امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ارائه انواع میکسر پلی اتیلن و آب شیرین کن های صنعتی توسط شرکت آرنیکا پلاست


1401/07/27
کد خبر : 27949
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

شركت آرنیکا پلاست ارائه کننده تخصـصی خدمات مهندسی طراحی ساخت، و تولید مخزن پلی اتیلن، جوشکاری و ترمیم مخازن پلی اتیلن ، انواع میکسـرهای صنعتی, قالب مخازن پلی اتیلن , دستگاه روتیشـنال مولدینگ, پکیج دوزینگ پمپ, اجرای پایپینگ صنعتی PVC U می باشد. در ادامه به توضیح تعدادی از محصولات این شرکت پرداخته ایم ، با ما همراه باشید.


میکسر پلی اتیلن

آب شیرین کن صنعتی

اگرچه منابع آب جهان، مانند دریا ها و اقیانوس ‌ها، بسیار وسیع هستند اما درصد کمی از کل این آب ‌ها برای ما قابل استفاده است؛ همین امر ضرورت وجود دستگاه ‌های آب شیرین کن صنعتی یا تصفیه آب را نشان می‌دهد. تنوع دستگاه های آب شیرین کن‌ در بازار زیاد است اما اکثر آنها از طریق یک سازوکار عمل می‌ کنند.

دستگاه آب شیرین کن صنعتی

اسامی مختلفی دارد و ممکن است شما آن را با نام‌ های دستگاه تصفیه آب صنعتی، دستگاه RO یا حتی دستگاه اسمز معکوس بشناسید.
این دستگاه می‌ تواند با فرآیند اسمز معکوس یا اسمز وارونه، املاح محلول و نا محلول و نیز باکتری ‌ها و میکروب ‌ها را از آب قنات ‌ها، چاه‌ ها و پساب مراکز صنعتی استخراج کند و در نهایت آبی سالم و شیرین با حداقل رنگ و بوی نامطلوب را تحویل دهد.
گفتیم که اساس کار این دستگاه پدیده اسمز معکوس است؛ اسمز یک واژه در علم زیست شناسی است که زمانی به کار گرفته می ‌شود که دو محلول با دو غلظت مختلف توسط یک غشای نیمه تراوا از هم جدا شوند.
دستگاه آب شیرین کن صنعتی نیز دارای یک غشای نیمه تراوا است که تنها به آب اجازه عبور می‌ دهد و باکتری ‌ها و املاح را به دام می‌اندازد.
به این غشای نیمه تراوا فیلتر آب شیرین کن صنعتی می‌ گویند. به طور کلی دستگاه‌ های تصفیه آب را بر اساس حجم دستگاه، می ‌توان به دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم‌ بندی کرد.

میکسر پلی اتیلن

میکسر پلی اتیلن تجهیزی است که برای مخلوط کردن ترکیبات مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل نامگذاری این وسیله جنس بدنه و پره های آن است که از جنس پلی اتیلن تولید می شوند.
از میکسر های پلی اتیلن در صنایع مختلفی از جمله: تولید مواد شوینده، کارگاه های تولید رنگ و رزین و مخلوط کردن غذای مرغ در مرغداری ها استفاده می شود.
میکسر ها به طور کلی اجزای ثابت و مشخصی دارند که این اجزا عبارتند از:
● مخزن پلی اتیلن که جز اصلی این میکسر ها به شمار می آید و به شکل مخروط است.
● پروانه های میکسر
● شفت
● موتور و گیربکس برای به حرکت در آوردن شفت و پروانه ها
● تابلو برق
● پایه نگهدارنده برای بازدید از ترکیب مواد در حین مخلوط شدن
همانطور که اشاره کردیم میکسر پلی اتیلن در صنایع مختلف و برای مخلوط کردن مواد متفاوتی استفاده می شود. به همین دلیل کیفیت ساخت و همچنین طراحی این محصول اهمیت بسیار بالایی دارد.


میکسر پلی اتیلن

ساخت میکسر پلی اتیلن

در ساخت میکسر پلی اتیلن نکته بسیار مهم نوع ماده ای است که در این میکسر ها قرار است که مخلوط شوند.
به طور معمول میکسر ها بسته به کاربرد با دیوار های یک تا سه لایه تولید می شوند. اگر ماده ای که قرار است در میکسر مخلوط شود، اسیدی باشد، مخزن مورد استفاده در این میکسر یک لایه خواهد بود.
استفاده از مخازنی که با کیفیت بالا طراحی و تولید شده اند یکی از مهمترین نکات ایمنی در هر تولیدی محسوب می شود.
از آن جایی که در این مخازن مواد متفاوت و با خاصیت های گوناگون استفاده می شوند، دقت به برخی نکات در هنگام خرید بسیار مهم است.
میکسر پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت دارای ویژگی های زیر است.
● در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش مقاوم است.
● ضد جرقه و آتش سوزی طراحی و تولید شده است.
● جنس بدنه به گونه ای است که در برابر مواد نفتی و همچنین ترکیبات اسیدی مقاوم باشد.
● گیربکس و شفت باید از بهترین آلیاژ ها تولید شده باشند.
● تجهیزات برقی مورد استفاده در تابلو برق ایمنی لازم را داشته باشد.

در ساخت میکسر پلی اتیلن، با توجه به اینکه در چه کارگاهی و برای ترکیب چه محصولی نیاز به میکسر است، نوع بدنه و کیفیت پرده ها را تغییر می دهند و با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند.
جهت دریافت محصولات پلی اتیلن به ویژه میکسر آب شیرین کن و میکسر پلی اتیلن از شرکت آرنیکا پلاست با شماره 09128110284 و 09128110285 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس تهران، میدان فلسطین مراجعه نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27949
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید