امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

آشنایی با بهترین محصولات بادی برای تفریح و استراحت


1401/07/27
کد خبر : 28580
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 14 نفر

آشنایی با مزایا و معایب این دو محصول بادی و نحوه کار با پمپ بادی، می‌تواند به شما کمک کند تا با  اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید.

چرا باید تشک بادی بخریم؟

تشک‌های بادی با ایجاد بستری نرم و راحت، آرامش خاطری را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. این تشک‌ها که کاربردهای متفاوتی دارند با بدنه بادی خود سبک و قابل حمل هستند.
تشک بادی، بعد از یک روز پرکار و سخت به شما کمک می‌کند تا اوقات خوبی را به استراحت بگذرانید. این تشک‌ها به شکل‌های زیر تولید می‌شوند:

مسافرتی

نوع مسافرتی آن را می‌توانید به آسانی با خود به هر جایی که قصد سفر دارید؛ ببرید. طراحی منحصر به فرد و تولید در اندازه‌های مختلف از مزایای تشک‌های بادی مسافرتی است. با وزنی سبک بین 2 الی 8 کیلوگرم به راحتی در صندوق عقب ماشین جای می‌گیرد.

طبی

تشک بادی طبی دارای یک رویه مواج است که این ویژگی سبب می‌شود تا زمانی که فرد روی آن استراحت می‌کند؛ هوای بین بدن فرد و تخت در جریان باشد. این تشک‌ها به نسبت انواع معمولی و چوبی، قابلیت جابجایی آسانی دارند و همان ‌طور در مقایسه با نوع ابری خود که در ساختار خود یک لایه ابر قرار دارد؛ گرما و حرارت را در درون خود نگه نمی‌دارند.

بیمار

تشک بادی با طراحی مناسب، ساختاری مطابق بدن بیمار دارد. این تشک‌ها با توجه به تاکید پزشکان بر گردش  هوا برای بیمارانی که باید موقتاً یا همیشه بستری هستند؛ به منظور راحتی و جلوگیری از بیماری‌های دیگر مانند زخم بستر، استفاده می‌شود.
برخی از تشک‌ها با ویژگی ضد آب خود در آب راه‌اندازی می‌شوند. با تعبیه لبه‌های بادی، فرد تعادلش را روی تشک حفظ می‌کند. فنری بودن تشک‌های بادی از جنس pvc، این قابلیت را برای آنها فراهم کرده است تا پس از باد کردن تشک، حالت فنری به خود بگیرد. همچنین در زیر تشک دو لایه ضخیم قرار گرفته تا در هر مکانی با هر سطحی قابل استفاده باشد.

تخت خواب بادی خوب

از جمله ابزاری که امروزه در اغلب خانه‌ها به چشم می‌خورد و بسیار مورد استقبال است؛ محصولات بادی مانند تخت بادی هستند. این تخت‌ها به خاطر آسایش و راحتی که برای شما ایجاد می‌کنند؛ یکی از پرطرفدارترین تخت خواب‌ها هستند.
از جمله مزایای دیگر این تخت‌ خواب‌ها، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
•    جنس محکم در برایر آسیب و مقاومت بدنه
•    طراحی مدرن مطابق انواع سلیقه‌ها در اندازه‌های تک‌نفره و چند نفره
•    نرمی و راحتی براساس اسکلت بدن
•    قابلیت حمل آسان و وزن کم
•     توانایی تحمل افراد سنگین وزن
در هنگام خرید این محصولات به نوع جنس انتخابی و همچنین وسایل جانبی آن دقت کنید و از عملکرد صحیح تخت و توان موتور پمپ‌های بادی اطمینان حاصل نمایید. خرید از فروشگاهی معتبر همچون اینتکس سیتی که ارائه دهنده خدمات و محصولات بادی هستند به شما در تصمیم‌گیری برای خریدی موثر کمک می‌کند.

تفاوت تشک و تخت بادی

هر دو از پرکاربردترین و پرطرفداران محصولات بادی هستند که هر یک ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. علاوه بر شباهت‌های فراوان، این دو محصول از تفاوت‌هایی نیز برخوردار هستند. مثال‌هایی از این تفاوت‌ها در ادامه ذکر شده است.

طراحی متفاوت

طراحی به کار رفته در تشک بادی و تخت بادی تفاوت کمی دارند؛ اما از طرفی استقبال مشتریان از تشک‌های بادی به دلیل اندازه و سایز کوچکتر بیشتر است. از این رو، طراحان تشک‌های بادی تمرکز و طراحی ویژه‌ای در این زمینه به کار برده‌اند. اما تخت‌های بادی به دلیل ظاهر زیبا و کمک به طراحی داخل منازل مورد توجه خریداران هستند. علاوه بر طراحی در ابعاد مختلف، از نظر سایر و وزن نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که هر یک می‌تواند ملاک مشتریان در هنگام خرید باشد.

روش راه ‌اندازی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو محصول، نحوه راه‌اندازی آن‌ها است. تخت‌ بادی با پمپ برقی به راحتی و در کمترین زمان ممکن، حداکثر 5 دقیقه آماده می‌شود. تشک بادی نیازی به پمپ‌های برقی ندارد و به راحتی حتی با پمپ دستی هم باد می‌شود.

پمپ ‌های بادی، عصای دست

به منظور فشرده‌سازی و ذخیره‌سازی هوا در مخزن از پمپ‌ بادی اینتکس استفاده می‌شود. در واقع هر محصول بادی برای راه‌اندازی آسان، نیاز به یک پمپ باد دارد.
پمپ‌های بادی در انواع مختلف برای مقاصد گوناگونی تولید و طراحی شده‌اند. برخی از آن‌ها عبارتند از:
•  سنگین ولی بی‌صدا: از پمپ‌هایی که دارای کمپرسوری قوی هستند به دلیل قدرت بالای خود در مکانی که نیروزی بیشتر لازم است؛ استفاده می‌شود.
•  سبک و بی‌صدا: این پمپ با مخزنی با حجم کمتر، دارای وزن کمی هستند که قابلیت حمل و نقل به هر مکانی را دارند.

مزایا استفاده از پمپ ‌های بادی

•  تمیزی و پاکیزگی: برخلاف سایر پمپ‌ها که روغن‌کاری و آلودگی زیادی را دارند؛ در این دسته از انواع محصولات بادی، روغن به کار نمی‌رود به همین جهت آلودگی‌های حاصل از آن‌ها کمتر است.
•  صدای کم: زمانی که مشغول کار با پمپ بادی هستید، صدایی گوش شما را آزار نمی‌دهد. البته این قابلیت یکی دیگر از مزیت‌های پمپ‌های بادی محسوب می‌شود.
• کارکرد بالا: یکی از نگرانی‌هایی که مشتریان هنگام خریداری پمپ‌ دارند؛ عدم تطابق ساختار و کارایی پمپ با شرایط اقلیمی و آب و هوا است. در مناطقی که دارای وضعیت شرجی و رطوبت هوا هستند، عمر پمپ‌ها کوتاه‌تر است.

سفارش محصولات بادی مطمئن

استفاده و کاربرد محصولات بادی در زندگی‌ امروزه مردم بسیار به چشم می‌خورد. بهترین انواع آن‌ها، تشک بادی است که کارایی‌ متفاوتی دارد. علاوه بر آن، تخت بادی با ظاهر زیبا و نرم، طرفداران زیادی را نسبت به خود حلب می‌کند. در انتخاب نوع محصول خود دقت کنید. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس سیتی با اطمینان خاطر، محصولات بادی مورد نیاز خود را سفارش دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28580
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید