امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

2 مدل روسری پرطرفدار برای خانم‌های شیک پوش


1401/07/27
کد خبر : 27268
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 18 نفر

درمیان اکسسوری های زنانه روسری نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری خانم‌ها دارد و همانند مهر تاییدی است که استایل محبوب خانم‌ها را کامل می‌کند. بر سرداشتن یک روسری نخی زیبا، علاوه بر جذاب کردن چهره زنانه، نمادی از شخصیت برازنده و منحصر بفرد شخص است که،  وجه تمایز او از دیگران را نشان می‌دهد. سلیقه یک خانم شیک پوش از روسری مجلسی ای که بر سردارد نمایان می‌شود، که دلیل خاص بودن او در محافل شیک بی‌نظیر است.

بهترین انتخاب در مدل روسری جدید:

از لباس‌های مد روز استفاده کردن، یک هیجان شیرین است. خانم‌های هوشمند خیلی خوب می‌دانند که چطور کالکشن‌های فصلی و یا استایل‌های مجلسی خود را با استفاده از مد روز و همچنین رعایت سلایق خود تدارک ببینند. مانند الگوی استفاده از روسری جدید که همیشه یک حس و حال هیجانی دارد. مگر می‌شود خانم شیک پوش این روزها باشید و از تماشای مدل روسری جدید لذت نبرید؟! البته این تماشا یک بهانه شیرین است تا به ایده‌هایی نو از خلق استایل‌های متفاوت فکر کنید. اینجا در نمایش انواع مدل از عکس روسری جدید همراه گروه لیموشاپ هستید تا در دسته ‌بندی‌های حرفه‌ای به ایده‌هایی بکر از روسری جدید بپردازیم.
• تغییر شرایط آب و هوایی در انتخاب مدل روسری جدید تاثیر دارد. مثلا روسری های نخی به دلیل سبکی  خنکی برای نیمه اول سال مناسب است، در حالی که روسری‌های ترکمنی و پشمی و روسری های قواره بزرگ در نیمه دوم سال مورد استقبال قرار می‌گیرند.
• در انتخاب روسری دقت کنید رنگ آن با رنگ بقیه لباس ها و اکسسوری ها متناسب باشد. انتخاب یک رنگ بی ربط کل تیپ پوشش شما را به هم می‌زند.
• اگر به دنبال روسری جدید برای مجالس و مهمانی های رسمی هستید بهترین انتخاب روسری های حریر و یا ساتن هستند چرا که بافت و جنس لطیف و نرم و ظرافتی که دارند، جذابیت و زیبایی بیشتری به استایل و پوشش رسمی شما می‌بخشند.


 روسری جدید


• از آنجایی که شال یا روسری تماس مستقیمی با پوست سر و ریشه مو دارد،  لذا کیفیت نامرغوب جنس آن‌ها می‌تواند سبب موخورگی، قرمزی پوست سر و ... شود.
• توجه به جنس روسری از نظر ضخامت و نازکی نکته قابل توجه بعدی است. وزن سنگین بر روی ریشه مو باعث شکستگی و درد ریشه می‌شود. از طرفی قابلیت عبور هوا هم از موارد مهم در این میان است. استفاده‌ی مکرر از شال‌ها و روسری‌های سنگین و کلفت می‌تواند سبب شکستگی موهای سر و ریزش آنها شود.
• از لحاظ روانشناسی روسری های شلوغ و طرح دار بیشتر مناسب افرادی لاغر و روسری های ساده، تک رنگ و یا روسری هایی که حاشیه های خلوت تری دارند برای درشت اندامها مناسب تر هستند.

کاربرد روسری مجلسی

روسری مجلسی؛ یک سبک خاص از پوشش چهره بانوان است که باعث هر چه زیباتر شدن استایل زنانه آنها می‌ شود. مدل روسری مجلسی در یک کلام باید مجلسی باشند. یعنی این نوع روسری باید در طرح ‌ها و رنگ ‌بندی ‌های متنوع، درخشان، شاد و البته زیبا بافته‌ شده باشند. البته همه مجلس ها که در یک فضای شاد و مهمانی‌ های زیبا خلاصه نشده ‌است. بسیاری از مجالس ظاهری رسمی دارند. برخی از این مجالس در حزن و اندوه عزیزی برگزار می ‌شوند و برخی دیگر از مجالس فرم و ظاهری خودمانی ‌تر دارند. روسری مجلسی یک تیپ روسری هستند که می ‌توانند چهره بانو را مناسب با سبک مجالس در بهترین و شیک ‌ترین حالت بیآرایند.


 روسری جدید


آنچه در یک مجلس در اولین نگاه توجه دیگران را جلب کند پوشش سر یک خانم شیک پوش است. لذا روسری مجلسی را می توان، مهمترین عضو در پوشش و استایل مجلسی هر خانمی دانست. یک روسری مجلسی خوب باعث میشود اولا به محض ورود به یک مجلس خاص و ممتاز دیده شوی و ثانیا شیک بودن باعث بالا رفتن اعتماد بفس در انسان می‌شود.
برای دیدن و خرید روسری مجلسی می توانید از اینجا
https://limooshop.com/16/chamber-scarff
دیدن بفرمایید.

بهترین انتخاب در روسری مجلسی:

•    ایتم های زیادی در انتخاب و نوع خرید روسری مجلسی تاثیر گذار هستند. نوع بستن روسری مجلسی یکی از این موارد است، بنابراین طرحی که در ذهن دارید را،  با طریقه استفاده آن هماهنگ کنید. به این صورت که ابتدا تیپ خود را مشخص کنید،‌ سپس روسری را بر اساس آن انتخاب کنید.


 روسری جدید


•    توجه به فرم صورت یا رنگ چشم نقش مهمی در انتخاب روسری مجلسی زنانه دارد. اگر شکل هندسی صورت‌تان را بدانید، آن وقت علاوه بر این‌که می‌توانید مدل‌های مناسبی برای تنوع تیپ و فرم موهایتان پیدا کنید، به راحتی می‌توانید انتخاب مناسبی در روسری داشته باشید.
•    به رنگ پوست صورت دقت کنید. اگر به این ایتم توجه نشود، ممکن است چهره زیاد زیبا به نظر نرسد. اگر رنگ پوست روشنی دارید روسری مجلسی روشن و شاد برای صورت شما مناسب تر است. در حالی که رنگهای سیر برای پوستهای گندمی یا سبزه بهترند. رنگهای کرم و خنثی هم برای کسانی که  پوست برنزه تری دارند انتخاب بهتری می‌تواند باشد.
روسری نخی؛ از دیگر مدل‌های پرطرفدار بانوان
روسری نخی باید زیبا، شیک، به ‌روز و همراه با رنگ ‌بندی ‌های جذاب باشد. روسری باید چهره زیبای هر بانو را زیباتر کند. روسری باید با استایل بانو هماهنگ باشد. اما در قدم نهایی روسری باید راحت و آسوده باشد. به ‌این ‌ترتیب خرید روسری نخی یک انتخاب مناسب است. زیرا روسری نخی از سبک ترین، ساده ‌ترین و در عین ‌حال راحت ‌ترین روسری ‌ها است. البته در این‌ میان نباید از دنیای هیجانی بانوان امروزی غافل باشیم. زیرا آنها با دنیای مد در رنگ ‌بندی ها و طرح‌ های جدید و خلاقانه حرکت می‌ کنند. به ‌این ‌ترتیب ارائه روسری نخی جدید که همسو با ایده‌ های به ‌روز طراحی ‌شده باشد، همیشه مورد توجه قرار می ‌گیرد.


 روسری جدید


درخواست روسری نخی به دلیل تنوع طرح و رنگ بیشتر از روسری های دیگر است. این روسری ها جنس خنک، نرم، سبک و لطیفی دارند و از روسری های پر طرفدار در بیشتر فصول سال به حساب می‌آیند. هرچند این روسری ها در تمام فصول خواهان دارند، ولی بطور معمول بهترین زمان استفاده از آنها فصل بهار و تابستان است. توصیه میکنیم برای استفاده روزانه از روسری نخی استفاده کنید، چون سر نمیخورند و نیاز نیست دائما آن را با دست مرتب کرد. این روسری ها کمتر کلافه می‌کنند و راحت‌تر روی سر می ایستند.

بهترین انتخاب در روسری نخی:

روسری از کالاهایی است که بانوان به دفعات بیشتری برای خرید آن به بازار مراجعه می‌کنند. انتخاب درست یک محصول هم نیاز به خرید بیشتر را کاهش می دهد و هم اینکه با هر بار استفاده، حس خوش بهترین خرید، انسان را راضی می‌کند. توجه داشته باشید در انتخاب روسری نخی برند کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید نباید با شست‌وشو و استفاده‌ی زیاد از بین برود و رنگ آن تغییر کند. غیر از مدل روسری اگر کیفیت محصول مناسب نباشد، خیلی زود ظاهر زیبای خود را از دست می دهد یا به اصطلاح نخ نما و پود پود می شود. یک شال یا روسری نخی چروک شده هر چند بهترین طرح را داشته باشد، اگر حالت اصلی خود را از دست دهد ، عملا غیر قابل استفاده خواهد بود. همیشه برند شناخته شده و معتبر،  بهترین و کم ریسک‌ترین انتخاب است.

نتیجه گیری:

در این ایام واگیری ویروس کوید 19خرید آنلاین روسری از فروشگاه اینترنتی لیموشاپ، که یکی از معتبرترین فروشگاهها درحال حاضر است، بهترین گزینه است. شما در وب‌سایت لیموشاپ به طیف وسیعی از روسری‌ها مطابق آخرین مد روز، دسترسی دارید. قیمت مناسب با حفظ کیفیت از مهمترین ویژگی های این مجموعه است. بی‌شک قیاس انواع شال و روسری مجلسی و تنوع طرح روسری نخی این سایت با سایتهای مشابه، تصمیم شما به خرید روسری را آسان‌تر خواهد نمود.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص شال و روسری می توانید به وب سایت ما مراجعه یا با درگاه‌های زیر در ارتباط باشید:
https://limooshop.com/
ایمیل: [email protected]
شماره تماس: 08642210478 – 09390655017
آدرس: مرکزی ساوه میدان امام خمینی جنب داروخانه دکتر ظاهری گالری روسری پاپیون


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27268
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید