امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

آیا چمن مصنوعی برای مهد کودک و مدارس اجباری شد؟


1401/07/27
کد خبر : 26559
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

حدود ده الی دوازده سالی است که چمن مصنوعی یکی از پر مصرف ترین کالا های مهد کودک و مدارس شده است آن هم برای زیبا سازی و امر نو سازی و همینطور امنیت و راحتی کودکان خواه پدر یا مادری باشید که نگران امنیت و توانایی فرزندان خود در بازی در فضای باز باشید یا مرکز مراقبت روزانه کودک داشته باشید ، اطمینان از امنیت حداکثر فضای بیرونی شما بخش مهمی در تأمین امنیت کلی کودکان در خانه و مهد کودک شما است.
با افزایش محبوبیت چمن مصنوعی ، والدین و ارائه دهندگان مراقبت از کودکان بیشتر به دنبال اطلاعاتی برای کمک به آنها در تعیین اینکه چمن طبیعی یا چمن مصنوعی ایمن ترین گزینه برای استفاده در محوطه سازی است ، هستند.
 چمن مصنوعی
بسیاری داستان های نگران کننده ای از قرار گرفتن در معرض سرب از چمن مصنوعی شنیده اند در صورتی که با خرید از مجموعه ای همانند نیوساد کاملا از این موارد در امان هستید البته سالهاست که جزء برترین ها در منطقه شناخته شده اند
ولی ، طرفداران چمن های مصنوعی به درستی خاطر نشان می كنند كه كودكان هنگام بازی روی چمن های طبیعی ، اغلب در معرض مواد شیمیایی سمی هستند كه توسط سموم دفع آفات و علف كش ها باقی مانده اند. پس بازهم به موضوع خرید چمن مصنوعی میرسیم که بهترین گزینه می باشد.
سطح ناهموار اکثر چمن های معمولی نیز می تواند خطری برای کودکان و بزرگسالان ایجاد کند. با این حال ، برخی از طرفداران چمن های طبیعی معتقدند که احتمال آسیب دیدگی با چمن های مصنوعی بیشتر است. و این دعوا بین هر دو همیشه وجود داشته و دارد اما جهت بازی های معمولی و غیر از بین دو کشور و جام  جهانی معمولا از چمن طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد
همانطور که معمولاً در هنگام مقایسه محصولات سوالاتی وجود دارد ، پاسخ به اینکه گزینه بی خطر تری به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها محصول خاص چمن مصنوعی است که در مقایسه با چمن معمولی قرار می دهید.
ایمنی هر یک از گزینه ها نیز به شدت تحت تأثیر مراحل نصب و تجربه نصب کننده است.
به عنوان مثال ، اگر نصب نادرست انجام شود یا نصب کننده چسب زیادی را مصرف کند ، از جمله انتخاب مرحله مهم تسطیح زمین قبل از نصب چمن یا زیرسازی صحیح سطح زیرین قبل از نصب چمن مصنوعی ، می تواند منجر به خطرات قابل توجهی شود.
این شامل این است که آیا چمن مصنوعی می تواند کودک شما را در معرض سرب یا سموم دیگر قرار دهد یا خیر وکدام گزینه به مواد شیمیایی مضر بیشتری همانند سموم برای نگهداری مداوم نیاز دارد ، که بالاترین پتانسیل را برای آسیب دیدگی در هنگام بازی دارد ، و همچنین اینکه چگونه می توانید از چمن و سایر مناطق بازی خود اطمینان حاصل کنید تا آنجا که ممکن است ایمن باشد.بهترین چمن مصنوعی برای مدرسه شرکت گرس ایران 24 می باشد.
 چمن مصنوعی

آیا چمن مصنوعی حاوی سرب است؟

بیایید با این سوال شروع کنیم که به احتمال زیاد بیشترین نگرانی شما هنگام در نظر گرفتن چمن برای خانه شماست: آیا این مورد باعث قرار گرفتن در معرض سرب می شود؟
این یک سوال عالی است که باید بپرسید ، زیرا قرار گرفتن در معرض سرب با اختلالات شناختی ، مسائل رفتاری ، اختلال عملکرد عصب ، قولنج ، نوروپاتی محیطی و مجموعه ای از علائم نگران کننده مرتبط است.
شایعات مربوط به قرار گرفتن در معرض سرب از چمن مصنوعی کاملاً بی اساس نیست ، اما بسیار مهم است که تشخیص دهیم این ترس از سرب ناشی از مطالعات انجام شده بر روی چمن قدیمی است که قبل از توافقاتی که اکنون وجود دارد ، تولید و نصب شده است که میزان سرب مجاز را به شدت محدود می کند. در صورتی که اصلا چنین موادی دیگر وجود ندارد و اصلا جای نگرانی برای شما ندارد البته صرفا جهت تولیدات grassiran24.com گفته می شود و در دیگر چمن های مصنوعی خصوصا وارداتی شاید به احتمال بشدت کمی بر قرار باشد
 چمن مصنوعی
والدین تنها افرادی نبودند که نگران سطح بالای سرب موجود در برخی از چمنهای تولید شده قدیمی بودند. مرکز بهداشت محیط (CEH) در سال 2008 با تولیدکنندگان عمده چمن گرد هم آمد تا توافقاتی را تنظیم کند تا اطمینان حاصل کند که دیگر این خطر سلامتی نگران کننده نیست.
محصولات چمن مصنوعی که نصاب حرفه ای شرکت نیوساد چمن استفاده می کنند ، هیچ اثری از سرب یا سایر ضایعات خطرناک RCRA (قانون حفظ و بازیابی منابع) فلزات سنگین را ندارد.
اکنون ، به خاطر داشته باشید که این بدان معنا نیست که تمام چمن های تولید شده توسط همه شرکت ها فاقد سرب هستند.
در حالی که هیچ شرکت اخلاقی آگاهانه محصولی را با این خطر بهداشتی شناخته شده به فروش نمی رساند ، این امکان وجود دارد که با یک شرکت چمن روبرو شوید که محصولات بی کیفیت حاوی سرب را ارائه می دهد.
به همین دلیل ضروری است که هنگام خرید چمن مصنوعی مهد کودک یک شرکت معتبر را انتخاب کنید .
 چمن مصنوعی
اگر شرکتی قابل اعتماد با شهرت خوب انتخاب کنید که محصولات چمن مصنوعی را بدون هیچ گونه مقدار سرب در اختیار شما قرار دهد ، دیگر نگران این نباشید که کودکان شما هنگام بازی روی چمن خود در معرض سرب قرار بگیرند.
نکته قابل توجه اینکه ، اگر بچه های شما در مدرسه های ورزشی یا مجتمع های ورزشی خود در زمین های چمن مصنوعی بازی می کنند و شما نگران احتمال قرار گرفتن در معرض سرب هستید ، می توانید کاری در این مورد انجام دهید.
اگر در تهران زندگی می کنید ، اولین قدم مراجعه به وب سایت مرکز بهداشت محیط برای مشاهده نقشه زمین های ورزشی است که آنها از نظر سطح سرب آزمایش کرده اند.
CEH بیش از 500 مورد از این زمینه را در ایالت غربالگری کرده و دریافت که بیشتر آنها خطرات مسمومیت با سرب ندارند.
 اما کلا تنها کاری که شما باید انجام دهید ارسال یک نمونه به آنهاست و دستورالعمل های ساده برای انجام این کار در سایت آنها موجود است .
در حالی که ما در مورد مواد بالقوه خطرناک بحث می کنیم ، باید توجه داشته باشیم که چمن های تقلبی به هیچ گونه سموم شیمیایی ، کود یا علف کش هایی که معمولاً در چمنزارهای چمن طبیعی استفاده می شوند ، احتیاج ندارند.
 چمن مصنوعی

کدام گزینه خطرات کمتری در کاهش و آسیب ایجاد می کند؟

اگر از علاقه مندان به ورزش هستید ، احتمالاً از این بحث در جریان هستید که گزینه بهتر برای میادین ورزشی کدام یک است.
برخی از بازیکنان ، مسئولان و سازمان های حرفه ای ورزشی اظهار داشتند که چمن طبیعی گزینه ایمن تری است ، در حالی که دیگران معتقدند زمین چمن مصنوعی سطح بازی ایمن تری را فراهم می کند.
مطالعات انجام شده برای تعیین اینکه کدام گزینه ایمن است نتایج متناقضی را به همراه داشته است ، که مردم را به این فکر انداخته است: آیا چمن مصنوعی ایمن تر از چمن طبیعی است ؟
یک مطالعه که در سال 2010 در مجله آمریکایی پزشکی ورزشی منتشر شد ، یک مارک چمن مصنوعی را با چمن طبیعی مقایسه کرد و دریافت که آسیب کمتری در چمن های مصنوعی رخ داده است.
مطالعه سوم توسط هیئت آسیب و ایمنی لیگ فوتبال ملی (NFL) ارائه شد که نشان داد یک آسیب دیدگی خاص (آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی) بیشتر در زمین چمن تولید شده در کارخانه های فیک رخ داده است.
در حالی که کودکان در خانه حیاط خانه خود مشغول بازی می کنند مانند ورزشکاران حرفه ای است که در زمین بازی می کنند ، اما این وظیفه والدین است که در نظر بگیرند کدام یک از زمین های بازی خطر کمتری برای آسیب دیدگی دارند.
پاسخ ساده این است که هر دو گزینه ، اگر ضعیف نصب شده باشد ، می تواند خطری در هنگام لغزش یا آسیب دیدن کودک شما ایجاد کند.
 چمن مصنوعی
چمن طبیعی که از بذر کاشته می شود یا به صورت رولی نصب می شود ، اغلب دارای یک سطح ناهموار با تپه ها و چاله هایی است که ممکن است به محض رشد چمن و در یک ارتفاع مساوی قابل مشاهده نباشد.
این خطرات غیرقابل مشاهده غیرمترقبه می تواند منجر به جراحات جزئی و جزئی شود.
اگر پیش از نصب نصب کننده خاک شما زمان لازم برای تسطیح سطح را نداشته باشد ، این افت ها و شیب ها حتی می توانند بارزتر شوند.
با این حال ، توجه به این نکته نیز ضروری است که فرسایش طبیعی می تواند باعث شود که این امر به مرور زمان اتفاق بیفتد ، حتی اگر شخصی که چمن طبیعی شما را کاشت ، تلاش کرد سطح یکنواختی ایجاد کند. ممکن است پس از مدتی این فراز و فرود های زمین به طور طبیعی ایجاد شود.
اگر چمن های مصنوعی هم نادرست نصب شده باشد ، می تواند خطر آفرین باشد.
اگرچه چمن مصنوعی برای مناطقی که شما به یک سطح بازی هم سطح با خطرات کم روی زمین ناهموار نیاز دارید ، ایده آل است ، اما این فقط در صورت نصب صحیح صدق می کند.
نصب کنندگان باتجربه اطمینان می دهند که زیر سطح به درستی تراشیده شده است ، لبه ها به طور مناسب نصب می شوند ، محصول به درستی ایمن شده و درزها به خوبی کنار هم نصب شده اند. و در نهایت بهترین گزینه برای مهد کودک ها و مدارس و محل بازی کودکان چمن مصنوعی مخصوص می باشد که توسط گرس ایران 24 تامین و نصب شده است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26559
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید