امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

یک وِرد جادویی برای موفق شدن در کسب و کار


1401/07/27
کد خبر : 25768
دسته بندی : فن آوری
تعداد بازدید : 21 نفر

اگر از راه درست به این جایگاه رسیده باشند شاید برای شما سوال باشد که چگونه میتوان به همچین جایگاهی رسید و شاید آن را به شانس یا اقبال نسبت دهید. خبر خوب این است که راه های دیگری هم وجود دارد که شما میتوانید در کسب و کار خود به شدت موفق شوید، تنها کاری که لازم است انجام دهید انجام یک مشاوره سئو است.



چگونه مشاوره سئو به موفقیت شما در کسب و کار کمک خواهد کرد؟

همانطور که احتمالا میدانید امروزه هرکسی برای رفع هر مشکل و نیازی اعم از انتخاب عمل بینی استخوانی تا تنظیم لایحه و خرید ارز دیجیتال در گوگل سرچ کرده و بر اساس نتایج گوگل خریدها و تصمیمات خود را اتخاذ میکند. حال تصور کنید این بالاترین نتایج گوگل کسب و کار و سایت شما باشد.
هر مخاطبی با جستجوی کلمات کلیدی شما با سایت شما رو به رو میشود و با توجه به تعداد زیاد افرادی که روزانه سرچ کرده و با سایت شما رو به رو میشوند حتی اگر تعداد کمی از آنها نیز با شما ارتباط بگیرند تصور کنید چه درآمد و ورودی در انتظار شماست؟
سئو در حقیقت مجموعه عملیاتی است که به موجب آن سایت شما را به نتایج بالای گوگل میرساند و از این طریق ترافیک ارگانیک خوبی را به سمت سایت شما روانه میکند.
در حقیقت با انجام یک فرآیند سئو فارغ از این که در چه زمینه ای مشغول به کار هستید؛ وکیلی هستید که از طریق تنظیم لایحه و شکایت و قرارداد های حقوقی درآمد کسب میکند یا پزشک متخصصی هستید که تمایل دارید در عبارت بهترین جراح بینی رتبه یک گوگل را کسب کنید و یا حتی درآمد شما از طریق خرید ارز دیجیتال و فروش آن به دست می آید در هریک از این موارد شما میتوانید با بهره گرفتن از استراتژی های سئو کسب و کار خود را بهبود و رشد داده و پروسه گسترش کسب و کار خود را با سرعت بیشتری طی کنید.



مزایای سئو نسبت به تبلیغات چیست؟

شاید با خود بگویید که تبلیغات هم با صرف هزینه و وقت کمتر همین کار را برای کسب و کار من خواهد کرد در این جا لازم است به ذکر دو نکته بسنده کرده و تصمیم گیری را بر عهده شما بگذاریم.
1.    طبق تحقیقات انجام شده هیچ نوع تبلیغاتی به اندازه سئو بازگشت سرمایه به همراه نخواهد داشت. به عبارتی هیچ نوع تبلیغی اعم از تبلیغات چاپی، تلویزیونی و.. به اندازه سئو بازده ندارند. چرا که شما با سرمایه گذاری روی سئو سایت خود تبلیغاتی از شرکتی به بزرگی گوگل به رایگان برای خود به دست آورده اید.
2.    تبلیغات مدت زمان محدودی بازده داشته و نتیجه به همراه می آورد. دقت کنید که تبلیغات را تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید برای شما نمایش داده میشود و نتیجه آور است در صورتی که با یکبار قرارداد بستن پروژه سئو برای سایت خود تا مدت زمان طولانی جایگاه ها تغییر نخواهد کرد و پس از اتمام پروژه هم شما میتوانید قراردادی با فاز پشتیبانی ببنید و از کاهش رتبه سایت خود جلوگیری کنید.
کلام پایانی
تیم سئو اینجا متشکل از تیم جوان و متخصص خود آماده ارائه خدمات مشاوره سئو و انجام تمامی فرآیند های سئو سایت به شما میباشد. با انجام یک فرآیند سئو حرفه ای میتوانید سایت خود را به بالاترین نتایج گوگل رسانده و از طریق ترافیک به دست آمده درآمد خود را تا حد خوبی بالا ببرید و از رقیبان خود پیشی بگیرید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25768
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید