امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

آشنایی با خدمات ارائه شده در لوله باز کنی تهران


1401/07/27
کد خبر : 26942
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

کسانی که در شهر تهران دارای هتل، رستوران، مسافرخانه یا آپارتمان و منزل مسکونی هستند، بهتر است که برای استفاده از خدمات و پشتیبانی لوله باز کنی با یک شرکت قرارداد ببندند تا در صورت بروز مشکلاتی مانند ترکیدگی لوله ها یا گرفتگی لوله‌های فاضلاب بلافاصله نیروهای اعزام شده از شرکت با استفاده از تجهیزات کامل مشکلات را حل کنند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های شرکت لوله باز کنی تهران و تجهیزات مورد نیاز برای لوله باز کنی صحبت کنیم و در پایان به معرفی بهترین شرکت لوله بازکنی یعنی شرکت ایران تخلیه بپردازیم.

دلیل گرفتگی لوله‌ها چیست؟

گرفتگی لوله‌ها به دلایل مختلفی مانند تجمع مواد زائد، مو، گیر کردن اشیا یا پارچه، ریختن مصالح ساختمانی مانند شن و ماسه در داخل لوله‌ها و جرم گرفتن لوله‌ها ایجاد می‌شود. گرفتگی لوله خود را با علائمی مانند بالا زدن آب در سرویس بهداشتی، پر شدن سینک ظرفشویی، عدم تخلیه در توالت فرنگی، کند شدن خروج جریان آب، بالا زدن چاهک در آشپزخانه و پیچیدن بوی بد فاضلاب در کل ساختمان نشان می‌دهد. در گذشته خدمات لوله باز کنی تهران به این اندازه رایج نبود و به همین دلیل مردم برای باز کردن لوله‌ها از اسید یا تلمبه‌های دستی استفاده می‌کردند. اما اسید به مرور زمان باعث می‌شد که خود لوله‌ها پوسیده شده و از بین بروند.

گرفتگی لوله در دستشویی، حمام، آشپزخانه‌ی ساختمان‌های مسکونی و اداری قدیمی بیشتر اتفاق می‌افتد. بعضی از گرفتگی‌ها مانند گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی را می‌توان با باز کردن زانو و تمیز کردن محتوای داخل آن به راحتی حل کرد. اما برخی از گرفتگی‌ها به این سادگی‌ها قابل حل نیست و حتماً باید از لوله باز کنی تهران استفاده شود‌. برای منازلی که سال‌ها از ساخت آن‌ها می‌گذرد، لوله باز کنی جزء خدمات پر درخواست و مهم به شمار می‌رود‌. در شرایطی که مردم درگیر ویروس کرونا شده‌اند، گرفتگی لوله‌ها می‌تواند میزان آلودگی محل کار یا زندگی را افزایش دهد و باعث آزار ساکنان ساختمان شود. بهترین اقدام در چنین مواقعی پیدا کردن یک شرکت متخصص لوله باز کنی معتبر است.

در لوله باز کنی تهران از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

  • استفاده از فنر لوله باز کن برقی

یکی از مؤثرترین روش‌های باز کردن لوله‌ها که جزء خدمات مهم لوله بازکنی تهران است، استفاده از فنر لوله باز کن برقی می‌باشد. این روش برای گرفتگی لوله‌های فاضلاب کاربرد دارد. فنر لوله باز کن انعطاف زیادی دارد و به خوبی می‌تواند درون خمیدگی‌های لوله حرکت کند.

  • استفاده از دستگاه کمپرس هوا

در لوله باز کنی تهران دستگاه کمپرس هوا باعث فشرده سازی هوا در داخل یک مخزن می‌شود. هوای فشرده شده با سرعت بسیار بالا در مسیر لوله به حرکت در می‌آید و تمام موادی را که در داخل لوله گرفتگی ایجاد کرده‌اند از هم جدا می‌کند‌. به این ترتیب گرفتگی لوله با حرکت مواد داخل لوله به راحتی از بین می‌رود.

  • استفاده از دستگاه واترجت

دستگاه واتر جت که به آن شوینده فشار قوی نیز گفته می‌شود، وسیله‌ای است که با گرفتن جریان آب آن را به آب پرفشار تبدیل می‌کند. مهمترین بخش واتر جت پمپ جا به جایی مثبت آن است. پمپ جابه‌جایی مثبت موظف است که جریان آب معمولی را به فشار قوی تبدیل کند. ساده‌ترین نوع واتر جت را می‌توانید در کارواش خانگی ببینید.

  • استفاده از تلمبه دستی

گرفتگی‌های سطحی که در لوله‌های فاضلاب اتفاق می‌افتد برای باز شدن به نیروی بسیار زیادی احتیاج ندارد و با کمک تلمبه‌های دستی نیز می‌توان مشکل را رفع کرد. تلمبه‌های دستی از یک پمپ پلاستیکی به شکل نیم دایره‌ و دسته تشکیل شده‌اند. با قرار دادن پمپ روی کانال هوای تولید شده توسط پمپ گرفتگی‌های لوله را باز می‌کند.

قیمت لوله باز کنی تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوله باز کنی تهران، لوله بازکنی نیاوران و لوله باز کنی بلوار فردوس به عوامل مختلفی بستگی دارد. گرفتگی لوله‌ها در آپارتمان‌های چند واحده مشکلات بسیاری برای ساکنین تمام طبقات به وجود می‌آورد. برای باز کردن گرفتگی لوله‌ها قیمت لوله باز کنی اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها به دنبال لوله باز کنی ارزان هستند. مهمترین عوامل تأثیرگذار در قیمت لوله باز کنی تهران شامل کنده‌کاری محل گرفتگی لوله، نوع روش استفاده شده برای باز کردن لوله، طول لوله‌های فاضلابی که با فنر باز شده، ارتباط گرفتگی لوله‌ها با طبقات دیگر ساختمان، سختی یا راحتی و مدت زمان لازم برای باز کردن گرفتگی‌ها می‌باشند. در شرکت‌های لوله باز کنی معتبر از تجهیزات پیشرفته و جدید برای باز کردن لوله‌ها استفاده می‌کنند و خدمات ارائه شده به صورت تضمینی انجام می‌شود‌.‌ نشت‌یابی و تشخیص علت رطوبت، نم و گرفتگی لوله‌ها یک کار سخت و پیچیده است که توسط افراد متخصص و باتجربه با ابزارهای دقیق انجام می‌شود‌. بالا بودن کیفیت خدمات و پیشرفته بودن تجهیزات مورد استفاده نیز در قیمت لوله باز کنی تأثیرگذار هستند.

ایران تخلیه بهترین شرکت لوله باز کنی تهران

در صورت گرفتگی لوله‌های محل سکونت یا کار خود می‌توانید از شرکت ایران تخلیه یکی از بهترین شرکت‌های لوله باز کنی تهران کمک بگیرید. برای آشنایی با خدمات ارائه شده در این شرکت به سایت ایران تخلیه با آدرس اینترنتی https://irantakhlieh.com مراجعه کنید. سال‌ها پیش گرفتگی لوله‌ها را با ابزارهای دستی و به سختی باز می‌کردند. اما امروزه شرکت‌هایی مانند ایران تخلیه با استفاده از بهترین و پیشترفته‌ترین تجهیزات و با بهره‌مندی از متخصصان و کارگران مجرب و حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان گرفتگی لوله‌ها را برطرف می‌کنند. برای لوله باز کنی نیاوران و لوله بازکنی بلوار فردوس نیز می‌توانید از خدمات ایران تخلیه کمک بگیرید. شرکت ایران تخلیه خدمات لوله باز کنی قسمت‌های مختلف ساختمان مانند توالت فرنگی، دستشویی، پشت بام، حیاط و غیره  را با رعایت بهداشت، مناسب‌ترین قیمت، تضمین کیفیت و بدون آسیب رساندن به لوله‌ها انجام می‌دهد. در هر از ساعت از شبانه‌روز که با ایران تخلیه تماس بگیرید، سرویس کاران مجرب بلافاصله به محل اعزام می‌شوند و بعد از اتمام کار محل گرفتگی لوله را تمیز کرده و به شما تحویل می‌دهند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26942
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید