امروز شنبه 06 مرداد 1403

Saturday 27 July 2024

تاثیر مکمل های بدنسازی بر نعوظ

1401/07/27
کد خبر : 28827
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 72 نفر

مصرف تقویت‌کننده‌های ورزشی به‌هیچ‌وجه نباید باعث از دست رفتن سلامت جنسی مردان شود. به‌دلیل اهمیت بالای این موضوع برای بدن‌سازان، در این مقاله کاربردی قصد داریم تاثیر مکمل‌های ورزشی بر توانایی نعوظ و سلامت جنسی آقایان را بررسی کنیم؛ بنابراین اگر قصد شروع ورزش بدنسازی را دارید، مطالعه این مقاله کوتاه را از دست ندهید.
تاثیر بدنسازی بر نعوظ؛ مکمل‌های بدنسازی پایان توانایی نعوظ در مردان نیستند!
تاثیر مکمل های بدنسازی بر نعوظ، درست مانند یک شمشیر دولبه است! به‌طور‌کلی،‌ تقویت‌کننده‌های بدنسازی به‌معنای پایان توانایی نعوظ در مردان نیستند؛ بلکه برخی از این مکمل‌ها مانند شیر ماهیچه یا نوشیدنی‌های پروتئین‌دار مشابه، هیچ خطری برای سلامت جنسی آقایان ندارند. اما مصرف بیش از حد برخی از مکمل‌ها، به‌خصوص حجم‌دهنده‌های فیک و تقلبی موجود در بازار، ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در نعوظ آلت تناسلی شوند.
مکمل‌های ورزشی تقلبی، برای تأمین انرژی لازم تمرین، بدن انسان را با کافئین و کراتین پر می‌کنند. مصرف بیش از حد این دو ماده در دراز‌مدت می‌تواند باعث بروز مشکلات جنسی در برخی از مردان شود؛ بنابراین اکیداً توصیه می‌کنیم که پیش از انجام تمرینات ورزشی، از مکمل‌های بدنسازی اورجینال و با‌کیفیتی مانند پروتئین وی استفاده کنید. مطمئناً قیمت پروتئین وی اصل از محصولات فیک بیشتر است؛ اما سلامت جسمی و روحی شما را در طولانی‌مدت تضمین می‌کند.


 مکمل های بدنسازی

تاثیر بدنسازی بر دستگاه تناسلی؛ بهبود نعوظ در ورزشکاران با مصرف مکمل‌ها

یک شایعه بزرگ در میان برخی از ورزشکاران تازه‌کار شنیده می‌شود؛ شایعه‌ای مبنی بر اینکه تاثیر مکمل های بدنسازی بر نعوظ آقایان بسیار منفی و نامناسب است! اما در واقعیت، اگر یک بدن‌ساز حرفه‌ای مکمل‌های اصل و با‌کیفیت را در دوز مناسب و منظم مصرف کند، حتی ممکن است قدرت جنسی بالاتری نسبت به مردان دیگر داشته باشد. با‌این‌حال، همه ورزشکاران باید به این نکته توجه کنند که مصرف تقویت‌کننده‌ها، باید با سطحی از مسئولیت‌پذیری همراه باشد؛ به این معنا که آن‌ها موظف‌اند تمرینات خود را پیگیری کرده و عضلات خود را به‌خوبی تمرین دهند.
به‌عنوان‌مثال، گینر یا مکمل‌هایی مانند مکمل نیترات، سیترولین مالات و  ال آرژنین، با ترشح ماده‌ای به نام نیتریک اکسید در بدن و خون‌رسانی به آلت تناسلی، می‌توانند به بهبود نعوظ در مردان کمک کنند و رابطه جنسی با‌کیفیتی را رقم بزنند.

آیا مکمل‌های بدنسازی روی اسپرم تأثیر دارند؟ بررسی تاثیر بدنسازی بر بیضه ها

اکنون که تاثیر مکمل های بدنسازی بر نعوظ را بررسی کردیم، نوبت آن است که اثر این مواد را روی اسپرم بسنجیم. کیفیت اسپرم آقایان روی قدرت باروریشان تاثیر قابل‌توجهی دارد. بر‌اساس پژوهش‌های انجام شده، مکمل‌های بدنسازی بدون استروئید که مورد تایید فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت ایران نیز باشند، تاثیر منفی بر کیفیت اسپرم‌ها نمی‌گذارند.
همچنین، با‌توجه‌به مطالعه انجام شده در برخی از کشورها درباره تاثیر کراتین روی دستگاه تناسلی، بعضی از مکمل‌ها مانند کراتین یا ال کارنیتین، می‌توانند حتی تاثیر مثبتی روی کیفیت اسپرم بگذارند. البته اثبات این قضیه نیازمند مطالعات آزمایشگاهی بیشتر در زمینه تاثیر بدنسازی بر بیضه ها و اسپرم است. اما اینکه ال کارنیتین نقش مهمی در بلوغ سلول‌های اسپرم دارد،‌ به اثبات رسیده است. دانستن عوارض مکمل های بدنسازی و مشورت با مربی یا پزشک، شما را در هنگام خرید مکمل بدنسازی با‌کیفیت یاری خواهد کرد.


 مکمل های بدنسازی

چه مواردی باعث اختلال نعوظ در ورزشکاران می‌شوند؟

اختلال نعوظ آلت تناسلی یک وضعیت پیچیده پزشکی است. از آنجایی که برانگیختگی جنسی، مغز، بدن، ماهیچه‌ها و گردش خون را درگیر می‌کند، اختلال نعوظ معمولاً ناشی از عوامل متعددی خواهد بود که باید توسط پزشک بررسی شوند. موارد زیر می‌توانند برخی از علت‌های مشکلات جنسی در آقایان ورزشکار باشند:
•    بیماری‌های قلبی عروقی
•    دیابت
•    بیماری پارکینسون
•    فشار خون بالا
•     انواع سرطان
•    سطح تستوسترون پایین
•    استرس بالا یا فشار کاری فراوان
•     مصرف مکمل‌های ورزشی بی‌کیفیت و تقلبی
اختلال در عملکرد جنسی را باید پزشک بررسی کند و با‌توجه‌به معاینه بیمار، برای وی یک روش درمان در نظر بگیرد. پیشنهاد ما این است که درباره خطرناک ترین مکمل های بدنسازی از پزشک خود سؤال بپرسید و حتماً مکمل‌هایی اصل و با‌کیفیت را از فروشگاه‌ها یا داروخانه‌های معتبر و با‌سابقه تهیه کنید.

بهترین مکمل‌های بدنسازی اصل را از داروخانه آنلاین مکمل شاپ تهیه کنید

در این مقاله تاثیر مکمل های بدنسازی بر نعوظ آلت تناسلی مردان را به‌طورکامل بررسی کردیم. با خرید مکمل‌های ورزشی با‌کیفیت و مرغوب، می‌توانید علاوه‌بر رسیدن به هدف عضله‌سازی، سلامت جسم و روان خود را تضمین کنید. داروخانه آنلاین مکمل شاپ، ‌به‌عنوان بزرگ‌ترین و با‌سابقه‌ترین مرکز فروش مکمل‌های ورزشی در کشور، انواع تقویت‌کننده‌های بدنسازی را با قیمت مناسب به‌فروش می‌رساند.
مجموعه مکمل شاپ با فروش محصولات مورد تأیید سازمان غذا و دارو با کد اصالت کالا، به‌دنبال جلب رضایت حداکثری مشتریان خود است. خدمات پس از فروش، امکان ارسال مکمل‌ها به سراسر کشور و البته ۷ روز ضمانت برگشت کالا، از مزیت‌های جذاب خرید از مکمل شاپ هستند. برای دریافت مشاوره یا خرید مکمل‌های ورزشی می‌توانید وارد سایت این مجموعه به نشانی mokamelshop.com شوید یا با شماره تلفن 02128424575 تماس بگیرید.

برچسب ها :
# مکمل بدنسازی

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/index.php/article/show/28827
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید