امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

7 نکته مهم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن


1401/07/27
کد خبر : 28170
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 16 نفر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، شرکت های طراحی اپلیکیشن محدودیت های طراحی را از بین برده اند. این محدودیت ها اغلب در حوزه ی اهداف و خواسته های مشتریان بود. به همین جهت، اخیراً شرکت های طراحی اپ با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان اپلیکیشن ها را طراحی می کنند. اما یک سوال در اینجا به وجود می آید که کدام شرکت می تواند با بهترین قیمت در کمترین زمان، پروژه را انجام دهد؟ و یا اصلاً چگونه می توانیم بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را بیابیم؟ اپلیکیشن در دو بخش حائز اهمیت است، این دو بخش عبارتند از: ساخت و توسعه دادن. بر همین اساس توسعه دادن اپلیکیشن برای کسانی که اپ خود را ساخته اند، اهمیت زیادی دارد. زیرا اپ برای افزایش تجربه کاربری و همگام شدن با تکنولوژی های روز نیاز است تا توسعه یابد.

چرا شرکت طراحی اپلیکیشن باید بر روی یک کار تمرکز کند؟

شرکتی که برای ساخت اپ و یا توسعه‌ی آن انتخاب می کنید باید بتواند تمام پتانسیل خود را بر روی کار شما قرار دهد. زمانی که شرکت طراحی اپلیکیشن به طور اختصاصی بر روی توسعه ی اپ شما کار کند، خلاقیت بیشتر ایجاد می شود. همچنین جهت فکری آن شرکت نسبت به شما مانند یک شریک تجاری خواهد بود. به همین جهت حتی در مواقع اضطراری بهترین تصمیمات ممکن را برای اپلیکیشن و کسب و کار شما خواهند گرفت. علاوه بر تمرکز، شرکت انتخابی باید بتواند از روش‌های جدید نوآوری و تجاری استفاده کند. یعنی شرکت باید با کمک گرفتن از آخرین فناوری روز بهترین طراحی گرافیکی و راحت ترین تجربه کاربری را برای اپلیکیشن فراهم کند. البته فقط تمرکز شرکت برای طراحی برنامه ها کافی نیست. بلکه در زمان انتخاب باید به: میزان اعتبار اینکه شرکت شناخته شده باشد و نمونه کارهای قابل قبولی داشته باشد و همچنین میزان تعهد به قراردادها، زمان تحویل و میزان تلاش تیم طراحی شرکت ها توجه کنید.

چه دلایلی در انتخاب شرکت طراحی و ساخت اپلیکیشن موثر هستند؟

بهترین فاکتورهایی که می‌توانند در انتخاب شرکت طراحی اپ به شما کمک کنند را مرحله به مرحله معرفی خواهیم کرد. اولین فاکتور مهم برای پیدا کردن شرکت طراحی سایت تحقیق در مورد شرکت هاست.

• انجام تحقیقات

برای یافتن بهترین شرکت توسعه دهنده و طراحی اپ، چند راه وجود دارد، اپ های مشابه با اپلیکیشن خود را پیدا کنید و در مورد شرکت های طراح آنها تحقیق کنید (می توانید در سایتشان نمونه کارهایشان را مشاهده کنید، سابقه فعالیت و ... را بررسی کنید). می توانید با یک سرچ ساده لیست بلندی از این شرکت ها تهیه کنید و تمام قیمت ها و خدمات آنها را مقایسه کنید. سعی کنید این خدمات و قیمت‌ها را به طور دقیق بررسی کنید زیرا امکان افزایش بی مورد قیمت دستمزد به خاطر موقعیت مکانی وجود دارد. در صورتی که قصد دارید از شرکت های خارجی استفاده کنید باید هزینه‌های آن را جداگانه و بر اساس ارز رایج آن کشور حساب کنید.


شرکت طراحی اپلیکیشن

نمونه کار ها و مشتریان چگونه می توانند در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی اپلیکیشن تاثیرگذار باشند؟


• بررسی و یافتن نمونه کارهای موفق و الگو

پس از اینکه لیست شرکت‌های مورد نظر خود را برای ساخت اپلیکیشن تهیه کردید، باید لیست جدیدی را بسازید. در این لیست جدید به دنبال نمونه کارهای موفق و الگو در بین شرکت ها باشید. به یاد داشته باشید که در لیست خود حتماً تخصص، موضوع تجاری و موارد مشابه را رعایت کنید. به طور مثال از طریق روابط عمومی و مسئول فروش با آنها گفتگو کنید. از این گفتگو حتماً به این نتیجه برسید که آیا آنها تابحال پروژه ای مشابه پروژه شما انجام داده‌اند یا خیر.

• نظر خریداران و مشتریان

در صورتی که شرکت ها و افراد حقیقی جز مشتریان ساخت اپ یک شرکت باشند؛ آنها منابع خوبی برای تحقیق به شمار می‌روند. پس از انجام یک گفتگوی کوتاه و ساده با آنها می توانید از کیفیت کار محصولات شرکت خدمات دهنده مطلع شوید. در صورت رضایت مشتریان می توانید به مرحله بعدی بروید.

آیا شفافیت در تست و ساخت طراحی اپلیکیشن مهم است؟

چهارمین موردی که تاثیر مهمی در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل دارد، شفافیت در تست برنامه است. برای مثال یک ماشین را در نظر بگیرید؛ اگر بخواهید آن را بخرید حتماً رانندگی با آن را امتحان می کنید. برای اینکه بتوانید کارکردهای اپلیکیشن را بفهمید باید به طور آزمایشی مدتی با آن کار کنید. پس از اینکه اپلیکیشن توانست رضایت شما را جلب کند و دسترسی های آسانی برای مشتری داشت، می توانید به مرحله ی بعدی بروید. پنجمین مرحله ای که باید به عنوان شفافیت برای ساخت اپلیکیشن در نظر بگیرید، صحیح بودن توسعه فناوری و رسیدگی به مشکلات است. به طور مثال اگر ربات هوش مصنوعی برایتان استفاده می‌شود باید به طور شفاف بتواند وظایف خود را انجام دهد. مثلاً آیا می تواند گفتگوهای سایت یا اپ را بدون مشکل شبیه سازی کند و یا پاسخ دهی خوبی به سوالات مخاطبان دارد؟


شرکت طراحی اپلیکیشن

توان مالی تا چه میزان می تواند در انتخاب شرکت طراح اپ موثر باشد؟

آیا از سه عامل مهمی که باعث می شوند بودجه ی شما برای ساخت اپلیکیشن تعیین شود اطلاع دارید؟ این سه عامل عبارتند از: زمان، موقعیت مکانی شرکت طراحی اپلیکیشن و میزان پیچیدگی پروژه یا نیازهایتان از اپ. با توجه به این سه عامل می‌توانید نوع انعطاف پذیری بودجه خود را در نظر گرفته و نهایتاً قرارداد را ببندید. برای مثال اگر عجله دارید و زمان برایتان اهمیت دارد پس قطعاً باید این مورد را در تخصیص بودجه لحاظ کنید. البته امکان دارد برخی شرکت‌های با تجربه و متخصص به دلیل موقعیت نامناسب مکانی با هزینه ای مناسب تر پروژه شما را انجام دهند. لذا می توانید این گونه شرکت ها را بیابید و از آنها استفاده کنید.

 آخرین فاکتور برای انتخاب یک شرکت طراح چیست؟

آخرین عاملی که باید برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن در نظر بگیرید عبارت است از: نوع نگهداری و پشتیبانی اپ است. انتخاب شرکت هایی که به طور کوتاه مدت خدمات پس از فروش ارائه می کنند کار دشواری نیست. به همین جهت اگر مشکل اضطراری برایتان به وجود آمد آن شرکت نمی تواند به شما کمک کند. لذا به دنبال شرکت‌هایی باشید که اگر به طور اضطراری برای شما مشکلی به وجود آمد بتوانند در اسرع وقت آن را حل کند. برای اینکه موفقیت طراحی و ساخت اپلیکیشن را به خوبی احساس کنید، قرارداد خود را به طور بلند مدت با شرکت طراح ببندید. آیا می دانید نکته ی مهمی که در اینجا وجود دارد چیست؟ نکته در استفاده از شرکت‌هایی است که علاقه و مهارت در کسب و کار شما دارند. زیرا در این صورت از هدر رفتن بودجه جلوگیری کرده و حتی می‌توانید نرم‌افزارهای سازمانی تولید کنید.


شرکت طراحی اپلیکیشن

شرکت کیان تجارت

شرکت کیان تجارت به طور حرفه ای در طراحی اپلیکیشن فعالیت می کند و نمونه کارهای بسیاری در زمینه های مختلف دارد که می توانید مشاهده کنید. کیان تجارت مشاوره رایگان جهت طراحی اپلیکیشن ارائه می دهد. همچنین اپلیکیشن هایی که طراحی می کند را طولانی مدت پشیبانی می کند. برای دریافت مشاوره می توانید با شرکت کیان تجارت تماس بگیرید یا از طریق سایت فرم درخواست اپ را پر و ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28170
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید