امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

یک فرصت استثنایی برای اخذ تابعیت مقدونیه شمالی


1401/07/27
کد خبر : 25971
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 22 نفر

خبر خوب این است که به‌تازگی کشور مقدونیه شمالی که یکی از امن‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود، برنامۀ پذیرش مهاجران با سرمایه‌ گذاری را راه‌اندازی کرده است. در این مقاله از 0 تا 100 نحوه اخذ تابعیت مقدونیه شمالی با سرمایه گذاری را به شما توضیح می‌دهیم.

مقدونیه شمالی کجاست؟

 مهاجرت به مقدونیه


جمهوری مقدونیه شمالی، کشوری در بخش جنوب شرقی اروپاست. این کشور حدود 25 هزار کیلومتر مربع وسعت و نزدیک به 2 میلیون نفر جمعیت دارد. کشورهای همسایۀ مقدونیه شمالی عبارتند از صربستان، آلبانی، بلغارستان و یونان. زبان این کشور، مقدونی و آلبانی.
مهم‌ترین منبع آبی کشور مقدونیه شمالی، رودخانه‌ای به اسم "واردار" است که درواقع این کشور را به دو بخش تقسیم کرده است. این رودخانه در مسیرش از پایتخت هم می‌گذرد. البته منابع آبی مقدونیه شمالی صرفاً به این رودخانه محدود نمی‌شود و دو دریاچه مهم با نام‌های "آورید و پرسپا" هم در آن وجود دارند.
این کشور در حدود سال 1991 از یوگسلاوی سابق مستقل شده و در سال 2019 بعداز مدت زیادی رایزنی، به جمع اعضای ناتو یا همان پیمان آتلانتیک شمالی پیوسته است.
آماری در مورد مقدونیه شمالی
در ادامه برای اینکه بهتر با این کشور آشنا شوید، آماری در مورد جمعیت، اقتصاد، جغرافیا و... در اختیارتان قرار می‌دهیم:
●    وضعیت آب‌وهوا: آب‌وهوا در مقدونیه شمالی در تابستان و پاییز گرم و خشک است. در مقابل در زمستان‌ها آب‌وهوای سردی داشته و برف سنگینی در آن می‌بارد.
●    وضعیت زمین‌ها: 25 درصد از زمین‌های این کشور زمین‌های کشاورزی و 40 درصد آن جنگل هستند.
●    منابع طبیعی: مقدونیه دارای منابع ارزشمندی از سرب، سنگ آهن، نیکل و... است.
●    نرخ تورم: تورم این کشور چیزی در حدود 1 درصد در سال است!
●    بودجه نظامی: حدود 77 میلیون دلار یعنی 2/5 درصد از بودجه کل کشور، بودجه نظامی مقدونیه شمالی است.

چطور به مقدونیه شمالی مهاجرت کنیم؟


 مهاجرت به مقدونیه


دولت مقدونیه شمالی با هدف جذب سرمایه و رشد صنعت در جهت کاهش بیکاری، اقدام به ارائه طرحی کرده است که در آن افراد دیگر کشورها می‌توانند با سرمایه ‌گذاری 200 هزار یورویی، به این کشور مهاجرت کرده و تابعیتش را دریافت کنند.
با توجه به اینکه این کشور به‌تازگی قوانین مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری را اعلام کرده است، در کل دنیا صرفاً 6 نماینده مجاز دارد. یکی از این نمایندگان، شرکت بیات گروپ است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوۀ مهاجرت به این کشور به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت‌شان سری بزنید.

 مهاجرت به مقدونیه

درباره بیات گروپ

شرکت بیات گروپ در دهه 1370 به مدیریت آقای سام بیات، وکیل پایه یک دادگستری در کانادا، راه‌اندازی شد. این شرکت در این سال‌ها به ارائه خدمات مهاجرت و اخذ تابعیت کشورهای اروپایی و غیر اروپایی مشغول است.
نکتۀ قابل‌توجه در مورد بیات گروپ این است که خدماتش را با توجه به نیاز و شرایط متقاضی ارائه می‌کند و به‌هیچ‌عنوان نسخۀ ثابتی برای افراد علاقه‌مند به مهاجرت نمی‌پیچد.


 مهاجرت به مقدونیه


از دیگر مزیت‌های همکاری با بیات گروپ این است که این شرکت برخلاف دلال‌ها، حتی بعداز مهاجرت هم مشتریانش را راهنمایی می‌کند تا سریعاً به زندگی در کشورهای خارجی عادت کنند و بتوانند زودتر با محیط آن‌جا خودشان را وفق بدهند.  گروه حقوقی بیات نماینده مجاز و رسمی از 6 کشور جهان است. مقدونیه شمالی نیز تنها 6 نماینده رسمی دارد که این برنامه را انجام می دهند. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی این کشورهاست:


 مهاجرت به مقدونیه


حالا چرا مقدونیه شمالی؟ (مزایای مهاجرت به مقدونیه شمالی)

بعداز همۀ اینها شاید بپرسید اصلاً چرا در میان چندین کشور مختلف برای مهاجرت، بهتر است به سراغ مقدونیه شمالی برویم؟ در ادامه جواب این سوال را با دلایل واقعی به شما توضیح می‌دهیم.

دردسر کم برای اخذ تابعیت

برخلاف اغلب کشورهای دیگر که برای دریافت تابعیت‌شان، به چندین ماه یا حتی چندین سال زمان نیاز دارید، مقدونیه شمالی بعداز گذشت 4 ماه به شما تابعیت می‌دهد!

بدون نیاز به یادگیری زبان

خیلی از کشورهایی که شرایط مناسبی برای مهاجرت و گرفتن تابعیت دارند، به‌عنوان یکی از پیش‌شرط‌های مهم مهاجرت به یادگیری زبان اشاره می‌کنند. نکتۀ جالب اینجاست که شما برای گرفتن تابعیت مقدونیه شمالی نیازمند یادگیری زبان نیستید!


 مهاجرت به مقدونیه

گذرنامه قدرتمند

قطعاً قرار نیست که ما بعداز مهاجرت، زندگی‌مان را صرفاً در یک کشور ادامه بدهیم و به دیگر کشورها سفر نکنیم. جالب است بدانید که با دریافت گذرنامه مقدونیه شمالی، می‌توانید بدون نیاز به گرفتن ویزا به حدود 125 کشور از جمله کشورهای عضو شینگن سفر کنید!

مالیات بر درآمد صفر!

اغلب ما در ایران مالیات‌های سنگینی پرداخت نمی‌کنیم. مخصوصاً که در ایران قوانین مالیاتی مشکلات زیادی دارد و راه‌های فرار زیادی هم وجود دارد. اما بیشتر کشورهای توسعه‌یافته مالیات‌های سنگینی بر درآمد شهروندان خودشان وضع می‌کنند. در این بین در کمال تعجب، مقدونیه شمالی هیچ مالیاتی از شما روی درآمدتان نمی‌گیرد!

امنیت بالا

به‌طور کلی همۀ کشورهای اروپایی از امنیت نسبی بالایی برخوردارند. اما خب نکتۀ قابل‌توجه در مورد مقدونیه شمالی این است که علاوه‌بر امنیت بالای خود این کشور، همسایگان آن هم کشورهای امنی بوده و با مقدونیه مشکل خاصی ندارند.

احتمال عضویت مقدونیه در اتحادیه اروپا

چند سالی است که مقدونیه شمالی در حال رایزنی برای عضویت در اتحادیه اروپاست. البته که اگر قرار به عضویت هم باشد، این موضوع چند سالی زمان می‌برد. اما اگر شهروندی و تابعیت این کشور را داشته باشید، در آینده در یک کشور عضو اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید. این موضوع مزایای بسیار زیادی را شامل حالتان می‌کند از جمله:
●    آزادی عمل بالا در انتخاب کشورهای اروپایی برای کار یا زندگی
●    دسترسی به هزاران فرصت شغلی مناسب در کل اروپا
●    برخوردار شدن از واحد پولی یکسان
●    زبان یکسان
●    و...

کلام آخر

به انتهای مقاله اخذ تابعیت مقدونیه شمالی رسیدیم. در این مقاله به‌طور کامل با نحوه اخذ پاسپورت و تابعیت مقدونیه شمالی آشنا شدیم. اگر سوالی در مورد محتوای این مطلب دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت بیات گروپ سری بزنید و سوال‌تان را از کارشناسان خبره این تیم بپرسید. مهاجرت به مقدونیه


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25971
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید