امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آیا جک های برقی ایرانی کیفیت مناسبی دارند؟


1401/07/27
کد خبر : 28106
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

نصب درب اتوماتیک در حال حاضر تنها برای مدرن و لوکس شدن ساختمان نیست، بلکه ارتباط مستقیم با امنیت و آسایش دارد. به همین دلیل است که برندهای مختلف تنوع زیادی در محصولات خود در این زمینه ارائه داده اند. به طوریکه در بازار انواع مختلف جک های بازویی و ریلی ایرانی و خارجی با کیفیت های متفاوت موجود بوده و تردید و ابهام زیادی را در انتخاب برای خریداران بوجود آورده اند. اگر شما نیز قصد خرید جک برقی ایرانی دارید و در کیفیت آنها دچار تردید شده اید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

مقایسه جک پارکینگ ایرانی و خارجی

ورود درب های اتوماتیک به بازار و تاثیرات شگفت انگیز آنها بر آسایش و رفاه و امنیت باعث شد در بازه زمانی کوتاه مورد استقبال قرار بگیرند. به طوریکه برندهایی همچون facc انواع مختلفی از جک برقی در مدل های لولایی و ریلی را طراحی و تولید و معرفی نمود. به مرور برندهای مختلف ایرانی نیز در این زمینه فعالیت خود را آغاز و محصولات متنوعی را ارائه دادند. حال سوال این است که آیا جک های برقی پارکینگی ایرانی کیفیت بهتری دارند یا خارجی؟
برای پاسخ دادن به این سوال باید جوانب متعددی مد نظر قرار گیرند و نمی توان یک جواب قاطع و همیشگی داد. چون همیشه خارجی بودن برند جک پارکینگی نمی تواند دلیل کافی برای کیفیت مطلوب آنها باشد. به عنوان مثال، کیفیت برندهای چینی در سطح بالایی قرار ندارند و در مقابل نمونه های ایرانی بهتر از آنها می باشند.
علاوه براین، وزن درب و تعداد تردد و شرایط محیطی نصب و قابلیت های جانبی که از جک بازویی و ریلی مد نظر دارید نیز می تواند بر بهتر بودن یا نبودن برندهای ایرانی تاثیر داشته باشند. به همین دلیل لازم است فاکتورهای مختلف انتخاب جک پارکینگی را ابتدا در نظر داشته باشید و سپس بر همین اساس نمونه های ایرانی یا خارجی را انتخاب کنید.


جک های برقی ایرانی

چه زمانی جک پارکینگ ایرانی بخریم؟

واقعیت این است که در کیفیت جک های پارکینگی تولید شده توسط برندهای ایتالیایی از قبیل facc جای هیچ شکی نیست، اما قیمت این محصولات بسیار گران می باشند. به همین دلیل می توان بر حسب شرایط نمونه های معتبر ایرانی را جایگزین کرد. به عنوان مثال، در برخی از شرایط زیر می توانید با خیال آسوده برای درب بازویی یا کشویی جک های برقی ایرانی را انتخاب کنید:

جک درب برقی با وزن سبک

به عنوان یک اصل همیشگی باید وزن درب با نوع جک برقی نصب شده بر روی آن تناسب داشته باشد. چون جک ها مقاومت مشخصی دارند و درب با وزن بیشتر از مقدار استاندارد را نمی توانند به آسانی باز و بسته کنند. با توجه به ویژگی های فنی جک های برقی ایرانی، اگر وزن درب کمتر از 500 کیلوگرم است، جک های ایرانی می توانند گزینه ایده آلی باشند. چون بسیاری از برندهای ایرانی جک های باکیفیتی با این ویژگی تولید کرده اند. برای درب های بزرگ و سنگین وزن بهتر است جک خارجی خریداری کنید.


جک های برقی ایرانی

جک برای تردد متوسط از درب

برای خرید جک ریلی و کشویی توجه داشته باشید که تعداد تردد اهمیت بسیار زیادی در انتخابتان دارد. برای محیط های مسکونی با تعداد واحد کم که تردد بالایی از درب آنها صورت نمیگیرد، جک های ایرانی می توانند مناسب باشند. این در حالیست که برای محیط های تجاری و صنعتی با تعداد تردد بالا، بهتر است هزینه بیشتری را برای خرید در نظر گرفته و برندهای ایتالیایی را انتخاب کنید. دلیل این مساله این است که جک های ایرانی الکترومکانیک هستند. به همین دلیل با تردد زیاد خیلی زود جک سر و صدا تولید نموده و خراب میشود. برندهای معتبر خارجی همچون facc و جنیوس جک های هیدرولیکی تولید می کنند که ماندگاری آنها در محیط هایی با تردد بالا زیاد است.

قابلیت های جانبی کم تر

سیستم داخلی جک های پارکینگی تولید شده توسط برندهای معتبر خارجی بسیار پیشرفته می باشد. به همین دلیل قابلیت های جانبی زیادی در آنها پیاده سازی شده است. به عنوان مثال برخی از این جک ها قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه و باز و بسته شدن از این طریق را دارا هستند. نمونه های ایرانی جک های برقی این قبیل قابلیت ها را در حال حاضر دارا نمی باشند. به همین دلیل اگر این قابلیت ها برایتان در اولویت نیست، با قیمت ارزان تر می تواند جک ایرانی بخرید.

قیمت جک پارکینگ ایرانی

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث میشود بسیاری از افراد خرید جک های پارکینگی برقی ایرانی را ترجیح دهند، قیمت مناسب آنها می باشد. به دلیل نوسانات نرخ ارز و گران بودن دلار، جک های برقی خارجی گران تر از ایرانی می باشند و خرید آنها در بسیاری از مواقع مقرون به صرفه نیست. البته محصولات چینی ممکن است ارزان تر باشند که از نظر کیفیت در سطح پایینی قرار دارند.
قیمت جک های برقی ایرانی با توجه به مدل و نوع، میزان مقاومت و برند تعیین می گردد. هر چه جک مقاومت بالاتری در برابر وزن درب و تعداد ترددها داشته باشد، به همان نسبت نیز قیمت بالاتری خواهد داشت. علاوه براین، قیمت های ارائه شده توسط تولید کننده و نمایندگی های اصلی نیز ارزان تر می باشند.

جک پارکینگ ایرانی از کجا بخریم؟

اگر به دنبال بهترین جک های برقی ایرانی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید، سوپرلایف می تواند گزینه ای ایده آل باشد. این مجموعه که از بهترین برندهای تولید کننده جک های برقی ایرانی می باشد، بیش از 20 سال سابقه فعالیت داشته است. به طوریکه در حال حاضر انواع جک های بازویی با قابلیت تحمل وزن 300، 400، 500 و 600 کیلوگرم را تولید و به سراسر ایران ارسال می کند. تمام محصولات این مجموعه دارای 24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش بوده و همراه با قطعات جانبی از قبیل فلاشر، ریموت و برد ارائه میشود.
به دلیل تنوع بالایی که در محصولات و جک های برقی بازویی سوپرلایف وجود دارد، کارشناسان فروش این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۸۴۲۱۶ تماس گرفته یا به آدرس www.superlife24.com مراجعه کنید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28106
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید