امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آیا لیزر موهای زائد آقایان وجود دارد؟


1401/07/27
کد خبر : 27575
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

لیزر موهای زائد آقایان یک روش ایده‌آل برای مرتب بودن همیشگی خط ‌ریش ، پشت گردن و بین ابروهای آقایان است. لیزر موهای زائد آقایان یک روش درمانی برای حذف موهای زائد قسمت‌ های مختلف بدن مثل پشت گردن، شانه، گوش، سینه است.
 در این ‌صورت اگر شما مردی هستید که می‌ خواهید موهای زائد خود را برای همیشه درمان کنید ولی هنوز گزینه مناسب خود را پیدا نکرده ‌اید، لیزر موهای زائد می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
در کلینیک زیبایی آنیل بیماران اقای زیادی داریم که برای لیزر موهای زائد خود، به ما مراجعه می ‌کنند.


 لیزر موهای زائد آقایان

مزایای لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد منافع زیادی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌ پردازیم:

۱- صرفه‌جویی در هزینه‌ها:

 اغلب برای از بین بردن موهای زائد بدن در طول سال هزینه های زیادی را باید پرداخت کرد. خریدن محصولات برای از بین بردن موهای زائد، شاید خیلی زیاد به نظر نرسد، اما به مرور زمان و‌ طی یک دوره زمانی مثلا یک سال، مبلغ بسیار بالایی است. اما زمانی که موهای زائد خود را لیزر می کنید، این هزینه دیگر ادامه پیدا نمی کند و در دراز مدت می توانید این مبلغ را پس انداز کنید.

۲- جلوگیری از درد و عوارض ناخواسته:

استفاده کردن از سایر روش های رفع موهای زائد که استاندارد هستند؛ اغلب باعث‌ بروز یک سری مشکلات ناخواسته مثل بریدن محل، درد زیاد و یا سوختگی با موم همراه باشند که با استفاده از لیزر دیگر این مشکلات وجود ندارند.

۳- نتایج بهتر:

اگر تجربه لیزر موهای زائد داشته باشید، متوجه می ‌شوید که هیچ روش دیگری به جز لیزر نمی ‌تواند پوستی نرم و ابریشمی برای شما به ارمغان آورد. به عنوان مثال استفاده از تیغ اغلب سبب بروز جوش، رشد برعکس موها و نامنظم بودن اصلاح می ‌شود. اما با انجام ‌دادن لیزر همه این مشکلات از بین می ‌روند.


 لیزر موهای زائد آقایان

دوره درمانی لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

دوره درمانی لیزر موهای زائد آقایان با توجه به نوع‌ پوست، متفاوت است. معمولا کمر و سینه مردان به ۶ تا ۸ دوره درمانی با فاصله زمانی ۶ تا ۸ هفته‌ای نیاز دارد. در این مرحله مشتریان با کاهش مو روبرو هستند، نه از بین رفتن دائمی.
 چرخه مو مراحل مختلفی دارد و در هر مرحله از لیزر موهای زائد آقایان، بین ۳۰ تا۶۰ درصد موها در مرحله آنژن و بقیه در مرحله خفته قرا می‌گیرند.
لیزر موهای درحال رشد را از بین می برد و موهای خفته یا مرده بعد از گذشت چند هفته می ریزند و شما وقتی بعد از مدتی به مرکز لیزر مراجعه می کنید، موهایی که قبلا در حال رشد بوده اند الان در مرحله خفته یا مرده قرار گرفته اند. با رعایت تمامی قوانینی که به شما در مرکز لیزر گفته می شود و طی شدن کل دوره درمان، آقایان شاهد کاهش ۵۰ تا ۸۰ درصدی مو های زائدشان ‌خواهند بود.


 لیزر موهای زائد آقایان

مضرات لیزر موهای زائد آقایان

 لیزر موهای زائد آقایان درد خفیفی را به همراه دارد و بهتر است که از کرم های بی حسی استفاده نشود. انجام لیزر در مراکزی که پزشک در آنها حضور ندارد، عوارض جدی را ممکن است به همراه داشته باشد. در صورتی که در مراکز نامعتبر لیزر انجام شود، اینکار می تواند باعث ایجاد تغییر رنگ پوست، سوختگی، زخم و ضایعات پوستی شود.
دستگاه لیزرهای جدید از یک تکنیک خنک کردن بهره می برند تا در حین انجام کار بیمار احساس درد و ناراحتی نداشته باشد. این کار نه تنها باعث تاثیر بیشتر لیزر روی موهای زائد می شود؛ بلکه آن را سریعتر و بدون درد انجام می دهد و بیمار بلافاصله می تواند به سر کار خود برود.
در نهایت امیدواریم این مقاله برایتان مفید و سودمند واقع شده باشد و بعد از مطالعه این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را در مورد انتخاب مرکز لیزر موهای زائد آقایان را بگیرید. در صورت وجود هر گونه سوال حتما با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در مرکز لیزر موهای زائد آقایان آنیل https://anylclinic.com در اسرع وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27575
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید