امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

آراد آهن مرکز پخش ورق سیاه در اصفهان


1401/07/27
کد خبر : 27116
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 30 نفر

 ورق سیاه به روش نورد گرم و در دمای بالا تولید می‌شود و در ضخامت‌ها و سایزهای متنوع به بازار عرضه می‌گردد. چنانچه قصد خرید این ورق را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مرکز پخش ورق سیاه فولاد مبارکه در اصفهان و سایر شهرهای ایران آشنا شوید.

ورق سیاه

قیمت ورق سیاه به این دلیل که طی فرآیند نورد گرم تولید می‌شود، نسبت به سایر ورق‌ها، از قیمت پایین‌تری برخوردار میباشد. همین موضوع باعث شده که از این ورق برای تولید دستگاه‌هایی با ابعاد بالا استفاده شود، بنابراین تقاضای زیادی برای خرید ورق سیاه در بازار فولاد ایران وجود دارد و اطلاع از قیمت روز این ورق از اهمیت بالایی در بین مصرف کنندگان آهن آلات برخوردار میباشد.
ورق سیاه یا ورق فولادی نورد گرم، بر اساس استاندارد BS EN 10025 و با ضخامت بین 1.8 تا 100 میلی‌متر و در اندازه‌های متنوع مانند 6*1.5، 6*2، 12*2، 2*1 و 2.5*1.25 و به صورت رول و یا شیت‌ در بازار موجود است. از جمله مهم‌ترین تولیدکنندگان ورق سیاه در ایران می‌توان به کارخانه‌ فولاد مبارکه، کارخانه فولاد اکسین، ورق کاویان، مجتمع نورد لوله اهواز، کارخانه گیلان و غیره اشاره کرد. ورق سیاه فولاد مبارکه به دلیل کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا، نسبت به سایر رقبا از قیمت بالاتری برخوردار است.
ورق سیاه با ضخامت 2 میلی‌متر، پرمصرف‌ترین سایز ورق سیاه در بازار آهن آلات میباشد. رایج‌ترین نوع ورق سیاه تولید شده در ایران ورق‌های St37 و St52 هستند. شما می‌توانید به صورت آنلاین و بروز، آخرین قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه را در وب سایت آرادآهن مشاهده نمایید.

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان

کارخانه فولاد مبارکه در اصفهان، از مهم‌ترین تولیدکنندگان ورق سیاه در ایران محسوب می‌شود.  این مجتمع، با ظرفیت تولید 11.3 میلیون تن در سال یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشورمان است که علاوه بر تولید شمش فولادی، در حوزه تبدیل شمش به ورق فولادی نیز فعالیت می‌کند.
ضخامت 2 و 2.5 میلی‌متر ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان با عرض 1 و 1.25 متر، ضخامت‌های 3 و 4 میلی‌متر ورق سیاه این کارخانه با عرض 1.25 و 1.5 متر و ضخامت‌های 5، 6، 8، 10، 12 و 15 میلی‌متر این ورق با عرض 1.5 متر عرضه می‌شود. همچنین ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان با ضخامت 8 میلی‌متر و عرض 1.25 متر نیز قابل سفارش و تولید میباشد.
چنانچه برای خرید سایز مناسب ورق سیاه فولاد مبارکه، دچار شک و تردید هستید، دریافت مشاوره تخصصی رایگان از کارشناسان باتجربه شرکت آراد آهن می‌تواند به شما در انتخاب سایز متناسب با نیازتان، کمک شایانی کند. آن‌ها با ورق‌‌ سیاه و مشخصات فنی آن‌ها آشنایی کامل دارند و می‌توانند بدرستی و براساس نوع کاربرد و نیاز شما، شما را راهنمایی نمایند.

ورق اهواز

قیمت ورق سیاه اهواز به عوامل مختلفی از جمله سایز، ضخامت و غیره، بستگی دارد. ورق سیاه اهواز، با توجه به ویژگی‌ها و میزان ضخامتی که دارد، جهت کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف از جمله در صنایع ساختمان‌سازی، کشتی‌سازی، خودروسازی، لوله‌سازی و ساخت برخی قطعات ماشین آلات خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین کارخانه فولاد اهواز با توجه به نوع استفاده و کاربرد ورق سیاه، از استانداردهای متفاوتی برای تولید ورق‌های خود استفاده می‌کند. انواع ورق سیاه اهواز با عرض ۲ متر و ضخامت ۶۰ میلی‌متر و به دو صورت رول و شیت فابریک تولید و عرضه می‌گردد. این کارخانه، تنها تولیدکننده ورق سیاه در ایران است که ورق سیاه را با عرض ۲ متر تولید می‌کند.
موقعیت استراتژیک و جغرافیایی این کارخانه، دسترسی به خلیج فارس و رودخانه کارون، مجاورت با شبکه ریلی سراسری ایران، باعث شده تا این کارخانه، در بین ۱۰ کارخانه برتر تولید کننده ورق‌های فولادی در سطح جهان قرار بگیرد.
قیمت ورق سیاه اهواز را می‌توانید به صورت روزانه و لحظه‌ای و همزمان با نوسانات بازار آهن آلات ایران در وب سایت آراد آهن بهترین مرکز پخش ورق سیاه در سراسر ایران مشاهده نمایید.


پخش ورق سیاه در اصفهان

کاربرد ورق سیاه

ورق سیاه در استانداردها و ضخامت‌های متنوعی تولید می‌شود در نتیجه به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی مختصر مهم‌ترین کاربردهای این ورق در صنایع گوناگون می‌پردازیم:
1.     ساخت انواع پروفیل‌های باز و بسته ساختمانی ازجمله پروفیل Z، قوطی، ستونی، فرانسوی و چهارچوب 
2.    به عنوان ماده اولیه برای ساخت بسیاری از محصولات صنعتی
3.    ساخت سازه
4.    ساخت سوله‌های عظیم
5.    تولید تجهیزات کشاورزی
6.    ساخت تانکر و سیلندر گاز
7.    ساخت مقاطع فولادی از جمله انواع تیر ورق، ناودانی، نبشی، سپری
8.    گارد ریل و تجهیزات ترافیکی
9.    تولید ماشین آلات صنعتی
10.    تولید لوله‌های نفتی خاص
11.     تولید ورق پانچ، تسمه و زهوارهای فولادی
12.    کشتی سازی و دیگر تجهیزات دریایی
13.    ساخت رینگ چرخ
14.    ساخت تانک و مخازن ذخیره سازی مشتقات نفتی
15.    و ساخت بسیاری از محصولات دیگر که از ورق‌های سیاه تولید می‌شوند.

قیمت ورق سیاه

قیمت ورق سیاه با توجه به حجم بالای تقاضا و کاربرد در صنایع مختلف همواره مورد توجه متقاضیان و مصرف کنندگان آهن آلات در بازار میباشد. بسیاری از صنعتگران و مشتریان به دنبال خرید ورق سیاه با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت هستند.
قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه و سایر برندها در بازار آهن آلات ثابت نبوده و روزانه دچار تغییر می‌شود. علت این نوسانات قیمت، فاکتورهایی مانند قیمت مواد اولیه، میزان افزایش یا کاهش عرضه و تقاضا، قیمت سوخت، نرخ ارز، سرانه مصرف جهانی، هزینه‌های حمل و نقل، نرخ تورم جهانی، سیاست‌های اقتصادی و عوامل دیگر میباشد که بر قیمت روز ورق سیاه در بازار تاثیر می‌گذارد و باعث بالا یا پایین رفتن آن می‌شود. با رصد و بررسی فاکتورهای فوق در چندین روز متوالی می‌توان قیمت این ورق را تا حدودی پیش بینی کرد و زمان مناسب خرید را تشخیص داد.
در صورتی که آنالیز و تجزیه و تحلیل بازار برای شما دشوار میباشد می‌توانید از کمک و مشاوره کارشناسان واحد فروش بازرگانی آراد آهن نمایندگی فروش ورق سیاه فولاد مبارکه و برندهای دیگر در ایران بهره بگیرید و از تخصص و تجربه آن‌ها در این حوزه استفاده نمایید.


 پخش ورق سیاه در اصفهان

نمایندگی فروش ورق سیاه

لیست قیمت فروش آنلاین ورق سیاه کارخانه‌های تولیدی ایران و نیز ورق‌های سیاه وارداتی را میتوانید به صورت روزانه و همزمان با نوسانات بازار آهن و فولاد ایران، از وبسایت آراد آهن مشاهده و دریافت نمایید و با مقایسه لیست قیمت‌های این مجموعه با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه، تصمیم خود را برای خرید ورق سیاه با اندازه و سایز دلخواه و به صورت رول یا فابریک، نهایی سازید.
در مجموعه آراد آهن، فروش ورق سیاه با مناسب‌ترین قیمت‌ و به صورت رقابتی صورت میگیرد. برای مشتریانی که حجم سفارش آنان در تناژ‌های بالا میباشد، فروش ورق سیاه به قیمت درب کارخانه در فاکتور آنان لحاظ می‌گردد. آراد آهن برای آرامش خیال بیشتر مشتریان خود، کیفیت و قیمت تمامی محصولات خود را تضمین می‌نماید از این رو توانسته بالاترین میزان رضایت مشتری را در بین خریداران محصولات فولادی در بازار کسب کند.
آراد آهن همچنین تمامی مجوزها و گواهینامه‌های لازم برای فعالیت در حوزه خرید و فروش محصولات فولادی را  از مراجع ذیصلاح دریافت نموده است. بنابراین از هر کجای ایران عزیزمان که هستید و قصد خرید ورق سیاه با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را داشتید می‌توانید با کارشاسان این مجموعه با شماره تماس 34055-031 تماس بگیرید و ضمن برخورداری از مشاوره تخصصی رایگان، به صورت حضوری یا غیرحضوری کالای خود را خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید