امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

2 روش راحت دریافت پاسپورت دومینیکا؛ متخصصان پاسخ می‌دهند


1401/07/27
کد خبر : 28223
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 12 نفر

برنامه‌های مهاجرتی و قوانین مربوط به آن مرتب به‌روزرسانی می‌شوند، پس اگر به دنبال تغییری بر روند زندگی‌تان هستید، باید اخبار مهاجرت را دنبال کنید. کشوری که امروز می‌خواهیم راحت‌ترین راه مهاجرت به آن را معرفی کنیم، کشور دومینیکا در آن‌سوی دنیا است که با طبیعت نفس‌گیرش به بهشت روی زمین معروف شده است.

دومینیکا کشوری است که احتمالاً بارها نامش را شنیده باشید یا این را بدانید که شرایط خوبی در برنامه‌های مهاجرتی، اخذ اقامت و اعطای شهروندی دارد. از همه مهم‌تر با پاسپورت دومینیکا می‌توانید آزادانه به تعداد زیادی از کشورهای جهان، بدون دغدغه ویزا سفر کنید.

در این مطلب، خیلی سریع و خلاصه می‌خواهم چند راه اخذ پاسپورت و شهروندی دومینیکا را معرفی کنیم تا در پایان بتوانید بر اساس شرایط و سرمایه‌ای که دارید، برای برنامۀ مهاجرتی‌تان تصمیم بگیرید و در مرحلۀ بعدی با متخصصان مشورت کنید. قبل از شروع ببینیم که دومینیکا کجاست.

دومینیکا

کشور دومینیکا کجاست؟

دومینیکا یکی از مجمع‌الجزایرهای زیبا و دیدنی در دریای کارائیب، در قاره آمریکا و یکی از کشورهای مشترک‌المنافع است، یعنی ملکه انگلستان به‌عنوان ملکه دومینیکا نیز شناخته می‌شود.

یکی از ساده‌ترین راه‌های دریافت پاسپورت دومینیکا، روش سرمایه‌گذاری است. در این برنامه ، متقاضی باید مدارکی را به دولت ارائه دهد که نشان‌دهندۀ میزان سرمایه شخص باشد. در مرحله دوم این ثروت، بدون توجه به منشأ درآمد باید تأیید شود تا بعدازاین تأییدیه اولیه، متقاضی بتواند در پروژه‌هایی که دولت دومینیکا از قبل مشخص کرده سرمایه‌گذاری کند. به‌این‌ترتیب نه فقط شخص سرمایه‌گذار بلکه خانواده و فرزندانش نیز واجد مهاجرت به این کشور هستند.

پاسپورت دومینیکا کنکاش

نگاهی به برنامه سرمایه‌گذاری دومینیکا

برنامه دومینیکا از سال ۱۹۹۳ به‌صورت قانونی تصویب شده و در طی این سال‌ها تأمین‌کننده سرمایه پروژه‌های بخش خصوص و بخشی از هزینه‌های دولت بوده است. از طریق همین برنامه، مهاجران بسیاری در این سال‌ها موفق به اخذ پاسپورت و شهروندی شدند و توانستند به دومینیکا نقل مکان کنند.

سرمایه‌گذاران و متقاضیان محترم در روش سرمایه‌گذاری دو انتخاب پیش‌رو دارند:

  • سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف
  • کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

 

انواع سرمایه‌گذاری در دومینیکا

برای روش اول، یعنی سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف متقاضی باید ۲۲۰,۰۰۰ دلار آمریکا را در پروژه‌های مشخص شده توسط دولت، سرمایه‌گذاری کند.

در روش دوم نیز شخص سرمایه‌گذار می‎تواند مبلغ  ۱۰۰,۰۰۰ دلار آمریکا  کمک بلاعوض را به دولت دومینیکا پرداخت کنند.

پروژه هتل هیلتون دومینیکا را از دست ندهید!

احتمالاً درباره پروژه هتل هیلتون دومینیکا در اخبار شنیده باشید. در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا برای اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری، شرکت در پروژه هتل هیلتون دومینیکا است. در این برنامه، متقاضی باید مبلغ ۲۲۰,۰۰۰ دلار آمریکا  در پروژه هتل هیلتون سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس پژوهش‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری در پروژه هتل هیلتون بین ۴ تا ۷ درصد سود دارد و بعد از 3 سال قابل‌واگذاری به شخصی دیگر است.

برای شروع مسیر، ارائه مدارک لازم و مشاوره‌های بیشتر می‌توانید با همکاران شرکت کنکاش تماس بگیرید.

کشور دومینیکا

مزایای اخذ شهروندی دومینیکا

همان‌طوری که گفتم در این پرونده علاوه بر فرد سرمایه‌گذار، همسر و فرزندان نیز مجاز به دریافت تابعیت هستند و می‌توانند درخواست پاسپورت بدهند.

بعد از دریافت پاسپورت دومینیکا سرمایه‌گذار و خانواده‌اش بدون دغدغۀ درخواست ویزا، می‌توانند به تعداد زیادی از کشورهای دنیا آزادانه سفر کنند، برای پذیرش در دانشگاه‌های مختلف دنیا درخواست بفرستند و از مزایای یک شهروند دومینیکایی برخوردار شوند.

از طرف دیگر، بسیاری از متقاضیان علاقه‌ای به زندگی در کشورهای خارجی ندارند یا به دلیل مشغله‌های شغلی متعدد ترجیح می‌دهند بیشتر روزهای سال را در ایران بمانند. در این برنامه ضرورتی ندارد که حتماً ساکن دومینیکا باشید و معمولاً پروسه کار نیازی به مصاحبه ندارد. در نتیجه شما با خیال راحت به کارهای خودتان رسیدگی می‌کنید و در زمان نیاز به سفارت می‌روید و مدارکتان را تحویل می‌دهید.

بعد از دریافت تابعیت دومینیکا، مجاز به خرید ملک در این کشور هستید و می‌توانید سرمایه‌تان را بیشتر کنید. در ضمن برای فروش هم مانعی ندارید. باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده این کشور متقاضی می‌تواند بیزینس خودش را راه انداخته و وارد تجارت با شرکت‌های آمریکایی شود.

باتوجه‌به اینکه دومینیکا یکی از کشورهای مشترک‌المنافع است، اخذ اقامت انگلستان برای شهروندان این کشور آسان است و شما با اخذ شهروندی دومینیکا می‌توانید به زندگی در هر کشور دیگری که دوست دارید، فکر کنید.

پس درصورتی‌که سابقه کیفری ندارید، سرمایه موردنیازتان تأمین است و به سن قانونی رسیدید، یعنی بالای 18 سال هستید، با دفتر کنکاش تماس بگیرید تا برای مسیر دریافت پاسپورت دومینیکا مفصل راهنمایی‌تان کنیم.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28223
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید