امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

3 روش‌ مرسوم برای دریافت جم رایگان در فری فایر (کار می‌کند یا خیر!)


1401/07/27
کد خبر : 28771
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 10 نفر

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مطلب روش‌های دریافت جم رایگان در فری فایر را برای شما شرح دهیم و مشکلات شما در این زمینه را برطرف کنیم. پس تا آخر این مطلب جذاب و کاربردی همراه ما باشید.

جم رایگان فری فایر

آشنایی با جم رایگان برای فری فایر

در بالا بیان کردیم که فری فایر یک بازی بسیار مهیج بوده که تقریباً شبیه پابجی موبایل است‌. در این بازی یک گروه ۵۰ نفره از بازیکنان وجود دارد که شما هم یکی از آن‌ها می‌شوید. این بازی در یک جزیره بزرگ انجام می‌شود و تا زمانی که جان خود را از دست نداده‌اید باید برای برنده‌شدن در بازی تلاش ‌کنید. بازی با فرود بازیکنان توسط یک چتر نجات به یک جزیره آغاز می‌شود که به‌محض فرود شما باید برای بقا بازی کنید و بجنگید.

به همین خاطر باید اسلحه داشته باشید و نیروی خود را برای بازی افزایش دهید. به‌صورت پیش‌فرض در ابتدای بازی این تجهیزات در اختیار شما است؛ اما در طول بازی که رفته‌رفته این لوازم را از دست می‌دهید، باید با جمع‌کردن جم یا الماس و یا خرید آن‌ها، اسلحه و تجهیزات خود را دوباره به دست آورده و مجهز شوید.

این کار کمی سخت است که شما هم به بازی بپردازید و هم جم جمع کنید که توسط آن بتوانید قدرت خود را در بازی بالا ببرید و در نهایت پیروز آن باشید. همچنین امکان خرید جم برای بازیکنان ایرانی مشکل است؛ به همین دلیل بازیکنان به دنبال راه‌هایی هستند که این جم‌ها را راحت‌تر و به‌صورت رایگان به دست آورند‌. در ادامه بیشتر دربارۀ راه‌های به‌دست‌آوردن جم رایگان فری فایر صحبت می‌کنیم و حتی درباره کد جم رایگان نیز به شما اطلاعات خواهیم داد.

دریافت جم رایگان فری فایر با برنامه

بررسی روش‌های دریافت جم یا الماس رایگان فری فایر

جم‌ها یا همان الماس‌های فری فایر در واقع شبیه به ارز در بازی هستند که با آن‌ها خرید و فروش انجام می‌شود؛ اما از آنجایی‌که این جم‌ها پریمیوم هستند و واقعاً نیاز به خرید دارند، کار را برای بازیکنان سخت کرده است‌؛ به همین دلیل برنامه‌ها و کدهایی ساخته شده‌اند که جم رایگان فری فایر را اهدا می‌کنند. در زیر تعدادی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کد جم یا الماس رایگان فری فایر

یکی از راه‌های به‌دست‌آوردن جم رایگان فری فایر بدون برنامه استفاده از کدهای رایگان است. برای این کار وارد وب‌سایت free fire reward redemption شده و با حساب گوگل خود در آن عضو شوید. قبل از آن حساب فری فایر خود را تغییر ریجن داده و به هند ببرید. در این صورت یک کد به شما داده می‌شود که باید آن را در این سایت وارد کنید.

بعد از وارد کردن کد، جوایز رایگان به همراه جم تا ۲۴ ساعت بعد به‌حساب شما اضافه خواهند شد. آموزش تصویری تغییر ریجن دادن حساب فری فایر نیز در سایت‌های معتبر مخصوص ویدئو، مانند آپارات توضیح داده شده است.

استفاده از برنامه جم رایگان فری فایر

علاوه بر اینکه کد برای جم‌های رایگان فری فایر وجود دارد، جم رایگان فری فایر با برنامه نیز به دست می‌آید. این بازی نرم‌افزارهایی مانند فری دایموندز یا Booyah را ساخته است و در آن‌ها شما می‌توانید با بازی و یا از طریق شانس جم رایگان دریافت کنید. جم رایگان فری فایر تضمینی از طریق این برنامه‌ها به دست خواهد آمد.

علاوه بر این‌ها گوگل نیز یک برنامه نظرسنجی دارد که به کسانی که در این برنامه شرکت می‌کنند، اعتبار گوگل‌پلی یا گیفت‌کارت آی تونز جایزه می‌دهد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها در فری فایر جم خریداری کنید. برنامه Google Opinion Rewards را از گوگل‌پلی و اپ‌استور می‌توان دانلود و از آن استفاده کرد تا جوایز نظرسنجی‌ها را برنده شد. سپس با استفاده از جوایز جم رایگان دریافت کرد.

سایت‌های هک جم فری فایر

علاوه بر اینکه برنامه جم رایگان فری فایر وجود دارد، سایت‌ هک جم فری فایر نیز فعالیت‌هایی دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کدی را وارد بازی کنند که جم رایگان و نامحدود داشته باشند. استفاده از این سایت‌ها پرریسک است و قبل از ورود به آن‌ها باید از اینکه به‌درستی کار می‌کنند اطمینان حاصل کرد.

آیا خرید جم فری فایر برای بازیکنان ایرانی امکان‌پذیر است؟

همان‌طور که در بالا بیان کردیم، جم فری فایر به‌صورت پولی نیز عرضه می‌شود که شما از طریق بازی می‌توانید آن را خریداری کنید؛ اما این کار برای بازیکنان ایرانی امکان‌پذیر نیست. ایرانی‌ها فقط می‌توانند به‌راحتی جم رایگان فری فایر با ایدی را دریافت کنند؛ اما برای خرید به دلیل استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی این عمل امکان‌پذیر نیست.

به همین دلیل سایت‌هایی وجود دارند که مرکز فروش انواع جم‌ها و الماس‌های بازی‌ها هستند. این سایت‌ها بسته‌هایی را برای شما آماده کرده‌اند که برای خرید از آن‌ها می‌توانید به‌راحتی خرید جم فری فایر دیاموند لند در اینترنت جستجو کنید، و پس از خرید جم‌ها را در بازی استفاده کنید و شاید این کار حتی از داشتن جم رایگان نیز آسان‌تر باشد. برای خرید نیازی به‌حساب یا کارت اعتباری بین‌المللی نیست و به‌راحتی با ریال می‌توان از طریق درگاه اینترنتی جم‌ها را خریداری کرد.

هک جم فری فایر

کلام آخر

دریافت جم رایگان فری فایر یکی از مهم‌ترین الزامات بازی فری فایر است؛ به همین دلیل در این مطلب راه‌های دریافت جم رایگان را برای شما بیان کردیم. اگر قصد خرید جم فری فایر را نیز دارید برای شما نحوه خرید را از سایت دیاموند لند توضیح دادیم تا بتوانید تصمیم عالی در این باره داشته باشید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28771
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید