امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

آشنایی با پرده رومن و زبرا


1401/07/27
کد خبر : 26749
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

این پوشش پنجره ها عملکرد سایه های سنتی را با ظاهری معاصر به شما می دهند. مناسب برای فیلتر کردن یا مسدود کردن نور استفاده می شوند. پانل های متناوب ظاهری راه راه به آن می دهند. این محصول، در هر موقعیتی، مطمئنا به هر محیط حس زیبایی می بخشد. این پرده ها طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها را ارائه می دهند و به دکوراسیون شما عمق و گرما می بخشند. اگر قصد خرید پرده زبرا را دارید، بهتر است بیشتر با آن آشنا شوید.
رنگ و انواع پارچه هایی که می توانید انتخاب کنید بی حد و حصر است . محافظ پرده گورخر ساخته شده از 100٪ پلی استر ، آسان است و تا سالهای آینده دوام می آورد. این محصول در خانه های جدید و آپارتمان ها یا اتاق هایی که به تازگی بازسازی شده اند بسیار محبوب است.
پارچه ها و بافت های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید در هر یک از این دسته بندی ها، بسته به اینکه می خواهید یک پارچه ساده و صاف یا پارچه ای با بافت یا الگوی خاص انتخاب کنید،  قدرت انتخاب دارید.
انواع پارچه ها متناسب با دکوراسیون شما وجود دارد. شما می توانید انواع رنگ و بافت پارچه را که معمولا از مخلوط های مختلف پلی استر تهیه شده است، بررسی کنید. خلاق باشید و یکی را انتخاب کنید که مکمل طراحی کلی خانه شما باشد. انتخاب پارچه ای با رنگ تیره لزوما به این معنی نیست که نور شما کاملا از نفوذ نور جلوگیری می کند، اما به طور کلی، رنگ های روشن تر از پارچه های تیره نور بیشتری را به داخل خانه وارد می کنند. پرده های زبرا پرده های شفافی هستند که اجازه می دهند نور خورشید در تمام اتاق پخش شود.
این پرده های پنجره بسیار انعطاف پذیر و همه کاره هستند و می توان آن را طوری سفارشی ساخت که با هر شکل یا اندازه پنجره، حتی اگر قوسی شکل، دایره ای یا مثلثی باشد، مناسب باشد. ساختار منحصر به فرد و پیچیده به دوام پرده ها کمک می کند و می توان آن ها را در داخل یا خارج از قاب بدون آسیب رساندن به عملکرد نصب کرد.

افزودن پرده زبرا به پنجره ها به کنترل جریان نور کمک می کند و می تواند میزان مناسب تاریکی را در هر زمان که نیاز دارید فراهم کند. از خاموشی کامل تا نیمه شفاف، می توانید این پرده ها را در طیف وسیعی از نور کنترل کنید. این که آیا می خواهید اشعه ماوراء بنفش خورشید و نور طبیعی را مسدود کنید یا روشنایی کامل را در اتاق خود بخواهید، بسته به انتخاب خودتان دارد. برای اتاق خواب هایی که می خواهید حریم خصوصی و تاریکی کامل داشته باشید، یک مدل مات را انتخاب کنید. اگر به دنبال نور طبیعی بیشتری هستید و حریم خصوصی اهمیت کمتری دارد، یک مدل شفاف انتخاب کنید. این پرده ها راهی طبیعی برای عایق بندی پنجره های شما هستند. با جلوگیری از گرم شدن نور خورشید در خانه در تابستان و افزودن لایه ای دیگر از محافظت در برابر هوای سرد موجود در زمستان، پرده مناسب پنجره می تواند در صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک کند.

طیف گسترده ای از خطوط تولید وجود دارد، از طراح سفارشی گرفته تا مدل های آماده. به طور معمول می توانید بین این دو تمایز قائل شوید: پرده های ارزان تر با پارچه ای نازک تر و شکننده تر که نور طبیعی را کاملا نمی پوشاند، در حالی که پرده های از جنس پارچه های محکم و چند لایه به خوبی از ورود نور به محیط شما جلوگیری می کنند.

یکی دیگر از انتخاب های شما ممکن است، خرید پرده رومن باشد. این پرده ها یکی از جدید تریم پرده های بازار می-باشند و فاقد هرگونه آستر یا چین خوردگی هستند. نصب آن ها راحت است و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. تفاوت عمده آن ها با پرده های معمولی به طور کلی در این است که پرده های معمولی به صورت افقی باز یا بسته می شوند، اما پرده های رومن به صورت عمودی این کار را انجام می دهند. پرده های رومن بیشتر در سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل اینکه از ضخامت خوبی برخوردار هستند، نیازی به آستر ندارند. از پرده های طرح دار یا ساده در تولید این پرده ها استفاده می شود که استفاده از پارچه های ساده رایج تر است. در رنگ های تیره و روشن موجود هستند که اگر فضای شما کوچک است، پیشنهاد می شود تا از رنگ روشن استفاده کنید تا فضای شما بزرگ تر نشان داده شود. نصب آن ها راحت بوده و به راحتی می توانید نور ورودی با اتاق را به وسیله این پرده ها کنترل کنید. نظافت پرده های رومن آسان بوده و گرد وغبارها تنها به کمک یک دستمال مرطوب تمیز می شوند.
اگر قصد خرید پرده دارید حتما به وب سایت خانه پرده سر بزنید تا بتوانید از مشاوران ما بصورت رایگان بهر ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26749
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید