امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

آشنایی با پلاک استیل اسمی


1401/07/27
کد خبر : 26078
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

انتخاب بهترین کادو برای تمامی سلیقه‌ها

دادن یک کادو خاص و شیک همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است. از طرفی قیمت مقرون به صرفه کادو نیز یکی از چالش‌های مهم در انتخاب کادو می‌باشد. سالهاست استفاده از زیورآلات با طراحی‌هایی مفهومی و خاص در بین افراد رایج شده است و مورد پسند اکثریت افراد با سلایق مختلف قرار گرفته است. پلاک استیل اسمی یکی از انواع زیورآلاتی است که برای دادن هدیه به افراد استفاده می‌شود. مجموعه چپرا ارائه دهنده انواع پلاک اسمی در طرح‌های مختلف می‌باشد. علاوه بر تنوع طرح، تعدد اسامی ارائه شده توسط این مجموعه بسیار زیاد می‌باشد. مرغوبیت جنس استیل استفاده شده در پلاک‌های تولید شده توسط مجموعه چپرا، باعث شده تا عمر مفید پلاک‌ها بسیار زیاد باشد.


 پلاک استیل اسمی
پلاک استیل اسمی متناسب با انواع سلیقه‌ها می‌باشد.

ویژگی‌های پلاک استیل اسمی

استفاده از فلز استیل در طراحی پلاک اسمی موجب شده است تا این پلاک‌ها ظاهری بسیار شبیه به طلا داشته باشند. اما همانطور که می‌دانیم تفاوت قیمت در فلز استیل و طلا بسیار زیاد است. به همین دلیل پلاک‌های ساخته شده از استیل با وجود ظاهر بسیار زیبا اغلب دارای قیمتی بسیار مناسب هستند. از دیگر مزایایی که می‌توان برای استفاده از فلز استیل در زیورآلات نام برد، این است که باعث حساسیت پوستی و التهابات مربوط به آن نمی‌شوند.
طراحی زیبای اسم روی پلاک استیل مهم‌ترین معیار برای زیبایی یک پلاک استیل اسمی می‌باشد. مجموعه چپرا با داشتن دیدی خلاقانه، اسامی افراد را به زیباترین شکل ممکن طراحی می‌کند به طوری که متناسب با سلیقه تمامی افراد می‌باشد.


 پلاک استیل اسمی
پلاک استیل اسمی هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب می‌باشد.

منبع: https://www.astm.org/Standards/steel-standards.html


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26078
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید