امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ادکلن‌های مردانه قدرتمند


1401/07/27
کد خبر : 28519
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

همیشه خرید ادکلن مردانه بسیار دشوار است و آقایان برای این مورد دچار اشتباه می‌شوند، از آنجایی که آقایان سعی دارند خود را قدرتمندتر نشان دهند به همین خاطر باید ادکلنی استفاده کنند که هم تاثیر خوبی روی اطرافیان بگذارند و هم اعتماد به نفس آنها را افزایش دهند. ما در این مقاله سعی داریم ویژگی‌های یک ادکلن مردانه قدرتمند را نام ببریم و در نهایت دو ادکلن که مناسب مردان قدرتمند است را معرفی کنیم.

ویژگی مردان قدرتمند

شاید برای فهمیدن اینکه چه ادکلنی مناسب این آقایان است بهتر باشد به روحیات این افراد رجوع کنیم. مردان قدرتمند معمولاً لباس‌هایی رسمی‌تر به‌تن می‌کنند و معمولاً کمی خشن به نظر می‌رسند و نگاه محکم‌تری دارند.
وقتی یک خانم از یک مرد قدرتمند یاد می‌کند معمولاً به تلخی و مردانه بودن رایحه لباس آنها اشاره دارد. با این توصیفات فکر کنم متوجه شدید که چه ادکلنی مناسب این افراد است. بله ادکلن‌های تلخ و قوی که همه افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ادکلن لالیک انکر نویر

 ادکلن‌های مردانه قدرتمند


لالیک انکر نویر Encre noire Lalique ادکلنی با ساختار بی‌نظیر است، رایحه چوبی و تلخ اون دل هرکسی را می‌برد. برخی از ادکلن با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توانند نام خود را در جدول رنکینگ پر فروش ترین ادکلن جهان جای دهند . ویژگی هایی مانند ماندگاری بالا ، پخش بوی خوب ، رایحه ای همتا می توانند یک ادکلن را محبوب کند و به صدر موفقیت برساند . یکی از معروف ترین ادکلن هایی که در سال 2006 وارد عرصه ی بازار شد و توانست سر و صدای زیادی را به پا کند ، انکر نویر Encre noire بود. این محصول بی نظیر توسط کمپانی لالیک Lalique طراحی شده است . موسس این کمپانی معروف آقای ( رنه لالیک Rene jules lalique ) می باشد که ترکیب ساختار این ادوتویلت محبوب را به عطرساز مشهور ناتالی لورسن سپرد . با نگاهی گذرا به بطری مکعبی و زیبای لالیک انکر نویر، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهر خوش‌نویسی یا به عبارت رایج‌تر، مرکبدان خواهید شد. پس بی‌دلیل نیست که اسم آن را به زبان فرانسوی Encre Noire انتخاب کرده‌اند. در بطری مکعبی به رنگ و شکل چوب است که با ایهامی زیبا و گویا، حال و هوای تلخ و چوبی این عطر را بازگو می‌کند. روی شیشه نام Encre Noire با رنگ سفید خودنمایی می‌کند. این ادکلن Encre noire به دلیل داشتن رایحه ی تلخ و گرم و تند و ماندگاری بالا از محبوبیت خاصی برخورد دار شده است ادکلن لالیک انکر نویر Encre noire به دلیل طبع گرمی که دارد در فصول سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .وقتی این لالیک محبوب و معروف را روی پوست یا محل نبض خود اسپری کنید، بوی چوب سرو شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. پس از مدتی انکری نوآر به دلیل وجود اسانس علف وتیور، نوعی هماهنگی و هارمونی معنوی در ذهن صاحب خود ایجاد می‌کند. به‌واسطه‌ی این هماهنگی، اعتماد‌به‌نفس فرد نیز بالاتر می‌رود. با گذشت زمانی طولانی، شاهد جانشینی بوی مشک و چوب کشمیر در رایحه‌ی انکری نوآر خواهید بود. در کل این ادو تویلت بویی مثل رایحه‌ی چوب سوخته از خود به جا می‌گذارد. خط نت‌های این عطر، حتی وقتی از محیطی که در آن بودید خارج می‌شوید، همچنان حس می‌شود. شما از ادکلن لالیک انکر نویر می توانید در مجالس های رسمی و قرار های کاری استفاده نمایید و اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهید.  اگر به دنبال هدیه ای بی نظیر برای عزیزانتان هستید . ما به شما خرید لالیک انکر نویر Encre noire Lalique را پیشنهاد می کنیم.

ادکلن اسپلندور بلک

ادکلن‌های مردانه قدرتمند


شاید بزرگترین چالش خرید این ادکلن پیدا کردن ادکلن اسپلندور مشکی اصل باشد. اسانس هایی که در عطر و ادکلن به کار می رود از دل طبیعت الهام گرفته شده است به همین علت ، هنگامی که شما یک پاف از ادکلنی را به خود می زنید انواع حس های گوناگون به شما منتقل می شود . اکثر افراد پس از یک سن و سالی که شخصیت آنان به طور کامل شکل می گیرد تمایل دارند که خود را به دیگران اثبات کنند ، به همین علت است که تمایل دارند خود را به بهترین نحو ممکن به تصویر درآورند و شخصیت خود را با ادکلنی خاص که به عبارتی ( امضاء ) هم گفته می شود پر رنگ تر جلوه دهند. اگر شما فردی علاقه مند به روایح خنک و شیرین و ملایم هستید ، سریس اسپلندور بلک Splendor Black  یک انتخاب مناسب برای شماست. اگر قصد خرید ادکلن عالی دارید ما به شما اسپلندور یک ادکلن مردانه قوی را پیشنهاد می‌دهیم.
ساختار ادوپرفیوم اسپلندور سیاه اصل
•    نت آغازین : نارنج، لیمو و نت‌های سبز
•    نت میانی : گل فریزیا، زنبق دره و ماگنولیا
•    نت پایانی : عنبر، مشک سفید و چوب درخت سرو

از کجا ادکلن بخرم ؟

همیشه خریدن ادکلن یکی از چالش‌های افراد است که ما پیشنهاد می‌دهیم موقع خرید ادکلن بیشتر به اعتبار فروشگاه توجه کنید تا قیمت، چرا که خرید عطر و ادکلن باتوجه به اینکه کالای فیک در این بازار بسیار زیاد شده و ما باید سعی کردیم از فروشگاهی خرید کنیم که به آن اطمینان کافی داریم، در حال حاضر کالا بی کالا به آدرس اینترنتی Kalabkala.Com یکی از بزرگترین مراکز فروش عطر و ادکلن آنلاین است که شما می‌توانید به راحتی ادکلن مورد نظر خود را از آنجا تهیه کنید.
شما همچنین می‌توانید قبل از خرید از پشتیبانی آنلاین و تلفنی این مجموعه برای انتخاب بهترین ادکلن که مناسب شما و شخصیت شماست استفاده کنید تا بتوانید به راحتی بهترین تجربه را از خرید آنلاین خود داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28519
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید