امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

5 نکته طلایی درباره خرید یک شال مجلسی شیک


1401/07/27
کد خبر : 27305
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 19 نفر

در دنیای مد امروزی نقش اساسی شال مجلسی جدید در اکسسوری بانوان و تاثیر شگرف آن در شیک پوشی مجلسی خانم‌ها غیر قابل انکار است. قاعدتاً تهیه یک شال مجلسی از اصلی ‌ترین نکات در تدارک استایل شیک مجلسی است. زیبایی دلنشین این پوشش باعث به چشم آمدن بیشتر خانومها در لحظه ورود به مجلس می‌شود. در این نوشته نگاهی اجمالی برالگوی پیشنهادی از خرید شال مجلسی خواهیم داشت، تا با اصول کلی و کلیدی خرید اینترنتی شال مجلسی  بیشترآشنا شویم.


شال مجلسی شیک


خانم ها برای حضور در مجالس و مهمانی ها علاقه دارند تا هر چه برآزنده ‌تر با چهره ‌ای زیبا و سرزنده حاضر شوند. قطعا در کنار انواع لباس ‌های مجلسی توجه جدی به پوشش سر و صورت خود دارند. خانم‌ ها به انواع شال مجلسی برای هر چه زیباتر شدن نیاز دارند. فرقی نمی ‌کند که یک بانو قرار است خودش را برای چه نوع مجلسی آماده کند. حضور در مجلس عروسی تا گردهمایی ‌های رسمی و حتی مجالس یادبود عزیزان و... باید در بهترین و برآزنده ‌ترین و البته مناسب‌ ترین پوشش باشد. این خانم ‌های حساس نیاز به انواع شال مجلسی دارند و قطعا در هنگام خرید شال مجلسی حساسیت ‌های ویژه و البته نکات ریز و درشتی را در نظر می‌ گیرند.

5نکته طلایی درباره خرید یک شال مجلسی شیک  

امروزه بشر از جهان 5 بعدی صحبت می‌کند و پا فراتر از جهان سه بعدی گذاشته است. ما هم با کمی شبیه سازی از 5 جنبه مهم، ویژگی‌های یک شال مجلسی رنگی شیک را بررسی خواهیم نمود.

1- توجه به مکان

به محیط و شرایط مختلف آب و هوایی توجه کنید چرا که هر محیطی پوشش خاص خود را دارد. برای داشتن یک شال مجلسی کارشده در مجالس عروسی از طرح های پر زرق و برق استفاده می‌شود در حالی که برای مجالس رسمی ختم، شال مجلسی مشکی، انتخاب مناسبی است. یا  مثلا انتخاب شال یا روسری برای اماکن سربسته در فصلهای مختلف سال فرقی ندارد اما بودن مراسم در فضای سرباز شالی متناسب با آب و هوای فصلی می‌طلبد.

2- توجه به زمان

هر فصل سال انتخاب خاص خود را دارد و هر کدام از این پوششها جنس و خاصیت مخصوص به خود را دارد. شال مجلسی ابریشمی ظریف و براق است و بسته به فصل و نوع  لباس مجلسی که در آن مجلس برتن دارید، انتخاب متفاوتی می‌توانید داشته باشید. شال مجلسی پنبه ای با دوامتر است و دفعات استفاده بیشتری ‌می‌تواند داشته باشد. روسری یا شال مجلسی ابریشمی نیز در فصل زمستان گرم و در فصل تابستان خنک است، اما زود نخ کش می‌شود. یا در رابطه با شال مجلسی بافت یا شال مجلسی نخی هم که تکلیف مشخص است.


 شال مجلسی شیک

3- توجه به عمق

•    رنگ پوست و چشم و موی بانوان بر شیک نشان دادن روسری تاثیر گذار است، بنابراین اگر پوست روشنی دارید شالی شاد و سرزنده و رنگی برسر کنید تا دنیا به رویتان بخندد. خانم‌هایي هم که رنگ پوست تیره و سبزه دارید، بـه سراغ رنگ‌هاي تیره نروید، رنگ‌هاي سیر صورت شـما را گرفته‌تر می‌کنند پس رنگی با هارمونی دیگر اکسسوری خود انتخاب کنید. بطور کلی انتخاب رنگ پوشش مطابق با سایه چشم، رنگ لاک ناخن و آرایش مو و صورت، یکی از روش‌هاي ایجاد هارمونی جذاب در استایل شما بانوان است.
•    اگر چشم رنگی هستید که یک امتیاز خدادادی دیگر دارید. خرید شال مجلسی متناسب با رنگ چشمتان، بهترین انتخاب برای جذابیت بیشتر چهره شـما عزیزان است. مثلا وقتی روسری یا شال رنگی پر نقش و نگار، خرید می‌کنید، آرایش ملایم تری برای مو و صورت انتخاب کنید. یا برای رنگ موی قهوه‌اي بـه دنبال روسری یا شالی با تنالیته شکلاتی با سایه‌هاي ملایم باشید. شالهایی از جنس حریر و ابریشم نیز به دلیل داشتن ظرافت زیاد، آرایش موهایتان را به هم نمی‌ریزند. در این بین جنس‌های لوکس دیگر مثل جنس ساتن هم وجود دارد، که بهتر است در گزینه های انتخابی شما بانوان شیک پوش باشد.


 شال مجلسی شیک

4- توجه به تجربه

•    جذابیت طرح و رنگ شال را در کنار سبک و راحت بودن آن ارزیابی کنید. درست است که طرح و رنگ و زیبایی شال مجلسی بسیارمهم است، اما یک انتخاب ایده آل در عین زیبایی به راحت و سبک بودن جنس شال هم بها می‌دهد. حس سبکی و راحتی یک شال مجلسی به غیر از ارضا روحی شیک دیده شدن، رفاه جسمی انسان را در مجالس جشن و عروسی تامین کرده و روح وروان را شاداب و سرحال می‌کند. این نوع خرید برای استایل کژال مناسب است.
•    شالی هماهنگ با رنگ پوست خود انتخاب کنید. رنگ شال یا روسری می‌تواند نقطه قوت رنگ پوست بانوان را تقویت کند. افراد سبزه افرادی هستند که رنگ پوستشان به سمت رنگ ‌های تیره گرایش دارد، اما اگر پوست به هاله ‌ای از یک قهوه ‌ای کدرمتمایل باشد، رنگ پوست او را گندمی حساب می‌کنند. در این بین شال یا روسری در رنگ‌ های عمیق که تناژ تیره و پررنگی دارد، مناسب بانوان با پوست سفید است. تجربه نشان داده که خانم ‌های با رنگ پوست سبزه، باید از انواع شال مجلسی‌‌های رنگ روشن استفاده کنند که بیشتر به چشم آیند. و اما خانم ‌های با رنگ پوست گندمی، بهتر است انتخابهایی از رنگهای خنثی در حد میانه داشته باشند.
•    رنگ شال مجلسی را با رنگ لباسهای خود ست کنید.  مثلا رنگ هایی نظیر قرمز و سبز همیشه در کنار یک شال سفید جذاب هستند و تضاد قابل توجهی را ایجاد می‌کنند. این روزها خانم های جوان با  شالهای مشکی و خاکستری  که خنثی ترین رنگ های دنیا هستند، استایل‌های قشنگی ایجاد می‌کنند. همچنین برای ایجاد استایل مونوکروم که تنها از یک رنگ استفاده می‌شود، می‌توان از رنگ آبی استفاده کرد در حالی که مثلا رنگ مانتو آبی کم رنگ و رنگ شلوار آبی پر رنگ است.


 شال مجلسی شیک

5- توجه به آگاهی

•    شال مجلسی خود را با دیگر اکسسوریهای زنانه هماهنگ کنید. هارمونی در انتخاب رنگ، پوشش شما را زیبا‌تر می‌کند و به نوع پوشش شما روح و جلوه زیبایی می‌بخشد. برای لباسهای طرحدار و شلوغ شال ساده و تک رنگ انتخاب کنید و برای لباسهای ساده، طرح و رنگی متناسب با رنگ لباس مجلسی خود انتخاب کنید. استایل پوشش خود را حفظ کنید و به  هیچ عنوان با انتخابهای نادرست، استایل خود را برهم نزنید.
•    نکته مهم دیگر هم این است که شالی متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید. استخوان بندی فرم صورت انسانها متفاوت است. تعدادی صورتهای دایره و گردی دارند و تعدادی صورتهای بیضی، فرم صورت برخی دیگر هم زاویه دار است و ممکن است به شکل مربع، مستطیل، مثلت و یا ذوزنقه باشد. برای خرید یک شال مجلسی شیک، ابتدا لازم است فرم صورت خود را تشخیص دهید. شالی که انتخاب می‌کنید باید فرم صورت شما را بشکل زیباتر نشان دهد. مثلا صورتهای دایره وار را طوری نشان دهد که پیشانی بلندتری دارد یا با برجسته کردن گونه های یک صورت بیضی، فرم صورت را مرتب و نرمال و آراسته تر نشان دهد. یک خانم با هوش و خوش پوش می‌تواند زیبایی خود را بولد و ایرادات کوچک خود را کم رنگ و کم‌رنگتر کند. یک بانوی خوش سلیقه وقتی متوجه صورت زاویه دار خود باشد، برای انتخاب یک شال مجلسی شیک، دور طرحهای چهارگوش را خط کشیده و با تا کردن ماهرانه شال، صورت خود را خوش‌فرم، زیبا و قشنگتر خواهد نمود.
سخن آخر:
مطالب عنوان شده در خرید یک شال مجلسی شیک تنها نکات پیشنهادی سالها تجربه کاری در امر فروش  انواع اکسسوری های بانوان برای مجالس متعدد بوده است.  بطور قطع در کنار تمامی این الگوهای مطرح شده، برند بودن کالا،  اصلی‌ ترین ویژگی برای خرید شال مجلسی   است. با کیفیت بودن یک ویژگی برجسته است که در شال مجلسی در نظر گرفته می‌شود. برای خرید اینترنتی شال مجلسی   از فروشگاه آنلاین لیموشاپ، برروی لینک مربوطه کلیک و آن را با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شال مجلسی  خرید آن می توانید به وب سایت ما در اینجا مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27305
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید