امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

5 عطر لوکس که سلبریتی ها استفاده می کنند


1401/07/27
کد خبر : 27853
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر

از آنجایی که می دانیم نت ها چه نقش اساسی در ساخت ادکلن ها و عطر ها دارند، همچنین عطرها یک انتخاب سلیقه ای می باشد و هر شخصی به یک رایحه خوش و خاصی عادت دارد، سلبیریتی ها هم از این امر مستثنی نخواهند بود. از سویی دیگر بسیاری از افراد دارای آلرژی های متناسب با فصل هستند، به همین دلیل دانستن برخی از راه های جلوگیری از حساسیت های عطری می توانند ما را در کنترل این موارد راهنمایی کند.
سلبریتی ها هم دارای ادکلن، استایل، عطر و خوشبوکننده های مخصوص به خود هستند  و بسیاری از آنها دارای برند خاص خود می باشند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد با توجه به طرافدار بودن آنها استایل و عطرشان را تقلید می کنند و از این موضوع قطعا لذت خواهند برد. چرا که یک قدم آنها را به جلو می اندازد تا در انتخاب یک برند مناسب وقت خود را تلف نکنند و باورهای اشتباهی که در باره عطر ها وجود دارد می تواند مسیر انتخاب آنها را تغییر دهد. پس دانستن تاریخچه برخی از برند های معروف مانند کوکو شنل، دانهیل و دیور می تواند برای انتخاب برند مورد علاقه و استایل خودمان کمک بسیاری کند.
به همین دلیل در این پست می خواهیم به بررسی کامل 5 عطر لوکس که سلبریتی ها استفاده می کنند بپردازیم.در ابتدا به 17 سلبریتی معروف که استایل شان تاثیر گذار است بپردازیم.
بسیاری از سلبریتی ها هستند که تاثیر مستقیم بر روی افراد مخصوصا جوانان و نوجوانان دارند و بخشی از روزمرگی هایشان پیگیری سلبریتی مورد علاقه شان است. همچنین اگر سلبریتی باشد که دارای برند مخصوص خود باشد جایگاه بالاتری خواهد داشت . سلبریتی های تاثیر گذاری مانند:


 عطر سلبریتی ها


1.    دیوید بکام
2.    الیزابت تیلور
3.    اما واتسون
4.    کریستین رونالدو
5.    جک نیکلسون
6.    جورج کلونی
7.    هریسون فورد
8.    سوفیا لورن
9.    بروس ویلیس
10.    بریتنی اسپیرز
11.    لیدی گاگا
12.    ریحانا
13.    پاریس هیلتون
14.    کیتی پری
15.    کیم کارداشیان
16.    تیلور سوئیفت
17.    جنیفر لوپز
علاوه بر محبوبیت و مشهوریت این ها می توان اقرار کرد که دارای برند و طرفداران بی شماری از هر گروه سنی در هر کجای دنیا هستند.
حال به 5 عطر لوکس که سلبریتی ها استفاده می کنند،می پردازیم :
1- ادکلن اسپرت میلر هریس اتویی نویر: از معروف ترین ادکلن های برند میلر هریس می باشد. دیوید بکام این ادکلن را به عنوان ادکلن روزانه خود انتخاب می کند. و این درحالی است که دیوید بکام خود صاحب برند فشن و مد خاص خود می باشد. این ادکلن ساخت کشور انگلستان است.گروه بویایی این ادکلن رایحه های چرمی است.طبع آن گرم و مناسب برای فصول سرد سال مثل زمستان و پاییز می باشد. این ادکلن در سال 2016 وارد بازار عطر فروشان شده است و از آنجایی که فوتبالیست مشهور دیوید بکام آن را تایید و استفاده کرد،توانست در کوتاه ترین زمان ممکن جای خود را باز کند.جالب است بدانید که این ادکلن جزء معدود ادکلن هایی است که در عین خانومانه پسند بودنش، مردانه است. به نوعی می توان گفت که این عطر به عنوان یک ادکلن اسپرت نامگذاری می شود. ترنج، نارنج، زنبق، گیاه خس خس، چرم، روایح دودی از نت های استفاده شده در این ادکلن محسوب می شوند. ماندگاری رایحه این ادکلن طولانی مدت است و قدرت پخش بالایی دارد. این ادکلن به عنوان یک عطر رسمی در نظر گرفته می شود و معمولا افراد بالای 45 سال از این ادکلن لذت می برند. طرح روی شیشه آن طوری است که از نظر روانی شخص را به سمت خود جذب می کند.


 عطر سلبریتی ها


2- ادکلن مردانه جیوانچی پی: این ادکلن جزء گروه ادوتویلت می باشد و به دلیل داشتن طبع گرم آن مخصوص فصول سرد و زمستانی است با این حال در آخرِ رایحه، شما یک تلخی ناچیزی را حس می کنید که ماندگاری آن را تعیین می کند. از محبوبترین سلبریتی هایی که به این ادوتویلت اهمیت می دهد،کریستین رونالدو را می توان نام برد. در حالی که کریستین خود صاحب یک برند ادکلن لگسی رونالدو است که در سال 2005 آن را به بازار معرفی کرده است. گروه بویایی متعلق به این ادکلن شرقی چوبی است و پراکندگی بالا و ماندگاری خوبی دارد. این ادکلن در سال 2007 وارد بازار شده است و جزء عطرهای لاکچری معرفی می شود. رز ماری، نعناع و ریحان در رایحه ی اولیه این ادکلن باعث شادابی و سرزندگی شما می شود. بهار نارنج ، شمعدانی، گل برف در رایحه میانی اش می تواند به شما انرژی مضاعف هدیه دهد. وانیل ، دانه کتان و سدر در رایحه ی پایانی به شما حس قدرت را تلقین می کند،که این ادکلن می تواند نمونه کامل یک مرد را بسازد،در شرایطی که آقایان این ادکلن را در مجالس رسمی و استایل های کت و شلواری خود اسپری می کنند.


 عطر سلبریتی ها


3-  ادکلن زنانه کراش بای: از نام معروفی که این روزها با جایگاهی خاص وِرد زبان بسیاری شده است،می توان نتیجه گرفت که انتخاب استایل خاص کسی جز ریحانا نخواهد بود. خواننده سیاه پوست آمریکایی که خود صاحب این ادکلن است با ظاهری زیبا اما ساده انتخاب هر بانوی محترم است. حس قدرت و اعتماد به نفس را در زنان ایجاد می کند. ماندگاری آن طولانی مدت و قدرت پخش متوسط دارد. می توان گفت که این ادکلن جزء رایحه هایی خاص و منحصر به فردی است چرا که به عنوان رایحه درمانی هم از آن استفاده می شود. تلاش ریحانا در سال 2016 به نتیجه رسید. این ادوپرفیوم معروف می تواند بهترین انتخاب برای روزها،مخصوص بانوان باشد. رایحه ی آن خنک است و مناسب برای فصول گرم سال به خصوص در فصل تابستان است. فلفل صورتی، رز صورتی، سدر، مشک، نعناع هندی از مهمترین نت ها و رایحه های این ادکلن محسوب می شوند.


 عطر سلبریتی ها


4- ادکلن زنانه ادو گلو (Jennifer Lopez Eau de Glow ): برند معروف این ادکلن مخصوص سلبریتی معروف و مشهور آمریکایی جنیفر لوپز است. در عین اینکه جزء گروه بویایی گلهای شرقی انتخاب می شود، با این حال رایحه ای ملایم و شیرین به همراه دارد.ادوتویلتی که در نهایت خنکی آن احساس می شود و مناسب برای خانم هایی که در تابستان به مسافرت های بسیار می روند. ماندگاری و پراکندگی این ادوتویلت متوسط است. جنیفر در سال 2012 توانست با موفقیت این ادکلن را در بین زنان محبوب کند. ظاهری شیک و خانمانه پسند که خنکی آن باعث سرزندگی و حس قدرت و انرژی در بانوان می شود. در بین روایح مختلفی که در آن احساس می کنید می توانید رز و پرتقال را به خوبی استشمام کنید که این حس آرامش را به زنان و اطرافیانشان تلقین می کند. گریپ فروت، چوب صندل، شکوفه های پرتقال، زنبق و وانیل از محبوب ترین روایح مورد استفاده دراین ادکلن می باشند.


 عطر سلبریتی ها


5- ادکلن زنانه کیم: ادکلنی که توسط یک بازیگرومدلینگ مشهور آمریکایی به نام کیم کارداشیان به اوج محبوبیت خود رسیده است. سال 2009 این ادکلن جایگاه مخصوصی در بین رقیبان خود گرفت چرا که در همان سال با 6 رایحه دیگر با همین نام تولید شد. مِستر نوز که عطار معروف این برند است،توانست ادکلن کیم کارداشیان را به اوج مشهوریت و محبوبیت خود برساند. طبع آن معتدل است و رایحه ی آن شیرین و مناسب برای خانم هایی که با طبع سرد و گرم بدنشان سازگار نیست، این ادکلن انتخاب خوبی است برای اینکه بدن آن ها را معتدل نگه دارد. و به همین دلیل متناسب با تمام فصول سال است . قدرت پخش بوی متوسط آن که آمیخته شده است با رایحه گل های شرقی هر خانمی را به سمت خود جذب می کند. این ادکلن برای خانم هایی که دوست دارند فردی از جنس مخالف خود را به سمت خود جذب کنند در قرار های عاشقانه شان بسیار به آنها کمک خواهد کرد. رایحه گل های شرقی و گلهای سفید کاملا در این ادکلن مشهود است.


 عطر سلبریتی ها


فروشگاه اینترنتی عطر و اسانس حس سوم شما را در انتخاب و خرید ادکلن های زنانه ، مردانه ، اسپرت ، رسمی، اسپورت و غیره ... همراهی و مشاوره می دهد.  


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27853
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید