور املاک معتمد و با تجربه مشورت کنید و انتظارات خود را از خانه و محله ی مورد نظر بیان کنید تا بر اساس آن مشاور املاک بتواند مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد کند.
شهر تهران دارای منطقه ها و محله های متعددی است که شرایط اجاره خانه در هر کدام از این منطقه ها متفاوت از یکدیگر است؛ ابتدا مشخص کنید که کدام خانه برای شما مناسب تر است و ترجیح میدهید در کدام منطقه تهران واقع شده باشد.
در ادامه به تعدادی از ویژگی های خانه مناسب برای رهن و اجاره اشاره خواهیم کرد.
اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم توجه به منطقه ای است که خانه در آنجا واقع شده است، اگر خانه ی مد نظر شما در وسط شهر و یا در مناطق تجاری قرار داشته باشد باید آلودگی و ترافیک را نیز به جان بخرید. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید انتخاب و تحقیق در مورد محل مورد نظر است، اگر چه امروزه به دلیل مشغله های زیاد ارتباطات بسیار کمتر شده است اما نمی توان اهمیت اخلاق و رفتار همسایگان را نادیده گرفت، برای مثال ممکن است وجود یک شخص همه ی آسایش و آرامش یک محله را از بین ببرد.
توجه به نقشه ساختمان نیز از نکات بسیار مهم است که قبل از اجاره خانه باید به آن توجه کنید، مسایلی مثل متراژ خانه، امکانات و تجهیزات لازم برای زندگی را نیز در نظر بگیرید. همچنین موقعیت خانه را از لحاظ دسترسی به امکانات و مراکزی که هر روزه باید به آن ها دسترسی داشت مثل مراکز خرید، مدارس، مسجد، باشگاه، سوپر مارکت، نانوایی، میوه و تره بار و … بررسی کنید.
توجه به تعداد واحدها در مجتمع مسکونی نیز موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود، معمولا ساختمان های تک واحدی گزینه ی بهتری برای اجاره هستند زیرا آرامش بیشتری در آن ها ساکن است. معمولا در مجتمع های چند واحدی ممکن است با سایر همسایگان مشکلا تی وجود داشته باشد.


اجاره خانه

نرخ اجاره آپارتمان در تهران

این روزها با افزایش قیمت های سر سام آور بازار مسکن در شهر تهران، خرید خانه تبدیل به یک رویا شده است و اکثر افراد به جای خرید خانه به سمت اجاره و رهن ملک روی آورده اند. البته اجاره آپارتمان در تهران نیز کار چندان آسانی به نظر نمی رسد زیرا باید قبل از اجاره یا رهن آپارتمان اطلاعات لازم در مورد منطقه های مختلف و محله های شهر تهران را به دست آورید و همچنین وقت زیادی را صرف پیدا کردن آپارتمان مناسب با قیمت معقول در این شهر کنید.
میزان توسعه یافتگی و موقعیت، شرایط آب و هوایی، قیمت منطقه، شرایط آب و هوایی و زیست محیطی از جمله عواملی است که بر قیمت اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران تاثیر گذار است. به همین دلیل است که میگوییم یافتن آپارتمان مناسب برای اجاره در این شهر کار چندان راحتی نیست زیرا اختلاف زیادی بین مناطق و محله های مختلف تهران وجود دارد.
البته امروزه به لطف دنیای اینترنت میتوان سریع تر به اطلاعات لازم در مورد قیمت ملک در تهران دست پیدا کرد. سایت های معتبری نیز برای مشاوره در زمینه ی املاک وجود دارند که با وجود آن ها راحت تر میتوان گزینه ی مناسب برای اجاره را پیدا کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26722
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید