امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آشنایی با مدرن ترین دستگاه های چاپ و بسته بندی در ایران


1401/07/27
کد خبر : 28052
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

امروزه هیچکس نمی‌تواند منکر تاثیر صنعت چاپ روی کسب و کارهای مختلف شود. این صنعت در دهه های گذشته به قدری پیشرفت کرده است که توانسته پاسخگوی نیاز تمامی اقشار در صنایع مختلف باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از دستگاه های چاپ مانند بابست و جعبه چسبانی 6 نقطه آشنا کنیم.

صنعت چاپ

به گفته تاریخ نویسان، صنعت چاپ از کشور چین آغاز شده است و با گذشت زمان به اروپای غربی رسیده است. پیش از ظهور صنعت چاپ، کتاب ها به صورت دستی نوشته می‌شد. همین امر باعث شده بود که قیمت کتاب ها به قدری زیاد باشد که بسیاری از مردم توانایی خرید آن را نداشته باشند. به این صورت امکان مطالعه و علم برای بسیاری از مردم فراهم نبود. با گذشت زمان صنعت چاپ باعث شد تا کتاب ها با قیمت ارزان تری به دست عموم برسد.
امروزه استفاده از این صنعت بسیار فراتر از چاپ کتاب است. با ظهور روش ها و دستگاه های جدیدی مانند بابست و جعبه چسبانی 6 نقطه، امروزه این صنعت کاربرد بسیار زیادی در زمینه تبلیغات و بسته بندی محصولات دارد. بسیاری از افراد از چاپ کاتالوگ و بروشور برای تبلیع محصولات و برند خود استفاده می‌کنند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

انواع دستگاه های جعبه سازی

دستگاه های زیادی برای چاپ محصولات وجود دارد که هرکدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از دستگاه ها کیفیت بالاتری نسبت به سایرین دارند و برخی نیز مانند بابست، علاوه بر حفظ کیفیت مزایای دیگری را نیز در اختیار مردم می‌گذارند. باید بدانید که این دستگاه ها رابطه مستقیمی با قیمت محصولات چاپی دارند؛ به طوری که هرچه تکنولوژی این دستگاه ها پیشرفته تر باشد قیمت نهایی محصول نیز بیشتر است.


 مدرن ترین دستگاه های چاپ

دستگاه چاپ بابست

بسته بندی یکی از مهمترین المان هایی است که می‌تواند رابطه مستقیم با میزان فروش محصول داشته باشد. هرچه بسته بندی محصول شما شیک تر و مقاوم تر باشد؛ فروش محصول نیز بالاتر می‌رود. امروزه از این صنعت در بسته بندی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات غذایی، پوشاک و غیره به شدت استفاده می‌شود.
یکی از دستگاه هایی که در زمینه جعبه سازی و بسته بندی محصولات استفاده می‌شود؛ دستگاه بابست است. همانطور که پیش تر گفته شد؛ بسته بندی محصولات باید زیبا و مستحکم باشد. بابست یک روش بسیار عالی در این زمینه است. به کمک دستگاه بابست شما می‌توانید طرح های بسیار زیبا و متنوعی را برای بسته بندی خود چاپ کنید. این روش در عین حال که تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی ظاهری جعبه دارد؛ استحکام جعبه را نیز تامین می‌کند.

ویژگی های بابست:

•    دقت بالا: این دستگاه نهایت دقت در بسته بندی را دارد و بسته بندی نهایی بدون کوچکترین ایرادی تولید می‌شود.
•    ظاهر جذاب: بابست با ایجاد طرح های زیبا و جذاب، می‌تواند تاثیر زیادی روی مخاطبان بگذارد که در نتیجه منجر به فروش بیشتر محصول شما می‌شود.
•    سرعت بالا: یکی دیگر از ویژگی های بابست سرعت بالا در بسته بندی می‌باشد. به کمک این دستگاه شما می‌توانید در زمان کمک تعداد بیشتری جعبه را چاپ و تولید کنید.
•    قیمت مناسب: بابست در مقایسه با سایر روش ها و دستگاه ها از قیمت مناسب تری برخوردار است. به این صورت شما می‌توانید با استفاده از بابست تا حد قابل توجهی در هزینه بسته بندی محصولات خود صرفه جویی کنید.


 مدرن ترین دستگاه های چاپ

دستگاه جعبه چسبانی 6 نقطه

جعبه چسبانی مدل های مختلفی دارد که هرکدام از آنها برای بسته بندی نوع خاصی از محصولات استفاده می‌شوند. یکی از رایج ترین روش های جعبه چسبانی، جعبه چسبانی 6 نقطه می‌باشد. از روش جعبه چسبانی 6 نقطه برای محصولاتی استفاده می‌شود که نیاز است از 6 نقطه چسب زده شوند. این روش برای بسته بندی جعبه های فانتزی مانند جعبه شکلات، بسکویت و غیره استفاده می‌شود.
این نکته را مدنظر داشته باشید که اگر قرار است در بسته بندی از سلفون و یا یووی استفاده کنید؛ بهتر است در جعبه چسبانی 6 نقطه از چسب ام استفاده کنید. زیرا روش های دیگر ممکن است باعث خراب شدن بسته بندی شوند که این موضوع باعث به هدر رفتن سرمایه شما می‌شود.


 مدرن ترین دستگاه های چاپ

چاپ کاتالوگ و بروشور

یکی از روش هایی که برای تبلیغات برندها و محصولات استفاده می‌شود؛ استفاده از چاپ کاتالوگ و بروشور است. چاپ کاتالوگ و بروشور یک روش بسیار مهم در توسعه تبلیغات و معرفی محصولات می‌باشد که بیشتر در نمایشگاه ها و همایش ها از آنها استفاده می‌شود. باید در نظر داشته باشید که طراحی کاتالوگ و بروشور امری بسیار مهم است. زیرا هرچه طراحی جذاب تر باشد مخاطب بیشتر جذب آن می‌شود.
همچنین باید بدانید که در کنار طراحی زیبا، چاپ کاتالوگ و بروشور باید از ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد. پس توصیه می‌شود که از خدمات مجتمع چاپی استفاده کنید که کیفیت محصولات آنها بالا و قابل قبول باشد تا بتوانید بیشترین تاثیر را بر مخاطب خود بگذارید. بهترین کاغذ برای چاپ کاتالوگ و بروشور کاغذ گلاسه با کیفیت است که از ماندگاری بالایی برخوردار است.

مجتمع چاپ اندیشه برتر

مجتمع چاپ اندیشه برتر (https://andisheh-bartar.com)، به سبب مجهز بودن به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مانند بابست و جعبه چسبانی 6 نقطه یکی از بهترین برندها در زمینه خدمات چاپی می‌باشد. اندیشه برتر با شرکت در جشنواره های بین المللی چاپ و دریافت جایزه های متعدد توانسته اعتبار بسیار خوبی را در این زمینه بدست آورد. شما می‌توانید از تمامی خدمات اندیشه برتر مانند چاپ کاتالوگ و بروشور، چاپ کارت ویزیت و غیره با ضمانت کیفیت کالا استفاده کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28052
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید