امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

آشنایی با خرید اینترنتی پوشاک و روش های داشتن یک خرید موفق


1401/07/27
کد خبر : 28645
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

از دیگر دلایلی که برخی از مردم از خرید اینترنتی فراری هستند؛ بی کیفیت بودن کالای خریداری شده می باشد، یا در صورت کوچک یا بزرگ شدن لباس خریداری شده باید آن را به وسیله پست مرجوع کنند که کمی پر دردسر به نظر می رسد و به همین دلیل بسیاری از افراد نمی خواهند تا با این مسائل رو به رو شوند، ولی نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا با مراجعه به سایت های معتبری همچون: banimode, basalam, nilatan,digistyle متوجه خواهید شد که چنین سایت های معتبر و با تجربه ای تمام تلاش خود را انجام داده اند تا به شما در داشتن خرید موفق کمک کرده و شما را تبدیل به مشتری دائمی خود کنند.

خرید لباس زیر از فروشگاه های اینترنتی چگونه است؟

شورت زنانه در دسته یکی از مهم ترین پوشاک زنانه به شمار می رود. برخلاف بسیاری از افراد که تصور می کنند خرید اینترنتی این نوع پوشاک کار دشواری می باشد، اما اینطور نیست. شما به راحتی می توانید برای خرید اینترنتی شورت زنانه نخی نیلاتن به جدول سایزبندی های هر یک از مدل ها مراجعه کنید و در قسمت توضیحات و ویژگی ها به اطلاعات مهم در این خصوص مثل: جنس، رنگ بندی، مدل و... دسترسی پیدا کنید و به راحتی بتوانید خرید خود را بدون صرف زمان طولانی در 24 ساعت شبانه روز انجام دهید، اما خرید حضوری دارای محدودیت زمانی می باشد و نمی توان در هر ساعت شبانه روز خرید خود را انجام داد.

نکات مهم هنگام خرید پوشاک از فروشگاه های اینترنتی

اندازه های خود را داشته باشید

سایز بندی در برندهای مختلف متفاوت است و برش انواع پوشاک متفاوت می باشد و هنگام خرید اینترنتی امکان پرو لباس وجود ندارد، پس سعی کنید به وسیله یک متر خیاطی اندازه های خود را دقیق گرفته و یادداشت کنید؛ اگر با روش های اندازه گیری آشنایی ندارید می توانید این کار را به یک خیاط بسپارید.

به جدول سایز بندی مراجعه کنید

معمولا در هر یک از سایت ها سایزبندی هریک از پوشاک در قسمت توضیحات آن درج شده است و شما می توانید با مراجعه به این قسمت سایز مناسب خود را پیدا کنید؛ همچنین می توانید در سایت های مختلف جدول سایزبندی ها را بررسی کنید؛ زیرا ممکن است سایزبندی قرار داده شده در سایت های فروشگاهی کمی عمومی باشند.

گاهی اوقات قد مدل می تواند به شما درمورد قد لباس کمک بزرگی کند و با توجه به قد مدل متوجه بلندی و کوتاهی پوشاک مورد نظر شوید.

نظرات کاربران را در خصوص محصول مورد نظر بررسی کنید

نظرات کاربران می توانند اطلاعات مفیدی به شما درباره محصول مورد نظر بدهند؛ زیرا بسیاری از کاربران یک محصول را خریداری کرده اند و پس از استفاده و دریافت محصول نظرات مثبت و منفی و تجربه خرید خود را از محصول مورد نظر در سایت قرار می دهند و این نظرات در تصمیم گیری شما بسیار تاثیر گذار است.

در قسمت توضیحات به جنس لباس توجه کنید

جنس لباس همانند سایز لباس از اهمیت بسیاری برخوردار است. هنگام خرید اینترنتی نمی توانید پارچه را لمس کنید و متوجه جنس آن شوید و با عکس نیز نمی توان متوجه جنس آن شد، توجه به قسمت توضیحات که در آن جنس لباس ذکر شده است می تواند تصمیم گیری را برای ما ساده تر کند؛ زیرا برخی از افراد به جنس بعضی از پارچه ها حساسیت دارند و یا برخی از افراد با جنس هایی از پارچه ها احساس راحتی نمی کنند و پس از خرید در صورت تایید نشدن ممکن است آن را مرجوع کنند یا بلا استفاده داخل کمدشان باقی بماند.

لباس را در نمایش های مد ببینید

عکس معمولی از لباس ممکن است اطلاعات کاملی به شما ندهد، اما اگر بتوانید یک ویدئو از محصول مورد نظر در تن یک مدل ببینید می توانید به خوبی مدل و تنخور آن را مشاهده کنید و این موضوع می تواند کمک بزرگی به شما کند.

منعطف باشید

هنگام خرید اینترنتی ممکن است لباسی که سفارش می دهید با لباسی که تحویل می گیرید کمی اختلاف رنگی داشته باشد؛ زیرا در تصاویر ممکن است کمی اختلاف رنگ وجود داشته باشد، پس سعی کنید این اختلاف بسیار کم در رنگ را پس از دریافت سفارش بپذیرید، اما در صورتی که اختلاف رنگ در لباس با آنچه دیده بودید بسیار زیاد است، آن را پس دهید.

به امکان مرجوع کالا دقت کنید

با رعایت نکات گفته شده ممکن است باز هم از خرید خود راضی نباشید، پس هنگام ثبت سفارش خود بهتر است به مرجوع کردن کالا بدون پرداخت هزینه، مدت زمانی که می توانید آن را مرجوع کنید، امکان تعویض با لباس دیگر توجه کنید.

یادداشت بردارید

می توانید برندهایی که قبلا خریداری کرده اید و از آن ها رضایت داشتید به همراه سایزهایشان یادداشت کنید، تا این لیست بتواند در خریدهای بعدی به شما کمک کنند.

خیاطی آشنا داشته باشید

تنها به این دلیل که سایز لباس تان کمی مشکل دارد نیازی به مرجوع آن نمی باشد، می توانید برای تغییرات ریز و کمی گشاد بودن، لباس خریداری شده را به یک خیاط بسپارید تا مشکل سایز را برایتان برطرف کند.

خرید خود را به سرعت انجام ندهید

به دلیل اینکه امکان لمس پارچه در خرید اینترنتی وجود ندارد پس بهتر است ثبت سفارش خود را به سرعت انجام ندهید؛ زیرا احتمال پشیمانی در انتخاب محصول مورد نظر وجود دارد، پس قبل از خرید نهایی، بهتر است نسبت به انتخاب خود اطمینان حاصل کنید و پس از آن ثبت سفارش کنید.

خرید اینترنتی کدامیک از پوشاک زنانه ریسک کمتری دارد؟

شورت لامبادا یکی از پوشاکی می باشد که برای خرید آن از فروشگاه های اینترنتی دیگر نیازی نیست تا نگران سایز آن باشید؛ زیرا بعضی از مدل های شورت لامبادا اسپرت به دلیل انعطاف پذیری و کشسانی بالا فری سایز هستند، اما بیشترین نکته ای که هنگام خرید این نوع لباس زنانه وجود دارد توجه به جنس و کیفیت آن می باشد. در بسیاری از مواقع در قسمت توضیحات جنس آن ذکر شده است. برای خرید شورت لامبادا نخی نیلاتن بهتر است خرید خود را از برندهای معروف و معتبر انجام دهید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. با رعایت این موارد می توانید ثبت سفارش کنید و خرید موفقی داشته باشید.

راهنما و خرید انواع پوشاک زنانه از فروشگاه های اینترنتی

با نکات گفته شده به راحتی می توانید خرید انواع پوشاک زنانه را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید و ریسک کمتری کنید.

فروشگاه اینترنتی لباس زیر nilatan یکی از فروشگاه های معتبر و تخصصی در زمینه پوشاک زنانه تمام تلاش خود را می کند تا بتواند محصولات با کیفیت و متنوعی در اختیار مشتریان خود قرار دهد و در جهت جلب رضایت مشتریان گام برمیدارد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28645
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید