امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

9 مدرک رایگان سئو برای اضافه کردن به رزومه سئو


1401/07/27
کد خبر : 26647
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 15 نفر

اگر آشنایی زیادی با سئو ندارید و بدنبال یادگیری این صنعت هستید، یا فرد باتجربه‌ای هستید که به دنبال تقویت مجموعه مهارت‌های خود است و یا قصد دارید شرکت سئو سایت برای خود راه اندازی کنید و یا در جایی به عنوان سئوکار استخدام شوید؛ داشتن مدارک رایگان به شما کمک می‌کند. داشتن مدارک سئو به تیم فعلی و کارفرمایان نشان می‌دهد که چقدر نسبت به موضوع سئو اشتیاق دارید. اطلاعات رایگان زیادی درباره سئو در اینترنت وجود دارد، اما مدرک سئو ابزاری برای سنجش مهارت‌های شماست. اگر فعالیت روزانه در این صنعت دارید، برگشت به عقب و ارزیابی مجدد مهارت‌هایتان کمی دشوار است، اما به هر حال این یک گام بسیار مهمی محسوب می‌شود که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. سنجش مهارت‌هایتان کمک می‌کند تا به احساس موفقیت و همسویی با روندهای کنونی سئو برسید. در صنعتی که هر لحظه در حال تغییر است، نباید غافل شوید. بروز بودن کمک می‌کند تا بتوانید بهترین متخصص سئو باشید.

1. مدرک تخصص سئو از سایت Coursera

این مدرک رایگان سئو یکی از جامع‌ترین پیشنهادات و در رأس فهرست مدارک می‌باشد که توسط دانشگاه کالیفرنیا پشتیبانی می‌شود. 5 دوره آموزشی در قالب دوره که شامل مقالات و فیلم‌های آموزشی می‌باشد. در هر دوره باید چند آزمون بدهید. برای تکمیل ماژول‌ها و آزمون‌های مورد نیاز، باید تقریباً 140 ساعت دوره ببینید. شاید به ظاهر خسته کننده باشد، اما Coursera برنامه ریزی انعطاف پذیر برای سپری کردن این دوره را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این دوره مباحث مختلفی آموزش داده می‌شود از جمله: آشنایی سئو سایت چیست، بهینه سازی وبسایت، تاکتیک‌های اجتماعی و محتوایی پیشرفته، تهیه گزارش مشتری.

2. دوره آموزش سئو: ایجاد ترافیک پایدار برای رشد کسب و کار توسط HubSpot

محوریت این دوره کوتاه، تاثیرات شغلی سئو با استفاده از استراتژی بلاگینگ HubSpot است. به عنوان بخشی از آکادمی هاب‌اسپات، این دوره را می‌توانید در کنار سایر دوره‌های پیشنهادی سپری کنید تا به درک بهتری از صنعت بازاریابی محتوایی و بازاریابی درونگرا برسید. این دوره به تنهایی شامل 6 درس محوری و متشکل از 22 ویدئو و 3 کوئیز می‌باشد. این دوره برای مبتدیان صنعت سئو مناسب است که به دنبال فهم اثربخشی سئو در کسب و کار هستند. هاب‌اسپات با تمرکز بر تشریح شرکت، نمونه‌هایی برای پشتیبانی از مواد و محتویات آموزشی ارائه می‌کند.

3. آموزش رایگان سئو: سئو برای مبتدیان توسط Yoast

مدرک سئو


یواست یک پلاگین وردپرسی برای مدیریت سئوی وبسایت شماست. این مدرک رایگان سئو به کاربران وردپرس و بازاریابان مبتدی کمک می‌کند تا از چشم انداز فنی وبسایت و بازاریابی محتوایی به درک بهتری از عوامل رتبه بندی برسند. به عنوان یک دوره آموزشی رایگان، به شما در درک مفاهیم زیادی کمک خواهد کرد. بخش‌های رایگان این دوره اخذ مدرک، برای یادگیری مفاهیم جدید حوزه سئو بسیار سودمند می‌باشد. به عنوان ابزار اختصاصی CMS، یواست محتویات بسیاری را متناسب با پلتفرم خاص می کند، اما ایده هایی که معرفی می کنند، چارچوبی ارزشمند از سئو را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید به عنوان بخشی از توسعه حرفه ای خود دارای مدرک معتبر باشید، این دوره رایگان بهترین فرصت برای شماست.

4. مبانی آموزش سئو توسط ClickMinded

در این دوره مبانی سئو و اثرگذاری آن بر نحوه تعامل بازدیدکنندگان با وبسایت تان، آموزش داده می‌شود. این دوره ویدئویی بیشتر بر نحوه اثرات سئو تمرکز می‌کند. این دوره برای سطوح مبتدی تا متوسط و کسانی مناسب است که دوست دارند میزان اثربخشی سئو بر تعامل کاربر و وبسایت را مشاهده کنند. دوره رایگان و دوره کامل اخذ مدرک شامل تجربیات زیادی می‌باشد که بستری ارزشمند برای بینش افزایی شما خواهد بود.

5. دوره مبانی سئو با گِرِگ گیفورد توسط SEMrush

این دوره مقدماتی سئو توسط SEMrush، به عنوان ابزار آنالیتیکس PPC و سئو، می‌باشد. این دوره شامل دروس ویدئویی، مطالب خواندنی و کوئیز است و شامل مبانی سئو، نحوه کارکرد موتورهای جستجو، سئوی داخلی می‌شود. این دوره برای مبتدیانی که در ابتدای مسیر شغلی سئو قرار دارند، مناسب خواهد بود.

6. دوره سئوی تکنیکال با باستیان گریم توسط SEMrush

این دوره بیشتر بر جنبه فنی سئو نظیر لینک دهی داخلی، کرالینگ، ایندکسینگ، لوگ فایل و مطالب فنی و تخصصی دیگر تمرکز دارد. این دوره برای بازاریابان سئو و طراحان وبسایت که با مبانی سئو آشنا هستند اما به دنبال دانش فنی بیشتری می‌باشند، مناسب خواهد بود. اگر می‌خواهید از مطالب این دوره نهایت بهره را ببرید، باید با کارکرد موتورهای جستجو، عوامل رتبه بندی و مبانی سئو آشنایی کامل داشته باشید. اگر بازاریابی هستید که به دنبال بهینه سازی وبسایت است یا طراحی که قرار است صفحات وب را طراحی کند، این دوره به شما کمک می‌کند تا با فراگیری مطالب و محتویات مفید، بالاترین فرصت را برای رسیدن به رنک‌های بالاتر داشته باشید.

7. استراتژی‌های پیشرفته سئو به همراه نمونه با برایان دین از Backlinko

 مدرک سئو


برایان دین یکی از کارشناسان زبده حوزه سئو است که دوره‌های سالانه او خیلی زود تکمیل می‌شوند. این پلی لیست یوتیوب، یک دوره فشرده برای تکنیک‌های پیشرفته سئو برای فراگیری مطالب ارزشمند در خصوص سئو می‌باشد. در این دوره برایان جستجوی کیوورد، لینک دهی داخلی و سیگنالینگ کاربر را آموزش می‌دهد تا به شما در بالا بردن سطح استراتژی سئو کمک کند. این دوره برای افراد متخصص سئو مناسب است که در جستجوی تکنیک‌های پیشرفته و گوناگونی هستند.

8. دوره مدرک سئو توسط موسسه eMarketing

در این دوره آموزشی رایگان سئو از فرمت‌های مختلف استفاده می‌شود و بیشترین محتوای آموزشی آن، کتاب‌های الکترونیکی می‌باشد. پس از دانلود کتاب الکترونیکی 156 صفحه‌ای، به آزمون ارزیابی موسسه دستیابی خواهید داشت و هر زمان بعد از مطالعه کتاب به آمادگی لازم رسیدید، می‌توانید در این آزمون شرکت کنید. این دوره برای مبتدیان که قصد یادگیری بیشتر در خصوص اصول و مبانی سئو دارند، مناسب می‌باشد. اگر پیش از این سابقه فعالیت در صنعت سئو را دارید، قبل از مطالعه کتاب، برای ارزیابی خود، آزمون موسسه را انجام دهید. اگر موفق به اخذ نمره لازم شدید، پس به سراغ مدرک پیشرفته بروید و محوریت مطالعات خود را متناسب با سطح خود قرار دهید. این دوره بخش بزرگتری از دوره آموزشی بازاریابی موسسه eMarketing است که در بازار اشتغال یابی بسیار محبوبیت دارد.

9. آکادمی آنالیتیکس توسط Google

درحالیکه این مدرک الزامی سئو نیست، اما آکادمی آنالیتیکس گوگل یک الزام برای هر بازاریاب سئو محسوب می‌شود. فهم ابزارهای گوگل یک قابلیت و توانایی محوری برای هر فرد در حوزه صنعت بازاریابی دیجیتال و محتوایی محسوب می‌شود. گوگل بیشترین اطلاعات ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تصمیمات صحیحی در خصوص سئو بگیرید. این دوره برای هر کسی لازم است. توصیه می‌کنیم تا ابتدا دوره مبانی آنالیتیکس گوگل را آغاز کرده و سپس به مراحل بالاتر بروید. مجموعه ابزارهای گوگل پیچیدگی و قدرت بسیاری دارد، اما اگر به توانایی‌های لازم برای کار کردن با آن، به کمک این دوره‌های ابتدایی نرسید، قطعاً سردرگم خواهید شد.

اخذ مدرک‌ های رایگان سئو اولین گام رو به جلوست

با ارتقاء دانش سئو، می‌توانید سئوی بهتری داشتهباشید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود جذب نمایید. این محتوا پتانسیل رتبه گرفتن بالاتری نیز دارد و در صفحه نتایج جستجو به صورت صحیح ظاهر خواهد شد. با ادامه آموزش و یادگیری در زمینه سئو، مطمئن خواهید شد که در جستجو و کسب ارزشمندترین و بروزترین اطلاعات ممکن هستید.
آژانس سئودو با تیمی از متخصصان سئو آماده دریافت سفارش سئوی سایت در زمینه های مختلف حقوقی، پزشکی، شرکتی، فروشگاهی و... است.
Seodo.agency
88300510-021
88490409-021


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26647
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید