امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

اجاره خانه روزانه مبله در غرب تهران


1401/07/27
کد خبر : 26167
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

تعداد مسافران به تهران به قدری زیاد است که جمعیت تهران در روز و شب متغیر است و این نشان دهنده تعداد افرادی است که در طی روز وارد این شهر میشوند. یکی از بهترین روش های اقامت در سفر اجاره آپارتمان مبله است. اجاره خانه روزانه در تهران امروزه بیش از پیش طرفدار دارد چرا که امکانات خانه های مبله به مراتب بیشتر از هتل هاست به علاوه با اجاره خانه مبله در تهران شما برای مدت کوتاهی صاحب یک خانه با کلیه امکانات اولیه لازم برای یکی زندگی خواهید شد. همه ی این ها دلایلی است که افراد را به اجاره آپارتمان مبله در تهران جذب میکند. خانه های مبله برای اقامتهای طولانی مذت مناسب ترند. پس اگر قصد دارید یک هفته و یا چندماهی را در تهران بمانید از اجاره آپارتمان مبله غافل نشوید، چرا که این خانه ها تمام آسایش و راحتی شما را فراهم میمنند. آپارتمانهایی که در تهران مبله ارائه میشوند تقریبا در تمام سطح شهر تهران موجودند اما بسیاری از افراد تمایل دارند تا در غرب تهران خانه مبله اجاره کنند. در این مطلب به شما میگوییم که چرا اجاره آپارتمان مبله در غرب تهران گزینه ی بسیار خوبی است.

نزدیکی به امکانات تفریحی

عمده امکانات رفاهی مدرن و جدید تهران در غرب تهران وجود دارند. پارکهای غرب تهران بسیار متنوع و وسیعند به طوری که خود تهرانی ها نیز اکثر روزهای تعطیل و ایام آخر هفته خود را در پارکهای غرب تهران میگذرانند. از مهم ترین مراکز تفریحی تهران دریاچه چیتگر است که در غرب تهران وجود دارد. پارک چیتگر با مساحت بسیار زیادش از دیرباز مرکز جذب جمعیت جهت گذراندن اوقات فراغت ساکنان شهر تهران بوده است. در اطراف این دریاچه مراکز تفریحی زیادی افتتاح شده است. اگر به این دریاچه سفر کنید، وسیله های بازی زیادی را از قبیل چرخ و فلک، تاب، سرسره و...را مشاهده خواهید کرد. اما این وسیله ها تنها جاذبه های تفریحی این دریاچه نیستند. در این دریاچه امکان قایق سواری، ماهی گیری، لنج سواری و کشتی سواری نیز وجود دارد.از دیگر جاذبه های مجود در اطراف این دریاچه مرکز خرید باملند است.
یکی دیگر از پارک های غرب تهران  پارک آب و آتش است. این پارک که محل خوبی برای گشت و گذار های شبانه در تهران نیز هست در غرب تهران واقع شده است و شما با اجاره آپارتمان مبله از طریق سایت تهران مبله در غرب تهران میتوانید به راحتی به این پارک دسترسی داشته باشید. یکی از دیدنی هایی که در نزدیکی پارک آب و آتش قرار گرفته است پل طبیعت و گنبد مینا هستند. گنبد مینا در واقع یک آسمان نماست که از برجسته ترین آسمان نماهای ایران و خاورمیانه به شمار میرود. بازدید از گنبد مینا برای هر کسی که به نجوم علاقمند است بسیار جالب خواهد بود. به علاوه اگر با کودکانتان به تهران سفر میکیند حتما به این آسمان نما سر بزنید چرا که مطمئنا کودکان از دیدن این مجموعه لذت خواهند برد.
یکی دیگر از پارک های غرب تهران که دیدن آن میتواند بسیار لذت بخش باشد بوستان نهج البلاغه است که در اتوبان اشرفی واقع شده است. این بوستان توسط یک پل معلق به بوستان پردیسان متصل است. پل معلق بوستان نهج البلاغه یکی از دیدنی هایث شهر تهران است و اگر به این شهر سفر میکنیثد قدم زدن بر روی این پل را به هیچ.جه نباید از دست بدهید.

دسترسی شهری بهتر

یکی دیدگر از مزایای اجاره خانه مبله در غرب ترهان دسترسی بهتر این منطقه به تمام نقاط تهران است. همانطور که گفته شد عمده امکانات رفاهی و تفریحیث تهران در غرب تهران خلاصه شده اند و پارک های غرب تهران امکانات بیشماری دارد که رفتن به آنها میتوان  سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. اگر با اتومبیل شخصی خود به تهران می آیید و قصد رانندگی در تهران را دارید باید توجه داشته باشید که در غرب تهران از شبکه های بزرگراهی بیشتر و مطلوب تری برخوردار است.از جمله این اتوبان ها اتوبان شهید خرازی ،ستاری،اشرفی و همت است که به رسیدن شما به نقاط  مختلف تهران سهولت میبخشد میتوانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران و با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید از واحد های موجود در سطح غرب تهران مطلع شوید.

دسترسی سریع‌تر به شهر های اطراف

موقعیت غرب تهران به گونه ای است که به شهر های اطراف تهران مانند کرج و قزوین دسترسی آسان تری دارد. همانطور که میدانید کرج یکی از شهرهای بزرگ ایران است که از مزیت همجواری با تهران برخوردار است اما همجواری کرج با تهران؛برای خود تهران هم مزیت به شمار میرود چرا که کرج شهری صنعتی است و به رونق اقتصادی شهر تهران کمک شایانی میکند،همینطور بسیاری از افراد به خاطر موقعیت های شغلی فراوانی که در کرج وجود دارد مجبورند بین تهران و کرج در رفت و آمد باشد،اگر شما هم جزئی از این دسته اید با اجاره خانه مبله در تهران و قسمت غربی آن میتوانید از طریق تهران مبله به راحتی از خطوط مترو استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن به شهر کرج برسید. به علاوه اگر از طریق سایت تهران مبله، خانه مبله ای در غرب تهران اجاره کنید میتوانید با استفاده از خطوط مترو به شهر های همجوار سفر کنید و کارهای خودتان را به راحتی پیگیری کرده و از ترافیک تهران نیز در امان بمانید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26167
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید