امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

3 فاکتور کاملا ضروری در خرید دستگاه طراحی ناخن


1401/07/27
کد خبر : 28778
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر

خرید دستگاه طراحی ناخن امروزه برای تمام آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از نان شب واجب تر است. کافی است سری به گوگل بزنید و عبارت قیمت دستگاه طراحی ناخن را جستجو کنید. خواهید دید که هزاران جستجو توسط کاربران ایرانی با عباراتی نظیر دستگاه طراحی ناخن خانگی انجام شده که این ها همگی دلالت بر محبوبیت روز افزون این وسیله کاربردی دارد.

اینکه آرایشگرها و سالن های زیبایی به این دستگاه نیاز دارند، نیاز به دلیل آوردن ندارد. چرا که دلیل آن از روز روشن تر است. هر کس در این بازار پر رقابت، یک قدم از رقبا عقب تر بماند، شک نکند که قافیه را باخته. اغلب دختران دهه 60، 70 و دهه هشتادی لاک را کنار گذاشته اند و به سمت دستگاه های طراحی ناخن رفته اند. طراحی ساده و تک رنگ یا دو رنگ ناخن تقریبا دارد رخت بر می بندد و ور می افتد. پس اگر هنوز دو به شک هستید، همین امروز عزم تان را جزم کنید و دستی به سر و روی کسب و کارتان بکشید و کمی بروز شوید!

دستگاه طراحی ناخن را همراه با چاپگر اشیاء بخرید!

دستگاه طراحی ناخن سبدجت

تقریبا تمام خانم های سخت پسند و با سلیقه، علاقمند به ست کردن رنگ بندی ظاهرشان هستند. در گذشته ست کردن، محدود به مانتو و شلوار و شال بود. اما الان این ماجرا تبدیل به یک امر بدیهی شده و خانم به دنبال ست کردن چیزهای ظریف تری مانند کیف دستی، موبایل، ساعت، انگشتر و حتی ناخن خود هستند.

حتما شما هم در اینترنت یا فیلم های سینمایی دیده اید که رنگ گارد موبایل شخص با ساعت مچی و طرح ناخن او هماهنگ بوده است. بنابراین اگر جزء این دسته افراد هستید یا این افراد جزء مخاطبان و مشتریان شما هستند، در کنار دستگاه طراحی ناخن باید به فکر خرید یک چاپگر دستی و کوچک نیز باشید. شما می توانید همان طرحی را که روی ناخن خود یا مشتریان تان چاپ می کنید، از طریق چاپگر روی اشیاء روی کیف دستی، مانتو، شال، پیراهن، گارد موبایل و بدنه لب تاب خودتان نیز چاپ کنید.

طرح های جذاب تر، سودهای بیشتر!

اگر دارای سالن آرایشی هستید، می توانید با تهیه چاپگر اشیاء در کنار داشتن دستگاه طراحی ناخن، پیشنهادات جذاب تری به مشتریان تان بدهید و سود بیشتری به دست بیاورید. معمولا از این چاپگر برای چاپ ایموجی، استیکر یا جملات خاص استفاده می شود. نه تنها لباس و تیشرت، بلکه از این دستگاه برای چاپ روی تمام پارچه ها استفاده می شود. دقیقا به همین دلیل است که در بازار این دستگاه، به چاپگر روی پارچه نیز معروف است.

یکی از مشتریان فروشگاه سبدجت بعد از خرید پرینتر دستی کوچک Pekoko به کارشناس فنی این مجموعه گفته بود از این دستگاه برای چاپ کاراکترهای انیمیشنی بر روی کوله پشتی، جامدادی و دفتر و کتاب های درسی فرزندانش استفاده کرده است. این گزینه هم یکی دیگر موارد استفاده خانگی چاپگر اجسام است که شاید خود کمپانی پکوکو هم فکرش را نمی کرده است!

کسب درآمد در منزل با دستگاه طراحی ناخن

دستگاه طراحی ناخن در کنار دستگاه لیزر حکاکی و برش خانگی این روزها به یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد در منزل تبدیل شده است. علاوه بر این دو ابزار، چاپگر دستی و کوچک پکوکو نیز در میان مشاغل خانگی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

حتما شما هم دیده اید بسیاری از افراد سفارش چاپ طرح دلخواه روی ظرف، تیشرت، گارد موبایل یا لیوان دارند. شما با خرید چاپگر دستی پکوکو می توانید در این زمینه ها به راحتی سفارش بگیرید. با خرید دستگاه طراحی ناخن نیز می توانید انواع طرح های دلخواه را روی ناخن های افراد پیاده کنید. شک نکنید شما بعد از مدت کوتاهی، هزینه ای را که برای خرید دستگاه طراحی ناخن پرداخته اید، بدست می آورید.

فاکتورهای ضروری هنگام خرید دستگاه طراحی ناخن

برای خرید دستگاه طراحی ناخن باید به چند فاکتور مهم توجه کرد. اولین و برای بسیاری از افراد مهم ترین فاکتور انتخاب چاپگر ناخن، قیمت آن است. دومین فاکتور وجود داشتن آموزش کار با دستگاه و پشتیبانی فنی است. با توجه به تحریم بودن کشور ما، بسیار از تجهیزات وارداتی فاقد پشتیبانی فنی هستند و خریداران نمی توانند با دستگاه کار کنند و به مشکل می خورند.

سومین فاکتور، میزان کیفیت خروجی دستگاه روی ناخن است. اگر دقت چاپ در دستگاه طراحی ناخن به اندازه کافی بالا نباشد، مشتریان ترجیح می دهند به سراغ طراحی دستی و سنتی بروند. بنابراین پرینتر ناخن از لحاظ کیفیت چاپ و وضوح تصویر، باید حتما نسبت به روش های سنتی برتری داشته باشد.

کدام برند دستگاه طراحی ناخن بهتر است؟

دستگاه طراحی ناخن مدل V11

تحقیقات ما نشان می دهد از میان برندهای مختلف موجود در بازار برند O’2NAILS جایگاه بهتری نسبت به رقبا دارد. در حال حاضر دستگاه طراحی ناخن O’2NAILS مدل V11پر فروش ترین چاپگر روی ناخن در بازار ایران است. این دستگاه نسبت به رقبا دارای قیمتی رقابتی است. قیمت این وسیله در مقایسه با امکانات و قابلیت هایی که دارد، بی نظیر است.

فروشگاه سبدجت که یکی از واردکنندگان و فروشندگان اصلی این برند در ایران است، آموزش ها و پشتیبانی فنی مطلوبی به مشتریان خود ارائه می دهد. به همین از جهت آموزش، رفع اشکال و پشتیبانی فنی نیز مشتریان ایرانی، خلا و کمبودی احساس نمی کنند. میزان کیفیت چاپ و وضوح طرح روی ناخن نیز در این دستگاه بسیار بالاست. در ادامه به طور مختصر به برخی قابلیت های این دستگاه خواهیم پراخت.

نحوه کار با دستگاه طراحی ناخن O’2NAILS

این دستگاه طراحی ناخن از طریق اتصال بی سیم WIFI به تلفن همراه هوشمند متصل می شود. شما با دانلود و نصب اپلیکیشن اختصاصی این دستگاه، می توانید طرح های مورد نظرتان را انتخاب کنید. درون این نرم افزار بیش از هزار طرح از پیش آماده وجود دارد. شما با انتخاب هر یک و قرار دادن ناخن خود درون دستگاه، می توانید آن را روی ناخن تان چاپ کنید. این دستگاه با یک سیستم جوهر افشان پیشرفته، بدون استفاده از ترکیبات مضر، انواع طرح ها را با بیشترین وضوح روی ناخن شما چاپ می کند.

آیا قبل از چاپ نیاز به مراقبت های خاصی وجود دارد؟

قطعا بله، برای لاک زدن ساده هم شما باید از قبل مانیکور ابتدایی را روی ناخن خود انجام داده باشید. مانیکور در واقع همان شکل دادن به ناخن، سوهان کشی، گرفتن پوست های اضافی و پاکسازی داخل و خارج ناخن است. شما می بایست حتما این کارها را قبل از استفاده از چاپگر ناخن انجام دهید. زیرا بعد از چاپ ناخن، ممکن است سوهان کشی یا فرم دادن به ناخن، به طرح ناخن آسیب بزند.

بعد از انجام کارهای بالا باید با استفاده از ژل پایه و ژل رنگ پایه، ناخن را برای چاپ طرح آماده کنید. ژل پایه و ژل رنگ پایه جزء اقلام همراه دستگاه طراحی ناخن است و به رایگان در اختیار مشتری قرار می گیرد. شما باید با استفاده از قلموی کوچک مخصوص، این دو ژل را روی سطح ناخن بمالید و سپس ناخن را درون پرینتر قرار دهید تا جوهر افشانی صورت بگیرد.

چاپ طرح روی ناخن چقدر طول می کشد؟

پرینتر ناخن ظرف 30 ثانیه انواع طرح ها را روی هر ناخن پیاده می کند. بنابراین اگر ناخن ها را ژل پایه زده باشید، تقریبا طرح های ناخن پنج انگشت هر دست، در کمتر 2 الی 3 دقیقه چاپ می شود.

نمونه کار دستگاه طراحی ناخن

عوارض استفاده از دستگاه طراحی ناخن

آیا استفاده از چاپگر ناخن دارای عوارض جانبی است؟ آیا ممکن است در هنگام چاپ طرح آسیبی به ما برسد؟ چنانچه از دستگاه های طراحی ناخن تقلبی و فیک و همچنین برندهای غیر معتبر استفاده کنید، قطعا این احتمال وجود دارد. اما استفاده از دستگاه طراحی ناخن O’2NAILS مدل V11 تحت هیچ شرایطی نه عوارض جانبی دارد و نه آسیب فیزیکی به انگشت و ناخن وارد می کند.

دستگاه طراحی ناخن O’2NAILS دارای چندین استاندارد بین المللی از جمله استاندارد اتحادیه اروپا و ایزو 9001 می باشد. این کمپانی تضمین داده که این دستگاه تحت هیچ شرایطی نمی تواند خطر آفرین باشد.

فروشندگان معتبر دستگاه طراحی ناخن در ایران

در حال حاضر فروشگاه سبدجت یکی از معدود فروشندگان معتبر دستگاه طراحی ناخن در ایران است که در کنار ارائه کالاهای اصلی، ضمانت نامه معتبر و پشتیبانی فنی طولانی مدت نیز ارائه می کند. اگر قصد خرید دستگاه طراحی ناخن دارید، توصیه می کنیم از خدمات مشاوره ای رایگان کارشناسان این مجموعه حتما استفاده کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28778
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید