امروز یکشنبه 07 مرداد 1403

Sunday 28 July 2024

چگونه می توان سوت سمعک را برطرف کرد؟

1401/07/27
کد خبر : 28826
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 60 نفر

بسیاری از سمعک های دیجیتالی جدید دارای ویژگی ای به نام حذف فیدبک هستند. این سیستم قسمتی از سیگنال را که به میکروفون باز می گردد، کنترل کرده و قبل از تقویت مجدد صدا، آن را حذف می کند. با استفاده از این سیستم، سمعک شما به طور خودکار بر اساس صداهای فیدبک پیش بینی شده تنظیم می شود و سوت یا جیغ نمی زند. به عبارتی، حذف فیدبک به شما آرامش می دهد.


 سوت سمعک

نحوه رفع برخی مشکلات رایج در زمینه سوت زدن سمعک

جرم گوش در صورت تجمع می تواند باعث انسداد مجرای گوش شما و حتی یکی از دلایل وزوز گوش شود. این حالت می تواند باعث گوش درد شود، در عملکرد سمعک شما اختالل ایجاد کند و حتی در صورت عدم درمان به سمعک شما آسیب برساند. اطمینان حاصل کنید که گوش های خود را توسط متخصص تمیز کرده و سمعک خود را برای وجود انسداد جرم در ورودی ها بررسی کنید. هنگامی که سمعک خود را به اشتباه در گوش خود قرار می دهید، می توانید مشکلات فیدبک همچون سوت زدن برای گوش خود ایجاد کنید. سعی کنید سمعک خود را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که در گوش به نحو درستی قرار دارد.
اگر مشکل حل نشد، رسیور را بیشتر در گوش خود قرار دهید. استفاده نامناسب از سمعک باعث ایجاد سوت در گوش می شود. بنابراین مطمئن شوید که آنها را به درستی در گوش خود قرار داده اید. اگر به درستی، سمعک را در گوش خود قرار ندهید، با گذشت زمان ممکن است شکل گوش شما تغییر کند. این امر می تواند باعث از کار افتادن قالب های سمعک می شود. شل بودن قالب باعث خروج صدا شده و سوت زدن سمعک را در پی دارد. برای برطرف کردن این مشکل کافی است به متخصص شنوایی خود مراجعه کرده و یک قالب گوش جدید سفارش دهید. مانند قالب های گوش، لوله ها نیز با گذشت زمان خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند. ممکن است لوله منقبض یا شکسته شود و فیدبک ناخوشایندی ایجاد کند.


 سوت سمعک


با افزایش صدا در سمعک ممکن است صدا به آنها برگردانده شده و مشکلات فیدبک و سوت زدن ایجاد شود. برای جلوگیری از این امر به سادگی ولوم سمعک خود را کاهش دهید و از بالا بردن ولوم آن خودداری کنید. اگر در شنوایی تان احساس مشکل می کنید، با متخصص شنوایی خود در مورد راه حل های این مشکل و حتی تعمیر سمعک صحبت کنید. استفاده از کاله، روسری و سایر پوشاننده های سر می تواند مسیر فیدبک سمعک شما را تغییر دهد این امر ممکن است منجر به سوت بد یا مجموعه ای از بوق های مزاحم و تداخل صدا شود.
برای جلوگیری از این امر، روسری یا کاله خود را بردارید. کاهش صدا در سمعک نیز می تواند .به این مشکل کمک کند .در آغوش گرفتن افراد همچنین می تواند منجر به بوق کوتاه یا سوت در سمعک شود مانند کاله یا روسری، بدن فرد دیگر، مسیر فیدبک را به سمعک شما تغییر می دهد. در حالی که این عوارض جانبی ناخوشایند بخشی اجتناب ناپذیر از بسیاری از سمعک ها است اما نباید بیش از حد بر تجربه شما تأثیر بگذارد. اگر از فیدبک مداوم و آزاردهنده رنج می برید، با شنوایی شناس خود صحبت کنید.



 سوت سمعک

بهترین سمعک متناسب با میزان کم شنوایی خود را از کجا تهیه کنم؟

خرید سمعک از منابع دیگر سمعک یک وسیله تقویت کننده ساده نیست و نیاز به تنظیم دارد. گاهی این تنظیمات در چند جلسه انجام می شود. همچنین اکثر مدل های سمعک نیازمند قالبگیری است تا متناسب با گوش شما باشد.
بنابراین باید از محلی سمعک را تهیه کنید که از خدمات ضروری بعدی بهره مند باشید. با توجه به اینکه سمعک ها از جمله وسایل مهم هستند، تجویز پزشک ضروری است. به این دلیل که شما نمی خواهید دستگاهی بخرید که به .گوش شما آسیب برساند یا نتواند نتیجه مورد نظر را ارائه دهد. برای تهیه بهترین سعک با بهترین قیمت به شما توصیه می کنم به کلینیک دانیال مراجعه نمایید.
شماره های تماس: 09308946561 - 02186035953 - 02186035909


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28826
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید