امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

آشنایی با جذاب ترین ایده ها با استفاده از پانل های پی وی سی


1401/07/27
کد خبر : 25192
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

می دانید که به دلیل جذابیت و همینطور کارایی فراوانی که هر یک از دیوارپوش ها و سقف های کاذب دارند، می توان طرح ها و همینطور رنگ های جذابی برای هر یک انتخاب کرده و برای دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود استفاده کنید.

با کارشناسان ما در آذران فضانما همراه باشید تا شما را چند نمونه ایده های جذاب استفاده از دیوارپوش پی وی سی و همنیطور سقف کاذب PVC آشنا کنند.

دیوارپوش پی وی سی و طرح های مختلف آن

از انواع دیوار پوش ها می توانید در ساختمان ها مسکونی، اداری، تجاری استفاده کنید. برای منازل از دیوارپوش ها بیشتر در فضای بین کابینت ها آشپزخانه، روی ستون و یا حتی در قسمت هایی از دیوار پذیرایی و همینطور بالای تختخواب استفاده می شود. امروزه دیوارپوش ها یکی از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. در ابتدای هر چیز باید بگوییم شما عزیزان می توانید خرید اینترنتی دیوارپوش پی وی سی در انواع مختلف با هزینه و قیمت ارزان و با طراحی، تولید نصب و اجرای انواع دیوار پوش (PVC) مانند اداری،سنگی،چوبی،قابل شستشو،سه بعدی،پذیرایی را با شرکت آذران تجربه کنید.

 پانل های پی وی سی

استفاده از دیوارپوش های سه بعدی آذران فضانما

یکی از انواع پی وی سی دیوار ها، استفاده از دیوارپوش های سه بعدی بوده که از جنس ام دی اف با روکش PVC می باشد که بسیار مورد استقبال افراد مختلفی قرار گرفته است. از مزایای استفاده از دیوارپوش پی وی سی سه بعدی می توان به موار زیر اشاره کرد:

تنوع در طرح و رنگ

نصب سریع و آسان

امکان ساخت در سایزها مختلف

امکان استفاده در روکش های متنوع مانند پی وی سی مات و براق، چرم، پارچه و ...

مورد استفاده در فضاهایی همچون دیوار رستوران ها، دیوار پشت تلویزیون، سالن های تئاتر، سینماها، سالن های زیبایی، تالار عروسی و ...

قابلیت جمع آوری و استفاده مجدد

دارای فضا برای عبور سیم کشی و تاسیسات در پشت دیوارپوش سه بعدی

همچنین دیوارپوش ها در نوع آجری هم وجود دارد که از ابداعات نوآورانه، شیک و مدرن برای طراحی داخلی منازل می باشد. از دیوارپوش های آجری می توان برای فضاهای که قصد طراحی سنتی در آنها را دارید مانند رستوران های سنتی استفاده کنید.

دیوارپوش های  PVC در انواع مختلف دیگری هم وجود دارد که می توانید هر یک را متناسب با نیاز وسلیقه خود از شرکت آذران فضانما خریداری کنید.

 پانل های پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی در طرح آجر

سقف کاذب پی وی سی و استفاده مختلف از آن

سقف کاذب پی وی سی نیز همانند دیوارپوش یا دیوارکوب ها به گونه ای طراحی شده اند که از مزایای استفاده بالایی برخوردار بوده و می توانید آن در در تنوع رنگی و طرحی مختلف در دکوراسیون فضای خود استفاده کنید.

در طی این سالها یکی از متریال های ساختمانی که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، سقف کاذب می باشد که دارای تنوع بالایی بوده و کسانیکه قصد خرید سقف کاذب را داشته باشند، با پیشنهاد زیاد و مختلفی رو به رو می شوند. سقف کاذب دارای پیشینه طولانی و قدیمی بوده، به گونه ای که در زمان های گذشته سقف های مکان های مهم مانند مساجد، کلیسا، کاخ های سلطنتی و مکان های مشابه آن با فاصله های زیاد از سقف اصلی، سقف تزئین شده را بعنوان سقف نهایی اجرا می کردند. اینکار هم باعث زیبایی محیط شده و هم به دلیل حفظ انرژی دمای داخلی را متعادل نگه می دارد، آکوستیک کردن و یا تنظیم صدا با توجه به شرایط و همینطور نیاز محیط تنظیم می شود.

 پانل های پی وی سی

مزایای استفاده از سقف کاذب در طرح آسمان

یکی از کاربردهای جذاب استفاده از سقف کاذب PVC ، سقف کاذب با طرح آسمان یا سقف کاذب تصویری می باشد. در واقع سقف کاذب طرح آسمان یا سقف کاذب تصویری، سقف ثانویه ای می باشد که در روی آن امکان چاپ هر نوع طرح و تصویری وجود دارد. به گونه ای که تصویر قرار گرفته بر روی آن می ‌تواند نمایی از یک آسمان آبی و یا نقاشی مورد علاقه افراد باشد. ولی از آنجایی که بیشتر افراد از طرح‌ های آسمانی برای ساخت استفاده می‌ کنند، این نوع سقف با نام سقف طرح آسمان در بازار دکوراسیون داخلی شناخته می شود.

از انواع سقف کاذب طرح آسمان می توان برای دکوراسیون داخلی فضای مختلفی همچون سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، اتاق پذیرایی و ... استفاده کرد. همچنین برای فاضاهایی همچون سقف استخر و سونا، ادارات و مکان های تجاری نیز مناسب است.

آسمان مجازی در واقع نوعی سقف کاذب به شمار می‌ آید که دارای این قابلیت این است که نور را از خود به خوبی عبور دهد و همچنین دارای تصاویری از آسمان، طرح های هنری، انیمیشن، اسلیمی، اکشن و مناظر طبیعی و غیره می باشد. سقف آسمان مجازی در واقع نوع جدید و مدلی از سقف های کاذب است که در سال های اخیر توانسته است نظر افراد زیادی را به سوی خود جلب کند.

 پانل های پی وی سی

سقف کاذب آذران فضانما در طرح آسمان مجازی

خرید انواع دیوارپوش و سقف کاذب وی سی

دپارتمان طراحی شرکت آذران فضانما ( آفن ) یکی از فعال ترین واحدها در این مجموعه می باشد. یک تیم حرفه ای از آرشیتکت ها و طراحان داخلی که در کنار ارائه خدمات طراحی، به منظور آشنایی و اشراف کارفرمایان به محیط زندگی و فضای کاری خود اقدام به ارایه تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی می نمایند.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آذران فضانما نسبت به خرید (سقف کاذب آذران (www.azaran.com))  و یا خرید انواع دیوارپوش PVC در طرح ها و رنگ های مختلف، محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی با قیمت مناسب و کیفیتی عالی خریداری کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25192
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید