امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

+4 معرفی بهترین ساعت هوشمند و تلویزیون ایرانی برای خرید


1401/07/27
کد خبر : 28510
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 11 نفر

بهترین تلویزیون‌ های برندهای ایرانی

تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XK580:

وجود پنل IPS LED و کیفیت تصویر Full HD، این تلویزیون را در دسته‌ی بهترین تلویزیون ساخت ایران قرار می‌دهد. 43XK580 دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگوی ۱۰ واتی است. با خرید این تلویزیون صاحب یک دستگاه، با کیفیت تصویر بالا و قیمت مناسب که دارای دو پورت USB، سه پورت HDMI و پورت VGA است، می‌شوید. اگر جستجو در اینترنت با استفاده از تلویزیون برای شما اهمیت دارد، سراغ این تلویزیون نروید؛ 43XK580 به دلیل نداشتن رابط هوشمند، چنین قابلیتی ندارد.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-43SA1260:

اسنوا یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و تلویزیون است. به همین دلیل، در این قسمت به بررسی یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی ساخت اسنوا می‌پردازیم. فناوی صفحه به کار رفته در SLD-43SA1260 از نوع IPS LED و کیفیت تصویر آن هم FHD است. اندازه ۴۳ اینچی این تلویزیون با حاشیه‌های کم و نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتزی آن را به گزینه‌ی مناسبی برای گیمینگ تبدیل می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این تلویزیون می‌توان به سیستم صوتی با توان خروجی ۲۰ وات که از فناوی دالبی و دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند، اشاره کرد.

SLD-43SA1260 دارای دو پورت USB، سه پورت HDMI، خروجی هدفون، قابلیت خاموش شدن خودکار، صدای فراگیر و ضبط برنامه روی حافظه خارجی است.

تلویزیون جی‌ پلاس مدل 50LU722S:

یکی دیگر از بهترین تلویزیون ایرانی که می‌توانید در بازار تهیه کنید، جی‌ پلاس است که یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه‌ی تولید تلویزیون و مانیتور است. مدل 50LU722S برند جی‌ پلاس از بهترین تلویزیون ایرانی با کیفیت 4K موجود در این لیست است. این تلویزیون قابلیت‌های فراوانی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ماشین زمان، قابلیت Quick Mirror، تبدیل تلفن هوشمند به Air Mouse، دو پورت USB، سه پورت HDMI، خروجی هدفون، ‍۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید ۹.۰ و کنترل تطبیقی صدا اشاره کرد

 

چه ساعت هوشمندی بخریم؟

ا گر ساعت هوشمندی برای خود می‌خرید، گوشی هوشمند خود را نیز لحاظ کنید چراکه برخی اوقات، بسته به گوشی شما، عملکردهایی به ساعت هوشمند اضافه می‌شود؛ اگرچه که برخی از ساعت‌های هوشمند حتی برای اجرا، به گوشی هوشمندی نیاز ندارد. باید توجه داشته باشید که برخی از ساعت‌های هوشمند از نظر سازگاری با گوشی‌های هوشمند محدود هستند. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید از اپل واچ با یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی استفاده کنید.

سازگاری یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید هنگام خرید ساعت هوشمند در نظر بگیرید، اما بررسی ویژگی‌های آن، اعم از GPS و عمر باتری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. طراحی، مجموعه ویژگی‌ها، عمر باتری، عملکرد، هوشمندی با ویژگی‌های تناسب اندام، قیمت و موارد دیگر، همگی می‌تواند در معیارهای خرید و انتخاب ما تأثیرگذار باشند.

اپل واچ سری 7

اپل واچ 7 بهترین ساعت هوشمند پرچمدار حال حاضر در بازار است که از جهاتی شباهت بیشتری با نسخه‌های قدیمی دارد و تفاوت چندانی با اپل واچ سری 6 به‌خود اختصاص نمی‌دهد. تراشه به‌کار رفته در این ساعت هوشمند از همان تراشه قدیمی است و ویژگی‌های کمی را دربرمی‌گیرد، اما ویژگی‌های معدود جدیدی که اپل واچ 7 شامل می‌شود، مفید است؛ به‌خصوص نمایشگر بزرگ‌تر که از مدل قدیمی، 20% افزایش داشته و تنها کمی فضای بزرگ‌تری از مچ دست شما را اشغال می‌کند.

این اندازه اضافی در تعامل با اپل واچ 7، تفاوت‌هایی را ایجاد می‌کند. این محصول از شارژ سریع‌تر باتری نسبت به مدل‌های قبلی خود برخوردار است و بی‌شک همانند مدل پیشین خون، یک ساعت هوشمند عالی است. عمر باتری بهتر و ویژگی‌های تناسب اندام بهبود یافته در این پوشیدنی، موجب می‌شود تا کاربران تحت تاثیر قرار بگیرند و در لیست ساعت‌های هوشمند، اپل واچ سری 7 را در اولویت قرار دهند. 

 

بهترین تلویزیون‌ های برند سامسونگ چیست؟

سامسونگ همچنین تلاش‌های خود را برای نمایشگرهای Micro LED تجدید کرده است و به‌همین منظور، تلویزیونی تحت عنوان The Terrace را روانه بازار کرده و نرم‌افزار NextUp را در تمامی دستگاه‌های خود قرار داده است. این تلاش سامسونگ برای انحصاری‌کردن، هم در محتوا و هم در فناوری، بسیار چشم‌گیر محسوب می‌شود. ۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای سامسونگ به‌حساب می‌آید و اگر شایعات مربوط به پنل‌های QLED کوانتومی نیز درست باشد، سال ۲۰۲۲ از آن هم موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

 

Samsung QN95A Neo QLED

در این قسمت از معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ به Samsung QN95A می پردازیم. تلویزیون سامسونگ qn95a پرچمدار جدید تلویزیون‌های QLED 4K این شرکت در سال ۲۰۲۱ است که برای اولین بار از نور پس‌زمینه Mini LED استفاده می‌کند. این نور پس‌زمینه را با میکرو LED که یک فناوری نمایشگر کاملاً متفاوت است،‌ اشتباه نگیرید؛ مینی ال‌ای‌دی از نور پس‌زمینه توسعه‌یافته‌ای استفاده می‌کند که بسیار کوچک‌تر و کارآمدتر است و منجر به افزایش قابل‌ توجه مناطق کم‌نور و پانل‌های نازک‌تر می‌شود.

نتایج به وضوح این موضوع را تآیید می‌کنند و تصاویر این محصول از SDR و HDR فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و از سیاهی عمیق و هایلات‌های روشن‌تری بهره می‌برند؛ همگی این‌هعا بدون از بین رفتن جزئیات تصویر به تماشاچی ارائه می‌شود. فناوری نقاط کوانتومی به‌کار رفته در این تلویزیون نیز، رنگ‌های اشباع و ظریف را به خوبی نمایش می‌دهد.

برخلاف سال گذشته، سامسونگ در تلاش برای افزایش فروش محصولات 8K خود، تغییری در خط تولید 4K ایجاد نمی‌کند. به‌همین ترتیب، QN95A دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشم‌گیر است که توسط یک پلتفرم هوشمند جامعه مملو از برنامه‌های مختلف، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته برای گیمینگ و بازی در این تلویزیون به‌کار رفته که دارندگان کنسول‌های نسل بعدی را خوشحال می‌کند.

QN95A نه‌تنها در بخش تصویر، بلکه به لطف Object Tracking Sound Plus (یا همان OTS+)، می‌تواند یک سیستم صوتی قدرتمند ۴.۲.۲ کاناله را در شاسی فوق‌العاده باریک تلویزیون بچسباند و صدای شگفت‌انگیزی را به مخاطبان ارائه دهد. شکل مینیمالیستی اما ظریف، پایه فلزی جامد و نمایشگر بدون حاشیه‌اش نشان می‌دهد که سامسونگ در طراحی صنعتی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته است.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28510
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید