امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

اجاره خودرو شرکت تکسیر


1401/07/27
کد خبر : 27586
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

مقدمه
هزینه سرم سام آور خودرو های لوکس سبب شده تا بسیاری از افراد جامعه توان خرید آن ها را نداشته باشند اما از طرفی مایل به استفاده از آن مجالس یا موقعیت های خاص خود که اهمیت بالایی برای آن ها دارد ، هستند. در سال های اخیر بسیاری از صاحبان نمایشگاه های اتومبیل شروع به اجاره دادن مدت دار اتومبیل های لوکس خود به افراد ، تحت شرایط خاص کرده اند  که به این ترتیب توانسته اند بستری برای رسیدن افراد به به خواسته های خود فراهم کرده اند و لحظه های لذت بخشی را برای آن ها رقم می زنند.

شرایط اجاره خودرو اسپورتیج چيست؟

براي بررسي شرايط اجاره اسپورتيج از موسسه تك سير با ما همراه باشيد. اين موسسه يكي از قديمي ترين ها در زمينه ي اجاره اتومبيل است. اتومبيل اسپورتيج در دسته ي اتومبيل هاي نسبتا لوكس قرار مي گيرد و به نوعي مي توانيم آن را جزو اتومبيل هاي ميان رده به شمار بياوريم. درباره شرايط اجاره خودرو اسپورتيج بايد گفت كه افراد مي توانند اين اتومبيل را به همراه  راننده و بدون حضور راننده اجاره كنند كه در هر صورت شرايط خاص خود را دارد.
افراد مي توانند اين اتومبيل را به همراه راننده اجاره كنند كه در اين صورت به ارائه ي برخي از مدارك احتیاجی نيست. در صورتی که بخواهند از اجاره اسپورتیج بدون راننده بهره مند شوند باید مدارک خاصی را ارائه کنند.
افرادی که قصد دارند اسپورتیج را بدون راننده را اجاره کنند باید حداقل ۲۰ سال سن داشته باشند. ارائه ی کارت شناسایی معتبر و گواهی نامه ای که حداقل شش ماه معتبر باشد نیز الزامی است. در زمان تحویل اتومبیل به افراد مشتریان موظف هستند که کلیه مبلغ اتومبیل را به صورت یکجا پرداخت نمایند. توریست ها و اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور باید ۱۰ الی ۲۰ درصد از بخش روز را به عنوان ودیعه و بلیط رفت و برگشت را ارائه کنند.
اتباع ایرانی برای اجاره اسپورتیج باید به اندازه میزان ارزش این اتومبیل یک فقره چک را به همراه گواهی احراز محل سکونت و شغلی را ارائه کنند.
نظامیان و کارمندان دولت می توانند یک فقره چک کارمندی را به میزان ۱۰ درصد بیش از قیمت روز اتومبیل به همراه گواهی اشتغال به کار را ارائه دهند.
این مدارک بعد از پایان زمان اجاره به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

مدارک لازم برای اجاره اسپورتیج

در هنگام حضور در موسسه تک سیر این سوال برای مشتریان پیش خواهد آمد که برای اجاره اتومبیل اسپورتیج باید چه مدارکی را ارائه بدهید.


اجاره خودرو اسپورتیج


مشتریان ایرانی باید یک فقره چک به قیمت اتومبیل، ارائه ی سند مالکیت تهران که معادل ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش اتومبیل باشد یا وجه نقد را ارائه کنند.
ارائه ی کارت شناسایی به همراه گواهی نامه ی دارای اعتبار
متقاضیان خارجی برای اجاره اسپورتیج باید اصل پاسپورت خود را به همراه وجه نقد به میزان ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار را به شکل نقدی ودیعه گذاشته همچنین گواهینامه ی معتبر را نیز ارائه کنند.
بعد از بستن قرارداد به مبلغ مورد نظر مالیات و بیمه بدنه نیز افزوده می شود. در صورت اجاره ی اسپورتیج بدون حضور داشتن راننده نیز در یک روز ۱۰ ساعت سنجیده می شود. در صورتی که اسپورتیج را به همراه راننده اجاره کنید کیلومترهای بیرون از شهر به صورت رفت و برگشت حساب می شوند.
در صورتی که اتومبیل را برای جاده های آفرود و خاکی اجاره کنند با توجه به موقعیت ۲ تا ۳ برابر افزایش قیمت وجود خواهد داشت.

شرایط اجاره اپتیما چیست؟

 شرایط اجاره اپتیما چیست؟ ممکن است شما جزء آن دسته از افراد باشید که با اجاره اتومبیل آشنایی نداشته باشید. این صنعت در سراسر دنیا جریان دارد و سالانه افراد زیادی را به خود جلب می کند. برخی از افراد به هر دلیلی ممکن است به شهرهایی مانند تهران مسافرت کنند و نتوانند به اتومبیل شخصی خود دسترسی داشته باشند. این افراد می توانند برای حفظ پرستیژ اجتماعی و سرعت در کارها همچنین راحتی در هنگام پرداختن به فعالیت های مختلف  گزینه ی اجاره اپتیما را انتخاب کنند. نکته مهمی که در ارتباط با اجاره اتومبیل وجود دارد  این است که برخی از افراد امکان خرید اتومبیل های لوکس را ندارند از این رو می توانند از گزینه اجاره اتومبیل استفاده کنند.
اما دلیل انتخاب اجاره اپتیما چیست؟ با توجه به اینکه در سال های اخیر اتومبیل های کره ای در ایران طرفداران زیادی داشته است این اتومبیل می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای موقعیت های مختلف باشد. اجاره اتومبیل باعث صرفه جویی در هزینه های عبور مرور افراد می شود همچنین موجب می شود تا فرد زمان زیادی را در وقت صرفه جویی کرده و نخواهد به دنبال وسایل نقلیه باشد. استفاده از اتومبیل های اجاره ای برای افرادی مناسب است که به علت های مختلف به اتومبیل مناسب دسترسی ندارند. اپتیما یک اتومبیل نسبتا لوکس است که از آپشن های زیادی برخوردار است. افراد می توانند با اجاره این اتومبیل برای منظورهای مختلف از امکانات فوق العاده ی آن نیز برخوردار شوند. این اتومبیل با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد از اجاره بهای مناسبی برخوردار بوده و می شود برای مراسم های رسمی و غیر رسمی از آن ها بهره برد.

اجاره خودرو اسپورتیج


مهم ترین ویژگی که اجاره اپتیما با راننده دارد این است که در این موقعیت شما نیازی نیست که مدرک یا مبلغ  زیادی را ارائه  کنید، برخی اوقات نیز در صورت بروز هر حادثه ای همه ی مسئولیت ها بر عهده ی راننده است. در صورتی که شرکت های مختلف قصد داشته باشند اتومبیل اپتیما را با راننده اجاره نمایید می توانید پوشش راننده را براساس موقعیت و نیاز خود تعیین کنید. افراد غیر ایرانی که به زبان فارسی تسلط ندارند می توانند از رانندگانی استفاده کنند که به زبان انگلیسی آشنایی دارند. نکته ی دیگر اینکه این راننده ها با نقاط مختلف شهر آشنایی کامل دارند و می توانند به عنوان یک راهنمای حرفه ای برای گردشگرهای خارجی عمل کنند.

قیمت اجاره اپتیما

با توجه به اینکه هرکدام از موسسات اجاره اتومبیل در ارتباط با قیمت سیاست های خود را دنبال می کند. این کمپانی با ارائه ی قیمت های مناسب به افراد این امکان را می دهد، تا براساس وضعیت اقتصادی خود یک اتومبیل را برای اجاره انتخاب کنند. اپتیما یکی از انواع اتومبیل های اجاره ای است که در کنار ظاهر بسیار زیبا و موجه ای که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. نکته ی قابل توجه برای قیمت اجاره اپتیما این است که متقاضی درخواست اتومبیل را با راننده یا بدون راننده دارد که این قیمت در حال حاضر به شرح ذیل است و با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد امکان تغییر دار آن نیز وجود دارد. موسسه توریستی تشریفاتی تکسیربا سالها تجربه و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متعهد(کارآمد) به عنوان یکی از صاحب نامان در زمینه ارائه خدمات انواع خودروهای لوکس، تشریفاتی و گروهی پیشرفته ساخت داخل و خارج در خدمت رسانی به شما عزیزان در خدمت است.جهت دریافن اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن های 22563223  یا  44760409  تماس حاصل فرمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27586
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید