امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

آیا شما هم این اشتباهات را در تاسیسات ساختمان خود انجام می دهید؟


1401/07/27
کد خبر : 27617
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر
تاسیسات ساختمان یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان می باشد.برخی از افراد اشتباهات مهم نیست و خسارت آوری را در تاسیسات ساختمان خود انجام می‌دهند که از آن خبر هم ندارد و گاهی نا خود آگاه و از روی بی تجربگی و ندانم کاری دست به این اشتباهات میزند. حتی اشتباهات گریبانگیر برخی از افراد در این صنف نیز شده است و برخی از افراد که در صنف تاسیسات ساختمان تازه وارد هستند اشتباهات زیادی را در تاسیسات ساختمان انجام می دهند. ما در اینجا به پنج مورد از اشتباهاتی که شما در تاسیسات ساختمان تان انجام می دهید می پردازیم تا به شما آگاهی بدهیم این اشتباهات را دیگر تکرار نکنید چرا که باعث می شود خسارت بسیار زیادی به شما و ساختمان شما وارد شود!

1. استفاده از اسید های لوله بازکنی ممنوع است !!

شاید تا به حال برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و یا حتی برای پیشگیری کردن از گرفتگی لوله فاضلاب و ساختمان خود از اسیدهای لوله بازکنی استفاده کرده باشید ، اما آیا از خطرات و خسارت هایی که میتواند به وجود بیاورد خبر دارید؟ اسیدهای لوله بازکن از مواد شیمیایی و هیدروکسیدها تشکیل شده‌اند که باعث می‌شود واکنش شیمیایی به وجود بیاید. این اسیدهای شیمیایی بسیار خورنده هستند و قابلیت خوردگی و پوسیدگی را در برخورد با هر اشیایی دارد.زمانی که شما از این اسیدها درون لوله فاضلاب میریزید تا گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنید کمک می کنید تا از این اسید ها باعث پوسیدگی و خوردگی لوله های فاضلاب ساختمان شما و در نتیجه باعث نشتی لوله فاضلاب و ایجاد خسارت به شما بشوند. موارد بسیار زیادی را استادکاران ما دیده اند که در اثر استفاده از مواد و اسید لوله بازکنی فرد دچار خسارت و خرابی سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان شده است. متاسفانه در بین افراد لوله بازکن نیز افرادی که برای راحتی کار خود از اسیدهای لوله بازکنی استفاده می کنند. برای جلوگیری از پیش آمدن این مشکل و وارد کردن خسارت به سیستم لوله کشی فاضلاب خود شما می توانید هر زمانی که با گرفتگی لوله فاضلاب رو به رو شدید با مجموعه ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید.

2. افزایش بیش از حد دمای موتورخانه

بسیاری از افراد در هنگام آغاز فصل سرما اقدام به سرویس و تعمیر موتورخانه و تعمیرات رادیاتور و شوفاژ خود میکند . تمامی استاد کاران و سرویس کاران این مورد را تایید می کند . اما در برخی از موارد دیده شده است که مدیر ساختمان در نتیجه اعتراض ساکنین ساختمان به سرد بودن هوا اقدام به زیاد کردن و افزایش بیش از حد دمای موتور خانه کرده است . باید بدانیم که افزایش بیش از حد دمای موتور خانه علاوه بر  مصرف بسیار زیاد آن هزینه‌ای که بابت مصرف گاز و برق ایجاد می شود باعث می شود که به قطعات موتورخانه نیز صدمه وارد بشود  ایا از عمر مفید آنها کاسته شود .بهتر است که دمای موتورخانه را در یک دمای ایده آل و مناسب قرار دهید و از افزایش بیش از حد دمای موتور خانه جلوگیری کنید . 

3.قرار دادن پکیج در حمام

 گاهی اوقات افراد در بازسازی کردن ساختمان خود اقدام و حذف سیستم موتورخانه مرکزی و موتورخانه شوفاژ و جایگزین کردن آن با سیستم پکیج می کند. در بسیاری از موارد دیده شده است که افراد به دلیل بی تجربگی و مواردی در زمینه بازسازی ساختمان اقدام به جایگذاری کردن پکیج در حمام یا رختکن حمام کردند  و پکیج را در حمام قرار دادند . این اشتباه باعث می‌شود تا شدت گازگرفتگی در فضای مرطوب حمام چندین برابر شود و احتمال خفگی و مرگ فردی که در حمام قرار دارد بیشتر شود . بهتر است اگر قرار است پکیج و یا آبگرمکن در واحد خود نصب کنید در فضاهایی مانند تراس نصب کنید که هوا آزاد داشته باشد.

4.قرار دادن دریچه کولر روبروی آشپزخانه یا تنظیم جهت وزش باد کولر به سمت اجاق گاز

 یکی دیگر از موارد مهم این است که معمولاً مالکان ساختمان و یا کارفرمایان با کارشناسان و همکاران ما بحث می‌کنند ، قرار دادن دریچه کولر در آشپزخانه و یا نصب کولرگازی به نحوی که به سمت آشپزخانه باد بزند ، است .هرگز اقدام به قرار دادن دریچه کولر در روبروی آشپزخانه و یا تنظیم جهت وزش باد کولر گازی و یا نصب آن به سمت اجاق گاز نکنید علت این مورد کاملاً واضح است چرا که وزش باد باعث خاموش شدن وسایل گاز سوز مانند اجاق گاز خواهد شد و در نتیجه باعث بروز حوادث و گاز گرفتگی و حتی مرگ افراد می شود.

5.استفاده از شرکتها و مجموعه‌ها و استادکاران بی تجربه

 برخی از افراد برای رفع مشکلات تاسیسات ساختمان خود و یا تعمیرات آن اقدام به درخواست و کمک گرفتن از استاد کاران بیان مجموعه‌های مختلف می کنند . اما زمانی که شما اقدام به این کار می کنید باید از تجربه ومهارت استاد کار و مجموعه ای که ارائه خدمات می‌دهد مطمئن شوید چرا که در موارد بسیار زیادی استادکاران ما با خسارتهایی که افراد ناوارد به ساختمان وارد کردند روبرو شدند. برای مثال یکی از مشتریان ما از خدمات لوله بازکنی یکی از شرکت ها استفاده کرده بودند. فرد لوله بازکن  در کار خود ناوارد بوده و باعث سوراخ شدن و آسیب رساندن به لوله فاضلاب شده بود.این یکی از مواردی بود که استادکاران ما با آن روبرو شده بودند و مشتری دچار خسارت شده بود. استفاده از شرکت ها و مجموعه های معتبر اطمینان خاطر به شما می دهد که مشکل شما بدون به وجود آمدن خسارت و یا مشکل دیگری حل می شود. بسیاری از افراد زمانی که نیاز به خدمات تاسیسات و ساختمان دارند معمولاً برای رفع مشکل خود از چند جا اقدام به پسیدن هزینه و قیمت گرفتن می‌کند و در آخر به آن جایی که قیمتشان از همه جا پایین تر بوده است کار خود را می سپارند. اما هر ارزانی بی علت نیست...

خدمات تاسیسات غرب تهران بیشتر از 27 سال است که در زمینه تاسیسات ساختمان و لوله کشی و لوله بازکنی اقدام به فعالیت و ارائه خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود کرده است. ارائه  خدمات با کیفیت بالا توسط استادکاران با تجربه و ماهر در این زمینه سبب جلب رضایت حداکثری مشتریان شده است . برای ثبت درخواست در زمینه تاسیسات ساختمان لوله کشی می توانید وارد سایت ما به آدرس https://www.khadamatthehran.ir/ بشوید و ثبت درخواست خود را انجام دهید تا از خدمات ما بهره مند شوید . 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27617
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید