امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

اجاره ماشین با پرداخت بیت کوین در ایران


1401/07/27
کد خبر : 26328
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 17 نفر

پرداخت با بیت کوین در ایران

ارز‌های دیجیتال، جدید‌ترین شکل پول هستند که بر پایه علم رمزنگاری و با روش های مختلفی ایجاد و توزیع می‌شوند. بیت‌کوین و اتریوم پرکاربردترین و محبوب ترین رمزارز ها می باشند. آلتکوین به انواع دیگر کریپتوکارنسی‌ها بجز بیت کوین و اتریوم اشاره می‌کند. تتر، لایت ‌کوین، ریپل، کاردانو، استلار و مونرو جز شناخته شده ترین آلتکوین ها هستند. غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن رمزارزها باعث شده است تا به عنوان یک واحد پولی یا واسطه تبادل در بستر اینترنت به کار گرفته شوند. امروزه بسیاری از افراد، فروشگاه‌ها و شرکت‌ها از پرداخت با بیت کوین و آلتکوین ها استقبال کرده و از بازار کریپتوکارنسی برای افزایش سرمایه استفاده می‌کنند.

مزایای ارز دیجیتال

امنیت بالا ، سهولت و سرعت تراکنش بهترین و مهمترین ویژگی و وجه تمایز رمزارزها می باشد. در واقع تمام کارهایی که با پول کاغذی یا کارت‌های بانکی می‌توان انجام داد، با سرعت  بهتر و بدون واسطه از طریق ارزهای دیجیتالی قابل انجام است. به طور مثال برای ارسال ارزهای دیجیتال نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه ای نیست و کریپتوکارنسی‌ها را می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرد. مزایای ارز دیجیتال آنقدر زیاد است که  در حال حاضر در برخی از کشورها خریدهای روزانه، اجاره خودرو، خرید بلیط، رزرو هتل و.. با استفاده از رمزارزها صورت می‌گیرد.


 اجاره ماشین

اجاره خودرو با ارز دیجیتال

استفاده از رمزارزها در داد و ستدهای آنلاین باعث افزایش رضایت مندی مشتریان شده است. هر روزه کسب‌وکارهای بیشتری بیت کوین و آلتکوین را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرند و امکان خرید خدمات و محصولات با رمزارز را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. کافه رنت یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو جز اولین ارائه دهندگان خدمات پرداخت با ارزهای دیجیتال در ایران است که امکان پرداخت بیت کوین برای اجاره خودرو را برای مشتریان داخلی و خارجی خود فراهم می سازد.
شرکت اجاره خودرو کافه رنت به لطف مجموعه متنوعی از خودروهای خارجی و ایرانی که دارد، خدمات اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده، اجاره ون و اجاره ماشین عروس را در سراسر ایران ارائه می‌کند.
این مجموعه با در اختیار داشتن ناوگانی متشکل از خودروهای اقتصادی، لوکس و به روز دنیا، آماده ارائه جامع ترین خدمات در زمینه سفرهای شهری و بین شهری ، ترانسفرهای فرودگاهی و نمایشگاهی و سرویس دهی تشریفاتی به مهمان‌های سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی، دانشگاه ها، سفارتخانه‌ها و سایر شرکت ها می‌باشد.
شما با داشتن حداقل ۲۰ سال سن و گواهینامه معتبر، ارائه گواهی اشتغال به کار و محل سکونت، ارائه یک فقره چک به مبلغ خودرو به عنوان ضمانت و تسویه کامل مبلغ اجاره خودرو بعد از امضای قرارداد؛ می توانید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کرده و  پشت فرمان ماشین دلخواهتان بنشینید.


اجاره ماشین



اگر مدارک فوق را ندارید و یا علاقه مند به تشریفات هستید، می توانید خودروی مورد نظرتان را انتخاب کرده و از خدمات اجاره خودرو با راننده همراه با یک راننده  آراسته و مسلط به امور تشریفاتی بهره مند شوید.
هم چنین اگر از سفر به دل طبیعت و گذراندن وقت با دوستانتان لذت می برید، می توانید  با اجاره ون و یا اجاره اتوبوس از کافه رنت، سفری لذت بخش با خیالی آسوده را تجربه کنید.  
لازم  به ذکر است که کافه رنت در زیباترین شب زندگیتان نیز همراه شما می ماند و می تواند خودروی لوکس و یا کلاسیک مورد پسند شما را با ظرافت و زیبایی خاصی گل آرایی کرده و اجاره ماشین عروس را به صورت با راننده و بدون راننده در اختیار شما قرار بدهد.
برای رنت ماشین با شرایط آسان و پرداخت ایمن از طریق رمزارزها می‌توانید به سایت اجاره خودرو کافه رنت مراجعه کنید و خودرو انتخابی را رزرو نمایید و یا از طریق تماس با کارشناسان برای رزرو اقدام کنید. برای مشاهده سایت کافه رنت کلیک کنید.
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26328
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید