امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

ادوات کشاورزی مطمئن و با کیفیت را از کجا بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 27407
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

شناخت دقیق از ویژگی های آن ها و نحوه ی خرید و قیمت گذاری صحیح این محصولات شما را از خرید خود مطمئن خواهد کرد.
در ادامه به بررسی نمونه های با کیفیت اره بنزینی، لجن کش و قیچی هرس خواهیم پرداخت و در پایان یک مرکز توزیع کننده ی معتبر ادوات کشاورزی را معرفی خواهیم کرد.


ادوات کشاورزی

کاربردهای اره بنزینی چیست؟


اره بنزینی زنجیره‌ای که در ایران با نام اره برقی شناخته می‌شود، یکی از کاربردی‌ترین ابزارهایی است که در صنایع مختلف از جمله، صنعت جنگلداری مورد استفاده قرارمی‌گیرد. عنوان صحیح‌تراین ابزار اره احتراقی است و به طور کلی دارای یک موتور، یک تیغه و یک زنجیر است.
 
اره بنزینی در صنایع مختلف با کاربردهای متفاوتی استفاده می‌شود. وسیع ترین مورد استفاده این ابزار مربوط به کار با چوب است. این وسیله در محیط‌ها با مساحت‌های بالا مانند جنگل‌ها که امکان دسترسی آسان به منابع انرژی وجود ندارد استفاده می‌شود. مهم‌ترین موارد استفاده از اره بنزینی عبارتند از:

 جنگلداری و باغبانی و نجاری:

•    هرس کردن درختان تازه (بریدن سرشاخه و….)
•    قطع درختان خشک
•    بریدن تنه درختان
•    برش انواع چوب
•    برش تنه درختان به منظور تولید هیزم

 آتش نشانی:

•    قطع درختان جنگل به منظور مهار آتش
•    بازکردن راه‌هایی که به خاطر سقوط درخت مسدود شده‌اند

مجسمه سازی:

•    ساخت مجسمه‌های چوبی یا یخی

راه‌سازی و ساختمان‌ سازی:

•    برش آسفالت و بتن
قابلیت بالای اره بنزینی باعث می‌شود که بازدهی کار تا ۱۰ برابرافزایش یابد. به‌ همین دلیل استفاده از این ابزار باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد‌شد و از طرفی راندمان کار را نیز افزایش خواهد داد.


ادوات کشاورزی

راهنمای خرید لجن کش

به دلیل کارایی بالای پمپ‌های لجن کش در انتقال فاضلاب‌های رقیق و سیال، مواد شیمیایی و اسیدها و یا سیالات با دمای بالای 60 درجه و حتی مکش آب از دریا، این پمپ‌ها جزء کاربردی‌ترین پمپ‌ها در حوزه صنعت به شمار می‌آیند. پمپ لجن کش از گروه پمپ‌های سانتریفیوژ و گریز از مرکز بوده و برای انتقال سیالات با گرانوری بالا انتخاب مناسبی هستند.
 دسته بندی لجن کش‌ها بر اساس ملاک‌های متفاوتی همچون جنس بدنه و برق مصرفی، محل قرارگیری موتور و….. انجام می‌شود.
•    تک فاز (خانگی):
دارای توان مصرفی تا ۲.۲ کیلووات.
•    سه فاز (صنعتی):
دارای توان مصرفی تا ۳۵۵ کیلووات.
•    خرد کن:
در مدل خرد کن، لجن کش دارای تیغه‌هایی است که می‌تواند ذرات درشت موجود در فاضلاب، همچون الیاف بلند و پلاستیک و پارچه را خرد کرده و پمپاژ را راحت‌تر کند.
•    ضد انفجار:
در صورتی که لجن حاوی گاز دی اکسید کربن یا سایر مواد اشتعال‌ زا باشد، حتما از لجن کش‌های ضد انفجار استفاده کنید تا خطر حادثه به حداقل برسد.
اولین نکته‌ای که باید برای انتخاب یک لجن کش خوب در نظر گرفت، توجه به شرایط و نوع سیالی است که قرار است جابجا شود. ولی به طور کلی باید ملاک‌هایی همچون قدرت موتور و قطر دهانه ورودی و خروجی، جنس موتور و بدنه و همچنین طول مسیر را نیز مدنظر نیز قرارداد. این نکته را هم درنظر بگیرید که پمپ چدنی ارزان‌تر و پر استفاده‌تر از پمپ استیلی است و در شرایطی که سیال شما دارای قدرت اسیدی و خوردندگی نباشد، می‌توانید از لجن کش ‌های چدنی استفاده کنید، درغیراین صورت باید به سراغ مدل‌های استیلی بروید تا بدنه دچار خوردنگی نشود.


ادوات کشاورزی

انواع مدل قیچی هرس چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که از نام قیچی هرس مشخص است از این قیچی برای هرس کردن و بریدن شاخ و برگ درختان مختلف استفاده می‌شود.
قیچی‌ هرس در کنار کارکرد ساده و قدرت بالا در مدل‌ها و اندازه‌های مخنلفی تولید و روانه بازار می‌شود. هر یک از انواع مختلف این قیچی مزایای مخصوص به خود را دارد. پس پیش از آنکه قیچی هرس مورد نظر خود را انتخاب کنید باید ابتدا نوع انجام برش روی گیاه را مشخص کنید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. مهم‌ترین مدل‌های قیچی هرس عبارتند از:
•    قیچی هرس دسته بلند
جای هیچ شکی باقی نیست که رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع قیچی هرس، انواع دسته بلند این محصول است. به طور کلی این قیچی از قدرت بالایی برخوردار بوده و می‌توان از آن برای برش شاخه و برگ‌هایی که در ارتفاع بالا هستند و دسترسی به آن‌ها مشکل است استفاده می‌شود.
•    قیچی هرس باغبانی
قیچی هرس باغبانی از جمله قیچی‌های دسته کوتاه بوده و به همین دلیل برای برش شاخه‌های مختلفی که در ارتفاع پایین قراردارند، استفاده می‌شود. برای مقایسه قدرت و ظرافت قیچی هرس باغبانی به نسبت سایر قیچی‌های هرس، باید یادآورشد که از این وسیله برای ایجاد برش‌های ظریف مانند برش ساقه گل استفاده می‌شود و به همین دلیل نمیتوان در مساحت‌های بالا یا برش شاخه‌های ضخیم از آن استفاده کرد. در کنار این موارد باید در نظر داشت که قیمت قیچی هرس باغبانی مناسب‌تر بوده و به نسبت سایر قیچی‌های برش نیز پایین است

انواع ادوات کشاورزی با کیفیت را از کجا بخریم؟

سایت کشاورزی ایران به نشانی اینترنتی WWW.KESHAVARZIIRAN.COM با هدف خدمت‌رسانی و تامین نیازهای صنعت کشاورزی ایران تاسیس شده است.
تعهد کیفیت محصولات کشاورزی ایران با عنایت به تجربه و شناخت فنی محصولات تولیدی و وارداتی و حساسیت‌های بالا در انتخاب آن شکل گرفته و تضمین قیمت نیز ماحصل حذف واسطه و عرضه مستقیم و دست اول محصولات است. علاوه بر امکان سفارش محصولات به صورت آنلاین در این سایت که مزیت ارسال فوری و رایگان را به همراه دارد، امکان خرید عمده ی انواع اره بنزینی و انواع محصولات از جمله قیچی هرس و لجن کش از طریق تماس با این مجموعه مهیا است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی از کارشناسان سایت کشاورزی ایران می توانید با شماره های تماس خط ثابت: 02126305952 و شماره همراه: 09109812738 تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27407
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید