امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

6 نکته برای جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی اداری


1401/07/27
کد خبر : 27533
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 17 نفر

دکوراسیون داخلی اداری برای بسیاری از مسئولان و مدیران اجرائی شرکت ها چالش محسوب می شود. در دکوراسیون داخلی اداری باید به جزئیات کوچک و بزرگی اشاره کرد. کوچک ترین جابجایی در پارتیشن اداری و یا تغییر رنگ مبلمان اداری، کاملا فضای اداری شما را دچار تحول می کند. در این مقاله می خواهیم 6 نکته ای که تاثیر مثبت روی دکوراسیون داخلی اداری دارند را توصیف کنیم.

سبک دکوراسیون داخلی اداری خود را انتخاب کنید!

مهم ترین نکته قبل از هر گونه خرید و یا طراحی دکوراسیون داخلی اداری، شناخت سبک کاری و محیط دلخواه مشتری و کارکنان می باشد. برای مثال اگر زمینه کاری صنعتی دارید، بهتر است دکوراسیون داخلی مدرن را انتخاب کنید. همچنین ممکن است در زمینه کارهای هنری و سنتی فعالیت کنید. در این موارد دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک به شما پیشنهاد می شود.

در دکوراسیون داخلی اداره کوچک محتاط باشید!

وقتی می خواهید به دکوراسیون یک محیط یا اداره کوچک بپردازید، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. برای مثال استفاده از رنگ های تیره یا مبلمان اداری بزرگ باعث کوچک تر دیده شدن فضا می شود. همینطور استفاده نادرست از پارتیشن اداری باعث می شود فضای شما کوچک تر و به اصطلاح خفه تر به نظر برسد. در ادامه نکات جزئی را عنوان می کنیم تا از این اشتباهات دور بمانید.


 دکوراسیون داخلی اداری

انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی اداری

همانطور که در بخش قبل گفتیم، استفاده از رنگ تیره در محیط کوچک فضا را بسته و کوچک تر نشان می دهد. تا می توانید از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های جیغ و تند زیاد استفاده نکنید. گاهی استفاده از یک تابلوی پر نقش و نگار در یک زمینه ساده بیشترین زیبایی را دارد!

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

این که فرض کنیم تمامی اماکن اداری دارای نورپردازی ویژه و نور زیاد آفتاب هستند، خیالی بیش نیست. مخصوصا در پایتخت و شهرهای بزرگ که آپارتمان نشینی و سکونت در محیط های کوچک و بسته به اوج خود رسیده است. برای نورپردازی و زنده کردن محیط اداری، می توانید از نورهای مصنوعی و گیاهان طبیعی استفاده کنید. این موضوع در روحیه کارکنان و مشتریان نیز تاثیر مثبت می گذارد.

دکوراسیون داخلی پارتیشن اداری

حتما تا کنون با جداکننده های فضا در اداره به نام پارتیشن اداری آشنا شده اید. پارتیشن های اداری بهترین گزینه برای تقسیم فضا و اغلب افزایش فضای کاربردی در اداره می باشند. هنگام دکوراسیون داخلی اداری باید توجه داشته باشید که بهترین استفاده را از پارتیشن اداری خود ببرید.
موقعیت های منفی نیز در مورد پارتیشن اداری شما وجود دارند. برای مثال ممکن است از پارتیشن اداری تیره رنگ استفاده کنید. شاید در محلی نصب شوند که فضای کاربردی را برای کارکنان شما کمتر کنند و بسیاری موارد دیگر. برای رفع این مشکلات می توانید با یک شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری در ارتباط باشید.


 دکوراسیون داخلی اداری

مبلمان اداری  و دکوراسیون داخلی

چیدمان مبلمان اداری از مهم ترین ارکان دکوراسیون داخلی اداری هستند. به نحوی که تنها موردی که اغلب بیشتر از بقیه موارد برای انسان چالش برانگیز می شود، انتخاب و چینش مبلمان اداری می باشد.
مبلمان اداری اغلب مطابق سبک کاری شما انتخاب و طراحی می شوند. به گونه ای که اگر مشتریان زیادی به دفتر شما مراجعه می کنند باید مبلمان سبک و مدرن تهیه کنید. و همینطور اگر تنها با تعداد افراد خاصی جلسه دارید، از مبلمان اداری و تجهیزات اداری سنگین تر و ويژه تری استفاده کنید.

طراحی مبلمان اداری چقدر در دکوراسیون نهایی موثر است؟

شاید شما هم دفعات بسیاری شروع به خرید لوازم و مبلمان اداری کرده باشید؛ اما وقتی چیدمان را کامل می کنید متوجه می شوید که دکوراسیون داخلی اداری دلخواه شما نیست!
اگر در ابتدا در مورد مبلمان اداری خود و طراحی آن با مشاوران دکوراسیون داخلی اداری مشورت کنید، به نتایج جذاب تری خواهید رسید. در هر زمینه متخصصان و طراحان خبره ای حضور دارند. پادایران (https://www.paadiran.com) مجموعه ای از این افراد است که شما را در طراحی و تولید مبلمان اداری و پارتیشن اداری همراهی می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27533
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید