امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

آشنایی با بهترین گزینه های کادو از جمله لیوان حرارتی


1401/07/27
کد خبر : 27424
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

در این مطلب شما با بهترین گزینه های کادو از جمله لیوان حرارتی، چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ تیشرت با طرح دلخواه جهت سورپرایز عزیزان آشنا می شوید.
 

لیوان حرارتی

لیوان حرارتی  یا لیوان جادویی یکی از بهترین گزینه ها جهت تبلیغات می باشد. این کالا دارای فرم های متنوعی است به دلیل زیبایی و جذابیت بسیار بالا از آن به عنوان کادو تبلیغاتی استفاده می شود. نکته قابل توجه شما کاربران عزیز اینکه ، می توانید این محصول را به دو شیوه انتخاب کنید . شیوه اول مراجعه به بازار و انتخاب لیوان حرارتی  مورد نظر است و معمولا این شیوه دارای معایبی است ازجمله اینکه دایره انتخاب مشتری به چند  طرح موجود محدود می شود.  شیوه دوم انتخاب لیوان حرارتی ، گزینه سفارشی می باشد و در این مورد مشتری  لیوان حرارتی و طرح دلخواه  خود را جهت چاپ بر روی بدنه آن به انتخاب می کند.

منظور از لیوان جادویی چیست؟

لیوان حرارتی در بازار با نام لیوان جادویی نیز شناخته می شود و دلیل آن خاصیت حرارتی بودن آن است.
این مدل لیوان زمانی که با حرارت در تماس نیست طرح آن کاملا مشکلی است اما زمانی که با حرارت تماس پیدا می کند( مانند زمانی که در آن چای داغ ریخته می شود) طرح چاپ شده روی آن از پایین به بالا نمایان می شود و پس از صرف چایی دوباره لیوان حالت قبلی خود برمی گردد.

لیوان حرارتی

چاپ لیوان عکسچاپ با چه انجام می شود؟

چاپ لیوان عکسچاپ با کیفیت بسیار بالایی بر روی بدنه و دسته لیوان انجام می شود و چاپ سابلیمیشن این امکان را فراهم کرده است که بر روی سطح غیر صاف نیز طرح دلخواه مشتریان چاپ شود. چاپ لیوان بیشتر بصورت سفارشی انجام می گیرد و منظور از چاپ سفارشی  این است که مشتری انتخاب می کند چه تصویری با چه رنگی بر روی لیوان چاپ شود و این باعث شده امروز از ایده های جدید مانند :
•    چاپ تصاویر خانوادگی
•     چاپ شخصیت های مذهبی
•    چاپ شخصیت های ورزشی
•    چاپ تصاویر دلخواه
•     و... برای چاپ استفاده شود.

ماندگاری چاپ لیوان عکسچاپ به چه عواملی بستگی دارد؟

ماندگاری طرح چاپ شده روی لیوان عکسچاپ درواقع  بیشتر به نحوه نگهداری شما بستگی دارد . بطور مثال بعضی ها در هنگام شستشو این کالا از اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی استفاده می کنند و این می تواند به ساختار طرح چاپ شده آسیب وارد کند و لیوان را دچار رنگ پریدگی نماید. به همین دلیل پیشنهاد می شود که لیوان را از صدمات فیزیکی دور نگه دارید و یکی از  راهکار های بسیار خوب استفاده از این کالا بعنوان تزئینات در محل کار یا منزل می باشد.

چاپ تیشرت با طرح دلخواه به چه منظور انجام می شود؟

لیوان حرارتی

ممکن است شما هم به هر دلیلی تیشرت  مورد نظر  خود را پیدا نکنید و در این مواقع بهترین راهکار انتخاب تیشرت با طرح دلخواه است. طرح چاپ شده روی این تیشرت ها به انتخاب مشتری درج می شود و مشتری پس از انتخاب نوع تیشرت و سایز آن  تصویری دلخواه جهت درج را انتخاب می کند. نکته مهم اینکه برای داشتن این نوع تیشرت ها نیاز نیست حضورا به جایی بروید بلکه شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ تیشرت با تصویر مورد نظر خود را سفارش دهید.

تیشرت با طرح دلخواه چه کاربرد هایی دارد؟

چاپ تیشرت با طرح دلخواه علاوه بر اینکه باعث زیبایی پوشش افراد می شود کاربرد های فراوانی دارد ازجمله اینکه در بعضی از موارد می تواند پیام آور یک تبلیغ یا تبریک یک مناسبت باشد و حتی می تواند به عنوان یک کادو سورپرایز کننده در جهت خوش حال کردن عزیزان مورد استفاده قرار گیرد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27424
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید