امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

9 سیسمونی دخترانه لاکچری شیک دنیا را بشناسید!


1401/07/27
کد خبر : 27578
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 16 نفر

در این مقاله، با 9 سیسمونی لاکچری شیک دنیا آشنا می‌شوید که شما را وارد دنیای پر زرق و برق این سیسمونی‌ها می‌کند. فروشگاه بیبی کالا به عنوان اولین فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی تخصصی در ایران، انواع اسباب بازی های دخترانه شیک و پسرانه، سیسمونی نوزاد و لوازم مورد نیاز برای نوزاد و کودک را عرضه می‌کند. در ادامه به لیست لاکچری ترین سیسمونی های دنیا به نقل از این فروشگاه می‌پردازیم.

1. کالسکه 1500 دلاری mima xari

کالسکه از ضروری‌ترین وسایلی است که تمام والدین حتما به دنبال خرید آن هستند. خیلی از والدین به دنبال ایمنی و کیفیت هستند و بعضی به دنبال راحتی در استفاده، در این میان افرادی هستند که به دنبال وسایل و محصولات لوکس نوزاد مانند برند Haute Mama می باشند. برند هلندی  ماما سازنده کالسکه Mima Xari  هست که سال قبل به بازار آمد. این کالسکه، یک کالسکه زیبا به رنگ طلایی است که ایمنی و کیفیتی فوق‌العاده داد و قیمت آن حدود 1500 دلار آمریکا است!

2. پاپوش کالسکه

با سرد شدن هوا، برای گرم نگه داشتن نوزاد خود حتما به این پاپوش کالسکه نیاز خواهید داشت. این پتوی گرم و پشمی کاملا ضد آب بوده به راحتی داخل هر کالسکه‌ای نصب می‌شود، یکی از قابلیت‌های جالب این پاپوش داشتن یک جیب برای پستانک یا اسباب بازی مورد علاقه نوزاد شماست. قیمت این محصول 119 دلار است.

3. کوله پشتی پوشک 5 در 1 از  vianetic

 اگر بخواهید همراه با نوزاد دلبندتان به گردش برید یا سوار بر ماشین و یا در یک مهمانی شرکت کنید در این صورت شما به این محصول که وظیفه اصلی آن نگهداری از پوشک های کودکتان است نیاز دارید. این وسیله جانبی لوکس فقط کودک شما را لاکچری نمی‌سازد بلکه به شما به عنوان یک پدر یا مادر، ظاهر زیبایی می‌دهد. این کیسه نگه داری پوشک همه لوازمی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را در خود جای می‌دهد. از طرفی همچون یک کوله پشتی زیبا به شیک بودن شما کمک می‌نماید. این کوله دارای 21 ویژگی منحصربه فرد از جمله پک حرارتی، پد پوشک قابل جدا شدن و قابل اتصال به هر ماشین یا کالسکه است. قیمت این محصول حدود 300 دلار است.


 سیسمونی دخترانه

4. گهواره نوزاد و کودک RH

این گهواره از آیتم های پرطرفدار لیست سیسمونی دخترانه ماست که با طراحی سلطنتی‌اش، نوزاد شما را به یک شاهزاده زیبا و رویایی بدل می‌سازد. حکاکی روی چوب این گهواره باعث شده است که شبیه آثار عصر لوئی پانزدهم به نظر برسد. بدون شک این گهواره سبب خیره شدن هر کسی به اتاق کودک شما خواهد شد. حتی اگر دوست داشته باشید می توانید رنگ صورتی آن را سفارش دهید تا سیسمونی دخترانه زیبایتان کامل شود و قیمت این محصول 1800 دلار است.

5. مانیتور کودک

سال2022 آمده است و این وجود یک نرم افزار برای همه لوازم امکان پذیر است مانند Owlet Monitor Duo که به عنوان یک گجت"تضمین کننده ایمنی کودک شما" کارآمد است. این گجت پیشرفته نه تنها یک دوربین کودک، بلکه ردیاب کاملی نیز هست و موارد حیاتی کودک شما را پوشش می دهد. کافی است جوراب هوشمند این گجت را به کودک بپوشانید. سپس می‌توانید کاملاً کودک خود را زیر نظر داشته باشید، این ابزار قادر به تجزیه و تحلیل روند خواب نوزادان نیز است. قیمت این محصول 400 دلار است.

6. دماسنج THERMO

ترمو یک دماسنج بدون تماس و فوق العاده دقیق است. این دستگاه با اپلیکیشن مخصوص خود همگام  می‌شود و سپس دما را ردیابی می‌نماید، همچنین می توانید زمان مصرف دارو را به صورت یادآور تنظیم کنید. این دماسنج فقط برای کودکان نیست بلکه یک مکمل عالی برای جعبه کمک های اولیه هر خانواده به شمار می‌رود. قیمت این محصول 100 دلار است.

7. گهواره خودکار

این گهواره پنج حرکت از جمله تاب خوردن، بالا پایین رفتن و جهش را انجام می دهد، درست همانند رفتار کسی که برای آرام کردن کودک تلاش می کند. این محصول قابلیت استفاده از بدو تولد نوزاد را دارد و از پرطرفدار ترین و پرفروشترین آیتم های سیسمونی نوزاد دختر لاکچری است و دارای چندین جایزه معتبر جهانی است قیمت این محصول 300 دلار است.

8. شیر دوش بی سیم Elvie

درست است که این وسیله یک سیسمونی دخترانه لاکچری به شمار نمی‌رود اما یک وسیله لوکس برای مادران است. این وسیله یک شیر دوش پوشیدنی همه کاره و به همان اندازه راحت است. طراحی و عملکرد بی‌صدا سبب شده که به یکی از مبتکرانه ترین محصولات مادر و نوزاد در سال2021 تبدیل شود. این شیردوش قابلیت استفاده در حال حرکت و هرمکانی را دارد، از یک باتری شارژی برای پمپاژ  استفاده می‌کند و به نرم افزار مخصوص Elvie متصل می‌شود.


 سیسمونی دخترانه

9. قلعه عروسکی استولت

بد نیست به  لیست سیسمونی دخترانه لاکچری، گران‌ترین اسباب‌بازی را نیز اضافه کنیم. قلعه عروسکی استولت، گران‌ترین خانه عروسکی جهان است. این خانه لاکچری دارای مجسمه های زیبا، معماری فوق‌العاده، دارای یک سالن بدنسازی، استخر، 29 اتاق و هفت طبقه است. در بالای این خانه اسباب بازی یک اسلحه خانه، آشپزخانه، انبار نوشیدنی وجود دارد ساخت این اسباب بازی 13 سال طول کشید و بین 815 تا 890 پوند وزن دارد. قیمت 8.5 میلیون دلار به معنی 24425 دلار در هر فوت مربع است که آن را از آپارتمان های واقعی در مناطق شیک نیویورک، لندن و توکیو گران تر می کند.
سخن آخر
در این مقاله لیستی از سیسمونی دخترانه لاکچری را ارائه دادیم. اگرچه تهیه این موارد شاید امکان پذیر نباشد اما قطعا شما به دنبال شیک ترین محصولات برای سیسمونی هستید. برای تهیه سیسمونی شیک نوزاد و انواع لوازم مورد نیاز نوزاد و کودک می‌توانید فروشگاه بیبی کالا را انتخاب کنید. در بیبی کالا، انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه، لوازم بهداشتی، لوازم حرکتی، صتدلی غذاخوری و انواع وسایل مورد نیاز برای رفاه و سرگرمی نوزاد  و کودکتان عرضه می‌شود.

www.baby-kala.com



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27578
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید