امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آیرونید، مرجع حرفه ای خرید انواع محصولات ساختمانی با کیفیت


1401/07/27
کد خبر : 28225
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

خرید مصالح ساختمانی اولین اقدام برای ساخت سازه های گوناگون و حتی ترمیم و بازسازی ان ها است. قطعا ضرب المثل خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج را شنیده اید، اگر در قدم اول شما هم به سراغ متریال های با کیفیت و با دوام نروید در نهایت نمی توانید انتظار یک ساختمان و سازه با کیفیت را داشته باشید. کیفیت ساختمان شما مدیون مواد اولیه به کار گرفته شده در زمان ساخت می باشد.  البته در بازار امروز پیدا کردن مواد اولیه با کیفیت که قیمتی مناسب هم داشته باشد کار راحتی نیست. اما ما در آیرونید این کار را برایتان راحت کرده ایم و می توانید برترین و با کیفیت ترین مصالح ساختمانی را به آسانی از ما خریداری کنید.

پر فروش ترین مصالح این روز ها

پیشرفت تکنولوژی در این روزها باعث شده است که متریال های جدید برای ساخت و ساز وارد بازار شود. اما در این بین باز هم از عناصر قبلی بسیار استفاده می شود و پایه و اساس بنا های عمرانی است. که از بین ان ها می توان موارد زیر را نام برد.

تیرآهن و حسن استفاده از ان در ساختمان سازی

فروش تیرآهن در انواع سایز مختلف در آیرونید. تیراهن ساخته شده از آهن هستند که در کارخانه های صنعتی تولید می شود و به صورت آماده و پیش فرض مورد استفاده قرار می گیرند. همین اماده بودن ان ها است که سبب می شود سرعت و کیفیت کار بیشتر باشد. شکل مقطعی به صورت حرف H دارند و البته برخی نمونه های ان نیز همچون حرف I می باشد. این محصول اسکلت فلزی خانه شما را تشکیل می دهد. فرقی نمی کند ارتفاع و تعداد طبقات ان چقدر است در هر صورت استفاده و به کار گیری ان بسیار ساده می باشد. تیرآهن ها فشار وارد شده بر ساختمان را بر دوش می کشند و واضح است اگر از مواد اولیه مرغوبی تولید نشود ممکن است باعث ایجاد خسارت های زیادی شود.

مهم ترین مزیت استفاده از تیرآهن در پروژه های عمرانی

اگر دوام و نصب و به کارگیری ساده ان را ندید بگیریم، مهم ترین مزیتی که استفاده از این محصول دارد این است که امکان توسعه سازه را بعد از تکمیل شدن ان فراهم می کند. گذشته از ان به نسبت بتن ها و ... فضای کمی را اشغال می کند. تیر آهن ها انواع گوناگونی دارند که برخی از ان عبارتند از:
1-    تیر آهن معمولی یا همان IPE
2-    تیرآهن INP
3-    تیرآهن IPB یا همان پهن بال
4-    تیرآهن لاله زنبوری
هر یک از این مدل ها ویژگی های مختص خود را دارند که می توانید بسته به نوع پروژه خود ان را انتخاب کنید.

نبشی ساختمان و کاربرد گسترده آن در پروژه های عمرانی

مشاهده لیست قیمت انواع نبشی ساختمانی در سایت آیرونید. نبشی ساختمان نیز از دیگر مصالح پر استفاده هستند که جنی پروفیلی داشته و به صورت مقطع دو ضاعی و عمود بر هم هستند. این پروفیل ها را می توانید به دو صورت ترکیبی و یا تنهایی مورد استفاده قرار دهید. 2 مشخصه مهمی که این نبشی ها با ان شناخته می شوند ضخامت و اندازه بال ان ها است. همین دو مشخصه نیز سبب شده است تا انواع گوناگونی داشته باشد. اما اگر بخواهیم از نظر نحوه تولید ان ها را دسته بندی کنیم عبارتند از:
-    نبشی فابریک: این مدل ها به ظاهر و شکل و شمایل نبشی از خط تولید خارج می شوند.
-    نبشی پرسی: ماهیت اولیه این مدل ها از فولاد است و به صورت ورقه هایی با طول 6 متر عرضه می شوند که در بخش مرکزی ان ها خط برشی وجود دارد که با خم کردن و شکل دادن به آن می توانید به عنوان نبشی مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد نبشی ها

کابرد های زیادی برای این محصول وجود دار که رایج ترین ان ها عبارتند از:
1-    اتصال ستون به پل ها
2-    وصل کردن صفحان فوندانسیون به ستون ها
3-    وصل کردن تیر آهن ها
4-    آسانسور ها
5-    اتصالات ساده
6-    و ...

میلگرد آجدار و ویژگی های آن

قیمت روز میلگرد آجدار در تهران و کشور را در فروشگاه انلاین ما دنبال کنید. میلگرد آجدار به منظور جبران نمودن میزان پایین مقاومت کششی بتن به کار گرفته می شوند. چرا که بتن توانایی تحمل نیرو کششی بالایی را ندارد و اگر از میلگرد استفاده نشود دچار شکستگی می شود. میلگرد انواع مختلفی دارد اما از بین ان نوع آجدار بسیار پر استفاده است. داشتن آج در سطح میلگرد باعث می شود که چسبندگی بالایی به بتن داشته باشد. زمانی که آج های میلگرد در بتن فرو می رود از بیرون کشیده شدن میلگرد جلوگیری می کند. این میلگرد ها با 3 گرید 2، 3 و 4 عرضه می شوند. گرید 2 و 3 نیمه سخت بوده اما گرید 4 سخت می باشد. انتخاب ان بستگی به نوع فعالیت شما دارد. از پر کاربرد ترین موارد استفاده این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:
-    بتن ریزی دیوار ها
-    افزایش مقاومت بتن
-    تقویت کردن فوندانسیون

قیمت تیر آهن، نبشی و میلگرد

این مصالح فلزی از پروفیل و آهن ساخته می شوند. قیمت ان ها بیشتر از هر چیزی به قیمت فلز و نوسانات ان در بازار بستگی دارد. از ان جایی که این محصولات با وزن قیمت گذاری می شوند، یعنی هرچه وزن ان بیشتر باشد قیمت گران تری خواهد داشت و برعکس، نمی توان قیمت دقیقی برای ان در نظر گرفت. می توانید با توجه به بودجه خود ان را انتخاب کنید. برای مثال: تیرآهن های زنبوری به دلیل برش در طول تیرآهن وزن کمتری دارند و به نسبت دیگر مدل ها ارزان تر هستند.

فروش محصولات ساختمان سازی در ایرونید

هر محصولی که برای ساخت و ساز خود نیاز دارید را می توانید با چند کلیک از ما خریداری کنید. علاوه بر این امکان خرید به صورت حضوری نیز وجود دارد. نگران حمل و جا به جایی ان هم نباشید. مجموعه ایرونید محصولات با کیفیت و با دوام خود را با نازل ترین قیمت و کم ترین سود در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با یکبار خرید مشتری دائم ما خواهید شد. این فرصت را از دست ندهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28225
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید